De Onbekende Renault.
-
Vanochtend gespot;
- clio v6
- kenteken 15-H*-**
- verder geheel origineel
- zakenjup achter het stuur
- clio v6
- kenteken 15-H*-**
- verder geheel origineel
- zakenjup achter het stuur
Oh gaaf, woon je daar in de buurt? volgens mij heb ik jouw Clio nog niet eerder gezien en ik kom toch vaak in Gorinchem en omstrekenOn 2002-03-10 12:01, Marc
wrote:
Hee Angeliek, die grijze, dat was ik! Ik had een beetje haast want ik denk: die sloop gaat om 12 uur dicht. Maar ik herkende jou auto meteen van de foto, daarom zwaaide ik ook zo vriendlijk.
ps, heb je nog wat leuks kunnen vinden op de sloop?
Clio 1.8 16v
-
Vanavond gespot op Oldehove-kerkhof parkeerplaats: (in leeuwarden)
Phase 1 - antraciet, verlaagd.. redelijke staat
Phase 2 - Wit met alpine blauwe bumpers.
Beide nu met een Renault-tuning.nl sticker onder hun ruitewisser met een tekst op de achterkant.
[ This message was edited by: JBL-GT-Turbo on 2002-03-12 22:31 ]
Phase 1 - antraciet, verlaagd.. redelijke staat
Phase 2 - Wit met alpine blauwe bumpers.
Beide nu met een Renault-tuning.nl sticker onder hun ruitewisser met een tekst op de achterkant.
[ This message was edited by: JBL-GT-Turbo on 2002-03-12 22:31 ]
-
Vandaag weer gespot. Heb nu ook kenteken: GZ-HG-01.On 2002-02-15 23:23, Marcel O.
wrote:
Toine,
Heb jij die Clio Williams ook eens zien staan aan de Paterswoldseweg?
Hij staat tussen de kruisingen Laan Corpus den Hoorn en Laan van de Vrijheid.
Marcel
Vanmorgen om een uur of 8... Ik reed op de oprit om bij Rosmalen de A2 op ta gaan. Een zwarte Clio 16v kwam net de snelweg af. Volgens mij had ie TSW Venoms eronder liggen, maar het ging erg snel. De wagen zag er strak uit.
Wie is de gelukkige eigenaar?
Wie is de gelukkige eigenaar?
ik zag gisteren een zwarte clio 16v, in de buurt van Ulft..... iemand van hier???
Ja, deze bak ken ik zeker. Mijn kameraad heeft 1,5 week gelden namelijk een standaard renault 5 1.4ltr gekocht en hij heeft de onderdelen van die gele en kiwi groene auto gekocht. Dat wil zeggen de spoiler, voor bumper en nog wat kleine onderdelen. De motor van dat kiwi + gele auto'tje had het namelijk begeven en dus verkocht de eigenaar de onderdelen ervan en die zijn goten deels bij mijn kameraad terecht gekomen. Dus die zullen jullie nog wel terug zien. Hij heeft een 5 deurs 1,4 renaultje vijf kleur blauw -> met op dit moment dus een gele voorbumper en dakspoiler. Uiteraard wordt de auto in de toekomst in een kleur gespoten. Groetjes Douwe.On 2001-08-12 18:16, André ter Velde
wrote:
Dit weekend gespot in Apeldoorn: Een kanariegeel met kiwigroene 5 GT-Turbo met gigantische dakspoiler. Ik weet niet of ie van iemand van de club is, maar om heel eerlijk te zijn: Spuiten die kar. Dit is echt spuug en spuuglelijk. kent iemand dit bakkie?
-
Volgens mij van een monteur van Garage Hoen in Eijsden, die heeft ook een blauwe, met niet originele velgen.
De broer van Frank (uit gemert) heeft ook een gtt gehad die groen met geel was. Deze gtt had een "corsa"-versie spoiler en een bumper+grill in 1, met schuine gaten erin.... misschien is het dezelfde?On 2001-08-12 18:16, André ter Velde
wrote:
Dit weekend gespot in Apeldoorn: Een kanariegeel met kiwigroene 5 GT-Turbo met gigantische dakspoiler. Ik weet niet of ie van iemand van de club is, maar om heel eerlijk te zijn: Spuiten die kar. Dit is echt spuug en spuuglelijk. kent iemand dit bakkie?
-
- Contacteer:
Pas gespot in Oosterhout 2X Megane Coupe.
1 Gele en een blauwe. Ze stonden bij chinees restaurant Paradijs. Wat het meest opviel aan deze auto's was dat ze een stikker van de R.T.C.

