Maar meer van het feit dat er op deze verrote wereldbol van die mensen rond lopen die niet met hun klauwen van andermans mooie spullen kunnen afblijven.
Ik ging n.l. vrijdagavond even op bezoek bij een vriend die geoppereerd was en net weer thuis was gekomen van zijn ziekenhuis bezoek. Was harstikke gezellig de volgende dag sta ik om 9:00 uur bij mijn project GT om eens een flinke dag te gaan restylen. Kijk ik naar mijn megane 1.6 16V En toen storte mijn wereld een klein beetje in

Op de motorkap een vette kras van ongeveer 30 cm tot op het metaal door gekrast, op de bestuurders deur een vette kras van ook 30 cm en op het achterspatbord een kras van 10 cm.
Ik voel me nu een beetje heel erg kwaad en klote tegelijkertijd. Ik ken er niet bij met mijn verstand waar iemand het gore lef vandaan haalt om dit te doen. Als je een hekel aan me heb sla me dan verrot ofzo want dan kan ik teminste nog iets terug doen.
Ik heb de politie niet gebeld want ik heb geen zin er in dat ze gaan vertellen ja je ken het melden maar daar doen we niets mee.