Ik heb bij verschillende 5GTT's gezien dat ze in plaats van zo'n lullig pookje wat er uit toornt middenin de auto, een dikke midden console hebben waar kan ik dat vinden of is dat iets van de laatste modellen.
De mijne komt uit 1989 dus das toch een phase 2 of niet ????????
Alvast bedankt
Greetz Dennis
Die variatie ken ik nog niet.On 2002-03-13 23:56, kevinb
wrote:
er zijn er ook met 1 radioslede, de korte dus, en juist daarboven de knopjes voor de ramen en de cv.
Maar het is waar wat Bart zegt. Je kon toendertijd kiezen voor het comfortpakket als extra, dat hield dus in centrale vergrendeling en elec. ramen, en daarbij hoorde dus een verlengd middenconsole.
Dit is een console met een enkele opening voor de radio(radioslot).
Daarnaast heb je dus ook consoleŽs met twee radioslots maar deze komen uit een ander type R5 (weet effe niet welk type). Hierbij zitten de schakelaars helemaal aan de bovenzijde van het console.
-
- Contacteer:
dat is het mooie van een alpine turbo
gewoon bakje voor je radio geen raamkabouter gewoon zelf slingeren
en pookje mooi in de vloer
gewoon bakje voor je radio geen raamkabouter gewoon zelf slingeren
en pookje mooi in de vloer
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
Als het goed is komt die uit de Barraca, maar dat weet ik niet 100% zeker.On 2002-03-14 00:01, Rudo
wrote:Die variatie ken ik nog niet.On 2002-03-13 23:56, kevinb
wrote:
er zijn er ook met 1 radioslede, de korte dus, en juist daarboven de knopjes voor de ramen en de cv.
Maar het is waar wat Bart zegt. Je kon toendertijd kiezen voor het comfortpakket als extra, dat hield dus in centrale vergrendeling en elec. ramen, en daarbij hoorde dus een verlengd middenconsole.
Dit is een console met een enkele opening voor de radio(radioslot).
Daarnaast heb je dus ook consoleŽs met twee radioslots maar deze komen uit een ander type R5 (weet effe niet welk type). Hierbij zitten de schakelaars helemaal aan de bovenzijde van het console.
Trouwens, die lederen stoelen uit een barraca zitten die beter als de kuipen uit een GTT?
En waar kan ik die krijgen die vette middenconsole+elektrische ramen want die wil er ook wel in
De enkelslots kun je nog regelmatig op de sloop aantreffen, kijk vooral ook in de R5 GTX, en de dubbelslots heb ik laatst na een jaar zoeken ook op een sloop gevonden, maar die komen veel minder voor.On 2002-03-14 12:11, Dennis 5GTT
wrote:
En waar kan ik die krijgen die vette middenconsole+elektrische ramen want die wil er ook wel in
Ergens is er ook een topic aan de dubbelslots gewijd waarin ze ook via via besteld konden worden, en ze kwamen toen op een 170 ouderwetse guldens.
De enkelslots vind je op de sloop voor zo'n 10/15 euro.
Dit is dus de bewuste topic:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 18&start=0" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/viewtopic.php?mo ... start=0</A><!-- BBCode End -->
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 18&start=0" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/viewtopic.php?mo ... start=0</A><!-- BBCode End -->
De lederen stoelen uit de Baccarra zitten ook fijn. Ze zijn echter veel minder kuipvormig. De zitting heeft veel lagere wangen en de leuning heeft wangen die maar tot de helft van de leuning lopen. Daarboven wordt alleen je rug ondersteund. De stoelen bieden dus veel minder zijdelingse steun dan de kuipen van de GTT (Plus het feit dat de stoelen met leer zijn bekleed, waardoor je met minder zijdelingse steun nog gemakkelijker gaat glijden in je stoel).On 2002-03-14 09:17, JBL-GT-Turbo
Trouwens, die lederen stoelen uit een barraca zitten die beter als de kuipen uit een GTT?
[img]http://www.smilies.nl/spiny.gif[/img] Turbo Inside [img]http://www.smilies.nl/spiny.gif[/img]
-
Ik vind de kuipen erg lekker zitten, maar ze zijn te kort.. qua ruglengte en zitvlak.. ik ben zelf 1.91m en heb gewoon te weinig beensteun in deze kuipen 
Maar ik zal ooit nog wel es over gaan op een paar luxe Recaro kuipen ofzo.

-
Ik vind de kuipen erg lekker zitten, maar ze zijn te kort.. qua ruglengte en zitvlak.. ik ben zelf 1.91m en heb gewoon te weinig beensteun in deze kuipen