-
- Contacteer:
Ja, ik hem hem ook gekocht........................................ 
Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op wo 19 sep 2001 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
[quote]
On 2001-09-19 19:04, Mr. TX wrote:
On 2001-09-19 19:04, Mr. TX wrote:
Laatst gewijzigd door Stefijn op wo 19 sep 2001 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Stefijn, ik heb de cdkey. Hoe kan ik nu Counterstrike spelen? Kan dat alleen via multiplayer?
-
- Contacteer:
ja ik! Maar ik lees de topic te laat........... 

-
- Contacteer:
Iemand zin in Delta Force Landwarrior online te spelen? 

-
- Contacteer:
Ik moet CS nog steeds installeren. Ik zet een dezer dagen er een nieuw moederbord in, dus ik wacht er nog even mee.
Ik heb gisteravond de hele tijd dit spel lopen spelen bij iemand anders thuis. En ik moet zeggen: dit is het eerste computerspelletje dat ik echt leuk vind. Nu heb ik het CD'tje meegekregen, maar die doet het natuurlijk niet op mijn comp. Bij minimale systeemvereisten staat Pentium 233 MMX. Nu heb ik een AMD 266. Dat gaat dus niet lukken ? En hoe kan ik , als complete leek, zien wat voor videokaart ik in mijn compuitertje heb zitten ?
-
CMR2 is ook goed. Moet wel lukken, houden we even 2100u aan 
Ik moet wel zeggen, dat CMR2 bij mij online niet zo goed loopt (haperingen in de framesnelheid) en ik weet nog niet hoe dat opgelost moet worden. Het kan dus zijn dat het voor mij onspeelbaar is
BTW, heeft iedereen IRC? Dan kunnen we denk ik het beste even afspreken op irc.quakenet.org #RTC-CMR2

Ik moet wel zeggen, dat CMR2 bij mij online niet zo goed loopt (haperingen in de framesnelheid) en ik weet nog niet hoe dat opgelost moet worden. Het kan dus zijn dat het voor mij onspeelbaar is

BTW, heeft iedereen IRC? Dan kunnen we denk ik het beste even afspreken op irc.quakenet.org #RTC-CMR2