Mensen hoe krijg ik zonder de boel te slopen mijn deurpannelen er uit en er weer heel in want ze moeten een nieuw kleurtje krijgen ze zijn nu smurfen blauw ziet er niet uit met een rode GTE
Maare krijg ik dan geen last met de elc. ramen als ik de pannele er af haal en kan ik het na het spuiten zoweer terug klikken
-
Als je het goed doet wel, wees wel voorzichtig want die panelen breken redelijk snel.
Ze moeten er wel af (doe het liever ook niet)
maar kan moeilijk de pannelen spuiten als deze nog op de deur zitten helaas of iemand moet nog zwarte of grijs pannelen hebben liggen dan is het makkelijk
maar kan moeilijk de pannelen spuiten als deze nog op de deur zitten helaas of iemand moet nog zwarte of grijs pannelen hebben liggen dan is het makkelijk
-
Ik heb ze er zelf ook af gehad.. en ik werk onder het principe 'had het maar niet een deurpaneel moeten worden' maar hij heeft het wel overleefd..gewoon nog wel een beetje normaal proberen los te halen als het niet helemaal vlekkeloos wil.
Ik heb het vanavond nog gedaan. Het ging niet vlekkeloos, maar het ging. Je moet het echt met beleid doen, want anders trek je die plastic bevestigingspinnetjes kapot of je trekt zelfs je deurpaneel zelf kapot...