Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
robert

On 2002-02-19 22:08, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:
ik wil het binnen een jaar doen robert
tuurlijk.
je praat er al een maand over, dus je hebt nog 11 maanden.
Anonymous

Hakke, je krijgt binnenkort concurrentie. Was vanmiddag in Essen en daar wordt een 21 Quadra opgebouwd. Qua styling zal ie je niet overtreffen maar qua vermogen.....
Er komt nl een Europacupmotor (meen rond de 300 pk.) in. Alles compleet aangepast, nieuwe bak enz. enz. Zal wel gaan vlammen.
gille
Contacteer:

bij wie in essen staat die ik wil eens gaan kijken in verband die europacup stuff vermits ik ook een turbo en bijbehorende intercoolers op oog heb maar dan wel met cossie pistons enzo..........;;
Anonymous

Tis er eentje die in de "avonduren" gedaan wordt. Geloof dat de motor van Raepers komt.
Anonymous

Concurrentie is gezond! Ben ook wel benieuwd, heb ook ooit een europacup blokje op oog gehad maar heb het dan toch nog laten schieten omwille van hoge vraagprijs en heel erg dorstig! 30litertjes is geen raarietijd naart schijnt! En geen shook aanwezig, dus koudstart..Zeer moeilijk!
Gille, ik weet nog zoeen blokie liggen, nog nooit gebruikt maar ligt al vele jaren stil en dat is niet zo gezond! Vraagprijs was vorig jaar 2500euro! Bij AD sport in Lummen!
gille
Contacteer:

hakke bij vanierschot die van dakar met die koen wouters die gast ?????????????????,
Anonymous

Yep, bij den dieje!
Ik moet der wel nie veel meer van wete want ze bieden daar alles behalve ne goeie service! Ma ja, kon het u dan nog wel vertellen è!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Mzz netjes hakke..

keep up the good work :grin:
Plaats reactie