Heeft iemand een fix liggen om een Thrustmaster FFB wheel werkend te krijgen in het spel Mobil 1 Rally championship? Ik heb al aardig zitten zoeken, maar ik kan niks vinden, en alle pagina's die in het boekje staan vermeld bestaan niet meer... lekker service. Okee, spel is uit 1999, maar ik heb het vorig jaar een keer in een uitverkoop gekocht, vandaar.
Stuur instellen lukt niet (alles gaat button 147 heten), en bij de standaard instellingen zitten gas en rem verkeerdom. Buiten dat doet hij af en toe nogal gek (start duurt bijvoorbeeld een minuut ondat hij eerst niet door heeft dat je al op het gas staat).
Op deze manier is het een leuke doos voor in de kast, maar spelen is er niet bij...
-----------------
Greetings from Da King(TM)
Geld moet rollen, dus stop het in je auto!
[ This message was edited by: Matijs on 2002-03-14 18:56 ]
Ja, is een mooi spel, absoluut!
Maar een spel dat zo realistisch is speel ik toch wel graag met een stuur met Force Feedback, en ik heb zo'n ding dusss...
Maar voorlopig wordt het dus ff helemaal niks. Daar baal ik van. Er zijn toch wel meer mensen die dit spel hebben? En heeft er dan ook iemand problemen met zijn stuur, en daar een fiks voor...?
Maar een spel dat zo realistisch is speel ik toch wel graag met een stuur met Force Feedback, en ik heb zo'n ding dusss...
Maar voorlopig wordt het dus ff helemaal niks. Daar baal ik van. Er zijn toch wel meer mensen die dit spel hebben? En heeft er dan ook iemand problemen met zijn stuur, en daar een fiks voor...?
Als het goed is werkt hij gewoon met de bijgeleverde driver,ik heb dat spel zelf ook en heb ook een thrustmaster stuur zonder ffb.
Alleen het instellen is wel een geklooi want soms slaat hij de instellingen niet op,als je dat een keer voormekaar hebt is het goed.
Alleen het instellen is wel een geklooi want soms slaat hij de instellingen niet op,als je dat een keer voormekaar hebt is het goed.
Nee, helaas, als hij het zou doen zou ik hier niet vragen naar een fix 
Maar kennelijk is er niemand die mij kan helpen
Jammer, want het is echt een vet spel. Lekker realistisch.
Thanks anyway
Maar kennelijk is er niemand die mij kan helpen

Thanks anyway
Ik heb het spel niet, maar van wat ik zo kan vinden op internet, lijkt me dat het probleemloos moet werken...(daar heb jij wat aan, he?
)
Via DirectX moet alles goed komen. Misschien dus geen patch voor het spel (niemand op i-net heeft het hier ook over), maar een update van de drivers bij je Thrustmaster stuur? Is dat een idee?
Ik weet niet welke je gebruikt, maar van dit stuur <!-- BBCode Start --><A HREF="http://europe.thrustmaster.com/support/ ... rd=T3&ft=1" TARGET="_blank">europe.thrustmaster.com/support/supportf.php?pa=drv&mq=T&id_prd=T3&ft=1</A><!-- BBCode End --> waren de drivers tamelijk recent nog geupdate. Altijd proberen.
Via DirectX moet alles goed komen. Misschien dus geen patch voor het spel (niemand op i-net heeft het hier ook over), maar een update van de drivers bij je Thrustmaster stuur? Is dat een idee?
Ik weet niet welke je gebruikt, maar van dit stuur <!-- BBCode Start --><A HREF="http://europe.thrustmaster.com/support/ ... rd=T3&ft=1" TARGET="_blank">europe.thrustmaster.com/support/supportf.php?pa=drv&mq=T&id_prd=T3&ft=1</A><!-- BBCode End --> waren de drivers tamelijk recent nog geupdate. Altijd proberen.
Bedankt, maar ik vrees het ergste...
Mijn huisgenoot had dit probleem al veel langer, en ik heb mijn stuur pas een paar maanden, dus die driver is al veel nieuwer.
Ik zal het voor de grap nog even proberen, maar ik vrees dat dit voor mij het einde is van dit spel, want ik weiger het met toetsen te spelen. Ik heb niet voor niets zo'n stuur...
Mijn huisgenoot had dit probleem al veel langer, en ik heb mijn stuur pas een paar maanden, dus die driver is al veel nieuwer.
Ik zal het voor de grap nog even proberen, maar ik vrees dat dit voor mij het einde is van dit spel, want ik weiger het met toetsen te spelen. Ik heb niet voor niets zo'n stuur...
Mee eens: ik heb nooit met het toetsenbord kunnen (en willen) spelen. Ben van de C64/Amiga generatie (altijd met joystick) en ben dus geen suffe CGA DOSgames gewend 
Drivers zeker updaten. De versie die je in de doos krijgt is niet per se vernieuwd, ook al is 'ie op het web misschien al tijden beschikbaar.
Succes
Edo (die heimwee heeft naar een potje head-to-head Need for Speed III met logitec wingman formula force!)
Drivers zeker updaten. De versie die je in de doos krijgt is niet per se vernieuwd, ook al is 'ie op het web misschien al tijden beschikbaar.
Succes
Edo (die heimwee heeft naar een potje head-to-head Need for Speed III met logitec wingman formula force!)
Nou jongens, goed nieuws: de nieuwe drivers hebben inderdaad geholpen! Oja, en de virusscanner uitzetten doet ook wonderen. Ik geloof dat ik die antivirus expert er maar eens af gooi en weer Norton ga gebruiken, want ik heb al meer problemen gehad...
Lekker stukje sturen met een MAXI Megane, Cool!
En allemaal bedankt voor de hulp!
Lekker stukje sturen met een MAXI Megane, Cool!
En allemaal bedankt voor de hulp!