Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Zeeuw, das lekker! Maar de keuring heb je dus al gehad, en je hoeft alleen nog op de papieren te wachten. Beter toch, ondanks dat het wat langer duurt! Heb je verders nog plannen met de Williams?
On 2002-03-10 22:54, Dennis R5GTT.
wrote:
Maar kunnen jullie niet meer auto's bij elkaar krijgen dan bij de F.N.G.? Waarom lukt dat ze hier wel dan? Raar eigenlijk.
In groningen zijn ze te nuchter voor dit soort dingen:lol:. Nee ik weet het niet. Het boeit mij ook niet of er meer auto`s komen of niet. Het word wel gezelliger als er wat meer en andere auto`s komen parkeren. maar alle andere merk rijders hebben volgens mij een hele hoge dunk van zichzelf. Als ze langs rijden en ons zien dan moeten ze direct laten zien wat ze in huis hebben door hard op te trekken en hard weg te rijden. 1 keer hebben we veel lol gehad met een toyota mr2 rijder die een vouwfiets in zijn kofferbak deed. Dit paste niet eens en hij hield zijn kofferbak dicht d.m.v. een spin. Verder was dit een aardige gast. Hij vond het wel leuk dat wij sportieve renault rijders uit het noorden bijeen komen in groningen. Maar als het warmer word dan verwachten we een grotere opkomst. Misschien doet een oproep op andere merk sites wel wonderen.
There will be plenty of time to rest when your dead
het is gewoon jammer dat jullie ver van bodegraven af wonen. ik moet zelf ook iedere vrijdagavond 3 kwartier rijden heen en terug, maar dat is wel te doen en heb t er graag voor over.
maar wat je zegt, als het mooier weer wordt zal het ook in greuning drukker worden, en anders allemaal lekker vrijnemen op zaterdag en gezellig naar bodegraven komen!
On 2002-03-12 17:01, Dennis R5GTT.
wrote:
Hebben de Macdonalds en het ac restaurant noit geklaagd als het zo druk is? Lijkt mij dat er toch een hoop herie ook bij komt kijken.
Dat valt echt reuze mee. Van AC staan we nog redelijk ver vanaf en de Mac is alleen maar blij met zijn hoge omzet op vrijdagavond. Ze zetten zelfs extra personeel in op vrijdagavond. Over het algemeen genomen hebben ze weinig last van een grote groep mensen die gezellig bij elkaar staat te kletsen, het is geen race wedstrijd!!
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee jongen. Het is vandaag dinsdag en denk nog weinig aan de dag van vrijdag... Hoewel ik de beschuit met muisjes natuurlijk niet wil missen.
Je hoort het in de loop van de week wel en anders zie je het vanzelf vrijdag wel.
Nadeel is namelijk dat Tijn iedere keer eerst vanaf Harmelen naar huis moet om mij op te halen, gezien ik geen bijtelling wil voor mijn autootje.
En mijn bezemsteel heeft de laatste tijd niet zo heel veel zin om te vliegen, want die vindt het nog te koud.
Hahaha, tja dat zou ook nog een oplossing zijn, heb ik nog niet aan gedacht.
Ik hou je wel ff op de hoogte!
Hoe laat moet jij uiterlijk weten of ik mee wil of niet?
On 2002-03-12 21:07, Ray
wrote:
En anders allemaal lekker vrijnemen op zaterdag en gezellig naar bodegraven komen!
Ik ben alle zaterdagen al vrij. Moet er niet aan denken om ook op zaterdag te gaan werken. Behalve zwart werk maar dat is anders. Ik kom graag nog eens langs in bodegraven alleen word het deze week niet. Zaterdag ga ik eerst naar de spuiter en dan ga ik mijn auto polijsten. Tenminste als het net zulk mooi weer is als vandaag. Maar ik kom zeker nog eens langs in bodegraven.
There will be plenty of time to rest when your dead
On 2002-03-12 21:38, Janine
wrote:
Hahaha, tja dat zou ook nog een oplossing zijn, heb ik nog niet aan gedacht.
Ik hou je wel ff op de hoogte!
Hoe laat moet jij uiterlijk weten of ik mee wil of niet?
uurtje van tevoren even bellen, ik ben niet zo moeilijk maar dat wist je al...
Heel misschien kom ik ook nog wel even langs als ik me weer verveel en als ik genoeg euro's in de tank heb zitten (euro 95 ).
Als ik nog langs durf te komen in ieder geval met al die criminelen daar!!!