-
Kan ik als leek zelf een verdeelkap verwisselen?
ja, dat kan echt iedere leek. 2 clipjes losgooien en kabels los. Zet wel 1 voor 1 je kabels over of schrijf op waar je kabels zaten op de kap, want als je ze verkeerd aansluit loopt je motor voor geen meter meer.
Mazzel
Mazzel
kevin hoe zit dat met je turbo man loopt die nu al wat beter ofwa?????
probeer eerst eens een andere benzinepomp of een drukregelaar met meer debiet en ga dan naar je zproeier kijken want als die vroeger goed liep heeft het daar niks mee te maken
best wel hoor of je wilt de hele dag naft kuisen zezt er een bakje onder desnoods hé
of je moet rap kunnen wisselen
of je moet rap kunnen wisselen
ik, stem voor alletwee nee grapje maar probeer eerst pomp want drukregelaar komt normaal niks aan maar pomp heb ik vroeger toch ook wat miserie mee gehad en liep die ook nie goed
kan ook wel dat de filter verstropt zit maar dan zou die toch ook heel slecht moeten starten nie dan??????????
is normaal vor een GTT doet die van mij ook alleen heb de carburatorkoeling met een schakelaar bedieng voorzien afgetapt voor de relais en start iet 10keer beter dus no problemo meer start zoals mij 21T nu
ja maar is het niet zo dat bij niet volledige verstopping maar zeg maar venauwing de benzinestroom door het filter wordt belet om voor voldoende benzine toevoer te zorgen en hij daarom misschien op deze manier doet inhouden!?
vind ik ook en als hij daar toch bezig is doen dan die filters nieuwe erop
ga met chassisnummer naar de dealer joh weet ze wel meer normaal