Zaterdag 23 maart gaat om 18:31 de zuiderzeerallysprint van start. De zuiderzeerally, een rally uit het internationaal nederlands kampioenschap, is dan al een dag bezig.
De start, centrale service en het finishpodium bevinden zich in het centrum van Emmelloord op de parkeerplaats voor hotel-restaurant 't Voorhuys (de deel 20 Emmeloord )
Wij starten zelf met nummer 115 (de eerste sprinter rijdt met nummer 101, dit om de rally en de sprint uit elkaar te kunnen houden.)
De proeven bevinden zich in kampen (landproef) en op industrieterrein nagelerweg, vlakbij het serviceterrein)
Het moet gezegd worden dat de landproef NIET leuk is om te kijken (wel om te rijden) aangezien je alleen de start en de finish kan zien, de rest is afgezet. Op het industrieterrein echter rijden de deelnemers van de sprint en de rally na elkaar, ieder twee maal de proef, genoeg te zien dus. Deze proef bestaat wederom uit een rondkurs; drie maal rechtsaf bij de splitsing en de vierde keer rechtdoor.
Op een later tijdstip zal ik hier ons ideaal tijdschema en dergelijke nog even posten.
[ This message was edited by: Tijn on 2002-03-17 18:19 ]
De start, centrale service en het finishpodium bevinden zich in het centrum van Emmelloord op de parkeerplaats voor hotel-restaurant 't Voorhuys (de deel 20 Emmeloord )
Wij starten zelf met nummer 115 (de eerste sprinter rijdt met nummer 101, dit om de rally en de sprint uit elkaar te kunnen houden.)
De proeven bevinden zich in kampen (landproef) en op industrieterrein nagelerweg, vlakbij het serviceterrein)
Het moet gezegd worden dat de landproef NIET leuk is om te kijken (wel om te rijden) aangezien je alleen de start en de finish kan zien, de rest is afgezet. Op het industrieterrein echter rijden de deelnemers van de sprint en de rally na elkaar, ieder twee maal de proef, genoeg te zien dus. Deze proef bestaat wederom uit een rondkurs; drie maal rechtsaf bij de splitsing en de vierde keer rechtdoor.
Op een later tijdstip zal ik hier ons ideaal tijdschema en dergelijke nog even posten.
[ This message was edited by: Tijn on 2002-03-17 18:19 ]
-
Misschien dat ik kom kijken...helemaal zeker weten doe ik dus niet. Valt er op zondag ook wat te zien??
ps trouwens jammer dat er nog geen duidelijke info op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.zuiderzeerally.nl/" TARGET="_blank">www.zuiderzeerally.nl/</A><!-- BBCode End -->staat over de sprints.
ps trouwens jammer dat er nog geen duidelijke info op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.zuiderzeerally.nl/" TARGET="_blank">www.zuiderzeerally.nl/</A><!-- BBCode End -->staat over de sprints.
Op zondag zal er in Emmelloord het klassiek ontkateren plaatsvinden door de overwinnende equipes. Niet leuk om naar te kijken.
Mickaël en ik zijn ook zeker weer van de partij! (en we hebben nu een extra accu!)
ps: (edit)tijn en janine(edit), het branden vd film op cd neemt meer tijd in beslag dan gehoopt, maar komt eraan (hebben tevens nog wat koelingsproblemen met onze nieuwe computer)
-----------------
Clio 1.8 16v
[ This message was edited by: Angeliek on 2002-03-17 19:51 ]
ps: (edit)tijn en janine(edit), het branden vd film op cd neemt meer tijd in beslag dan gehoopt, maar komt eraan (hebben tevens nog wat koelingsproblemen met onze nieuwe computer)
-----------------
Clio 1.8 16v
[ This message was edited by: Angeliek on 2002-03-17 19:51 ]
-
Vanaf waar vertrekt dit jolige gezelschap?On 2002-03-17 19:46, Xedrah
wrote:
Ik ben er zeker, ik kom samen met job-turbo.
Waarschijnlijk nog wel een paar meer...![]()
-
zo te lezen hoef je niet alleen langs de kant te staan Janine....als ik kom, geef ik je wel een belletje.
Oh, dat zou gezellig zijn Robert! Je hebt het nieuwe nummer, dus dat komt goed.
Meestal is het niet zo moeilijk mij te vinden. Zoek tijdens de service de clio op het terrein en daar ben ik ook
Maar bellen staat vrij natuurlijk, dat mag altijd.
En je hebt gelijk, het is helemaal super om niet alleen te hoeven staan. Vorig jaar was voor ons natuurlijk ook allemaal nieuw, toen hadden we nog niet zo'n schare aan fans, dat maakt het dit jaar extra gezellig!!
Meestal is het niet zo moeilijk mij te vinden. Zoek tijdens de service de clio op het terrein en daar ben ik ook

