-
Ik heb een probleem ik krijg mijn c.v. deurvergrendeling niet dicht en open is en hij gaat wel op het alarm want als ik er dan in stap gaat hij af. Dit heeft hij niet altijd maar het is wel storend zou dit te kunnen maken hebben met mijn autoradio?
-
JA dat doet het wel.
Dan zal de aansturing van je alarmunit niet helemaal in orde zijn denk ik.
Als het probleem er maar soms zit en niet continu, is het zoeken naar een speld in een hooiberg, da's het probleem.
Wat voor merk alarm heb je en hoe oud is hij ongeveer???
Als het probleem er maar soms zit en niet continu, is het zoeken naar een speld in een hooiberg, da's het probleem.
Wat voor merk alarm heb je en hoe oud is hij ongeveer???
Check even of je de juiste draden op de C.V. hebt aangesloten.. Bij een alarm krijg je verschillende schema's voor positief en negatief gestuurde systemen..
Je moet doormeten of de sturingsdraden idd een juist (hoog) signaal geven aan de C.V. bij open en dichtdoen van de auto..
Succes! Peter
Je moet doormeten of de sturingsdraden idd een juist (hoog) signaal geven aan de C.V. bij open en dichtdoen van de auto..
Succes! Peter
heb ik ook een keer gehad, het probleem was bij toen dat mijn accu plat was, hierdoor gingen de deuren niet dicht, maar de voeding van het alarm werkte nog wel, en dus ging het alarm af. Maar of dit ook bij jou geld.......
dus......zodoende