Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Ben van plan om onderdelen te bestellen bij Gt tuning in Engeland, heefd dit iemand al gadaan en hoe? Hoelang heb je moeten wachten. Zijn de verzentkosten duur? Zie http://www.gttuning.com
Tuner
Contacteer:

Ik heb er geen ervaring mee maar heb je de prijzen al eens vergeleken met andere bedrijven???
Frank V.

dit gaat met credit card en als zei het geld hebben dan gaat het gelijk de deur uit. je moet voor sommige onderdelen borg betalen, zoals voor brandstofpomp en carburateur.
de spullen zijn echt goed en betrouwbaar. sterkte ermee
Michel S.
Contacteer:

Ik heb wel mijn bumper daar besteld. Doe liever zo weinig mogelijk zaken met die lui. Ze zijn namelijk onnodig duur. Je betaalt enorm voor de naam. Ik heb voor die bumper van mij een dikke 200 piek verzendkosten betaalt, en je krijgt in principe een onafgewerkt product binnen. Dat is meestal bij die dingen, maar je zou voor die prijs toch iets beters verwachten.

wat wil je eigenlijk bestellen. Want ik heb ook bij andere bedrijven besteld en daar kreeg ik toch een veel betere prijs. Zeker bij DP motorsport. De turbo's daar zijn op uitwissel basis. Maar omdat ik in Nederland woonde was het niet te doen om de oude turbo terug te laten komen. Dus hebben ze mij de oude turbo laten houden en de standard prijs geteld als korting. Maar had ook wel meer besteld bij hun.
Maar wat wil je bestellen. Wie weet, misschien weet ik wel een ander goedkoper c.q. beter adresje voor je.

mzzl en ik hoor het wel.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Anonymous

intercooler, bepaalde producten die zij verkoopen bij engine dressing. en was van plan een hybrit turbo aan te schaffen en dan natuurlijk ook die groep a carb
Kay
Contacteer:

he michel, hoeveel betaal je dan voor een turbo als je je oude inlevert, want die van mij is ook bijna aan zijn einde. Had er vorig jaar een van de sloop gehaald, maar die werkt niet meer goed. En kun je ook 2 turbo's inruilen want ik heb de oude ook nog?!

greets kay
Stefijn

Zorry hoor, maar sgaf daar gelijk een woordeboek nederlands aan. Un béétje op ju zpeling leten doet niemant kwaat hoor :smile:

Verder: volgens mij geven ze dus de prijs incl verzendkosten aan als je ze effe belt of mailt of zo
Plaats reactie