1 Gele en een blauwe. Ze stonden bij chinees restaurant Paradijs. Wat het meest opviel aan deze auto's was dat ze een stikker van de R.T.C.

-
- Contacteer:
Vandaag gespot in Harderwijk , een Renault Sport Spider in de kleur geel/grijs met voorruit. En hij had een belgisch kenteken .Hij reed van de A 28 richting de kartbaan .
Zojuist gespot op de A-12 terhoogte van Woerden, een strakke witte Renault 5 GT TURBO, hij ree in de richting van Woerden en had een pz..72 kenteken. Zo tezien hadden ze wel wat haast.
-
Volgens mij was dat Roy...maar ik ken zijn kenteken niet uit me hoofd.
- Roy heeft meestal haast
- Roy heeft meestal haast

Tim heb je wat meer info over deze gtt. Wat voor type (phase1 of 2) kenteken en straat of zo. Ik reed toevalig die dag ook in groningen. Maar het kan ook iemand anders geweest zijn (sven of vincent)On 2002-03-16 18:15, Tim B.
wrote:
Vandaag in Groningen. Witte GTT, zag er netjes uit. Ging volgens mij naar de Autorevista of BP voor Groningen.
There will be plenty of time to rest when your dead
He Catrinus...
Ja hij reed me tegemoet, lm-velgen, en ik dacht ook kuipstoelen, verlaagd etc. Een strak geheel. Duidelijk van een liefhebber.
Hij reed richting Ruischebrug/weg naar Delfzijl. Daar waar nu Konmar zit samen in dat pand met Autorevista, je weet wel die autoshop. Het was tegen ca. 13.40 uur ofzo..
De stereo had ie ook aardig hard aan geloof ik...
Ja hij reed me tegemoet, lm-velgen, en ik dacht ook kuipstoelen, verlaagd etc. Een strak geheel. Duidelijk van een liefhebber.
Hij reed richting Ruischebrug/weg naar Delfzijl. Daar waar nu Konmar zit samen in dat pand met Autorevista, je weet wel die autoshop. Het was tegen ca. 13.40 uur ofzo..
De stereo had ie ook aardig hard aan geloof ik...

-
Owja...maar dat kan niet! Het regende toch vanmiddag?!?!

-
Zonde man, nu moet hij alles weer droog maken!

Dus Chris gelijk zwaar de schurft erin

5 GT Turbo '88 GT5
-
whehehe 
Maargoed, leuk dat ie gespot is!
[edit]is die corrado nog leuk Roy?[/edit]
[ This message was edited by: Robert dB on 2002-03-17 20:36 ]

Maargoed, leuk dat ie gespot is!
[edit]is die corrado nog leuk Roy?[/edit]
[ This message was edited by: Robert dB on 2002-03-17 20:36 ]
Toen ik er was stond er geen Corrado. Maar ik weet wel van wie hij is. Hij reed vroeger rond in Nieuwerbrug. Hij is echt heel mooi. De eigenaar stond blikjes te verkopen op de meeting in Breda.
En volgens mij is hij eindelijk verstandig geworden door zijn Corrado te verkopen. Want met die auto zaten Chris en die vriend achter mij aan door Wveen. En toen werd hij echt keihard schijt gereden
En volgens mij is hij eindelijk verstandig geworden door zijn Corrado te verkopen. Want met die auto zaten Chris en die vriend achter mij aan door Wveen. En toen werd hij echt keihard schijt gereden

5 GT Turbo '88 GT5
-
ghehehe, maarja wat wil je doen tegen een 21TQ, of reed je hem ziek in je GTT??
Kweetnie of t PZ was..kon t niet zo goed zien. Typisch..2 minuten na deze signalering wordt ik rechts ingehaald op de ringweg van Groningen door Turboman!!On 2002-03-17 20:26, -Roy-
wrote:
PZ- kenteken? Dat zal Chris geweest moeten zijn.
Robert![]()

PS: Ik zat niet in me GTT trouwens..
-
zojuist, in rotterdam tegenover de kunsthal een stilstaande rtc'er gespot, witte gtt phase1 (denk ik), kenteken begon met pb, rtcsticker op zijruiten en een stuurslot (verstandig)