Maar bellen staat vrij natuurlijk, dat mag altijd.
En je hebt gelijk, het is helemaal super om niet alleen te hoeven staan. Vorig jaar was voor ons natuurlijk ook allemaal nieuw, toen hadden we nog niet zo'n schare aan fans, dat maakt het dit jaar extra gezellig!!
Een beetje vreemd is best lekker
He man, hoe laat gaan jullie daar heen? De sprints op het industrie terrein beginnen toch pas laat ofnie? Als dat zo is dan kom ik namelijk ook nog wel ff!On 2002-03-17 19:46, Xedrah
wrote:

grtZ!
Wij willen om 19.00u aanstaande vrijdag uit Drachten vertrekken.On 2002-03-17 19:52, JBL-GT-Turbo
wrote:On 2002-03-17 19:46, Xedrah
wrote:
Vanaf waar vertrekt dit jolige gezelschap?
Daar ben jij ook bij of niet Zjorz?
-
waar vanuit Drachten? gewoon de MacDonalds?
-
maar als de sprints op zaterdagmorgen zijn, waarom zou je dan op VRIJDAGavond willen vertrekken?!?!?!
of gaan jullie eerst nog sprinten ergens op dat industrieterrein?

Sprints zijn zelfs zaterdagavond, maar op vrijdagavond en zaterdag overdag is de Rally al.
-
AHA, okay, thnx voor de opheldering T! 
Ik kom! dat is een feit.. Bekijk nog wel effe of er nog interesse is om mee te tuffen in de JBL mobiel. :LOL:

Ik kom! dat is een feit.. Bekijk nog wel effe of er nog interesse is om mee te tuffen in de JBL mobiel. :LOL:
ff een quote van de site:
De rally begint op vrijdagavond 22 maart om 20.26 uur op het podium in Emmeloord, de deelnemers keren daar vanaf half twaalf ook weer terug. Op zaterdag is de start om 8.41 uur, de finish wordt verwacht omstreeks half tien in de avond. In de gemeente Emmeloord zelf liggen weer twee spectaculaire publieksproeven: op vrijdag is vanaf 21.20 uur industrieterrein 'De Munt Noord' het bruisend middelpunt van de actie, op zaterdagavond draaien de rallybolides hun rondjes vanaf 20.00 uur op industrieterrein 'Nagelerweg'. Voor toeschouwers is er op beide plaatsen veel te zien.
Daarom gaan we dus op vrijdag!
De rally begint op vrijdagavond 22 maart om 20.26 uur op het podium in Emmeloord, de deelnemers keren daar vanaf half twaalf ook weer terug. Op zaterdag is de start om 8.41 uur, de finish wordt verwacht omstreeks half tien in de avond. In de gemeente Emmeloord zelf liggen weer twee spectaculaire publieksproeven: op vrijdag is vanaf 21.20 uur industrieterrein 'De Munt Noord' het bruisend middelpunt van de actie, op zaterdagavond draaien de rallybolides hun rondjes vanaf 20.00 uur op industrieterrein 'Nagelerweg'. Voor toeschouwers is er op beide plaatsen veel te zien.
Daarom gaan we dus op vrijdag!
-
Daar moet op gezopen worden hi-ha-hoOn 2002-03-18 10:01, Xedrah
wrote:
Getsie, ik ben net ace geworden!
Daar moet op gedronken worden...

-
is goed
kost wat peut, dit geheel
maar BOEIUH!!

Link naar de site:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.zuiderzeerally.nl" TARGET="_blank">www.zuiderzeerally.nl</A><!-- BBCode End -->
-----------------
--- <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.geocities.com/xedrah/profile/xedrah.htm" TARGET="_blank">Check hier m'n specs...</A><!-- BBCode End --> ---
[ This message was edited by: Xedrah on 2002-03-19 12:36 ]
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.zuiderzeerally.nl" TARGET="_blank">www.zuiderzeerally.nl</A><!-- BBCode End -->
-----------------
--- <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.geocities.com/xedrah/profile/xedrah.htm" TARGET="_blank">Check hier m'n specs...</A><!-- BBCode End --> ---
[ This message was edited by: Xedrah on 2002-03-19 12:36 ]
Zit niet zo te ijlen man!!On 2002-03-19 12:32, Xedrah
wrote:
Uhh, ja daar komt het wel op neer ja...
Vergeet niet ondertussen te genieten...
Hij zit altijd te ijlen.. Wat doet hij hier eigenlijk. Hij heeft niet eens een renault.
-
Jij op dit moment ook nietOn 2002-03-19 13:01, Job-turbo
wrote:
Hij zit altijd te ijlen.. Wat doet hij hier eigenlijk. Hij heeft niet eens een renault.