Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Mijn accu is dood :sad:, wat gaat een accu ongeveer kosten voor een clio 16V. Een accu eruit halen en er in stoppen is dat een beetje te doen.
Ik heb nog nooit aan een auto gesluiteld. Maar ik heb geen twee linker handen.
Patrick

daniel een accu vervangen van een auto is zo,n beetje het makkelijkste wat er te vervangen is aan een auto,zorg als je een beetje ice in je auto hebt dat je accu minstens 55 ampere is zodat hij niet te vlot leeg raakt bij muziek gebruik,verders moet het vervangen niet zo'n probleem zijn het is meestal universeel.
Anonymous

Marcel is even langs geweest en de startkabels aangeplugt huppa moter start in een keer. Dus maar even een ritje van Hoogezand naar Groningen. Na een 45 min start hij nog steeds in een keer. Weer thuis aangekomen heb ik de auto gepakeerd op inrit, mijn moedertje komt naar buiten. Pa moet er zo nog langs, dus ik wil de auto op straat zetten. En wat denk je de moter wil weer niet starten :sad:.

Dus zou de dinamo ook kappot kunnen zijn, of is het nu wel de accu??
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

't is je accu als je dynamo niet zou werken dan zou je op die rit van 45 minuten geen muziek meer gehoord hebben.
Anonymous

Ja maar een rit terug en motor, 2 min uit en dan weer niet willen starten ??
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Oke rit van 30 minuten, 10 minuten in de Aldi, lichten vergeten. Pof niet meer starten. 't is je accu.
Anonymous

Wat denken jullie wat er aan de hand is.
Paanz

Doet je licht het nog? en als dat het doet, gaat het uit als je start? gewoon naar je binnenverlichting kijken
Paanz

On 2002-03-15 21:24, Tino
wrote:
Oke rit van 30 minuten, 10 minuten in de Aldi,
In ouddorp hebben ze toch helemaal geen aldi? :wink:
Anonymous

Binnen verlichting gaat uit :sad:
Plaats reactie