Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Anonymous

Heren goedemorgen,

In me auto zitten een paar ovalen BM Boschmann Type- PR-843 boxen heb geen idee wat dit voor een merk is en of het wat is ze zijn nog niet aan gesloten weet iemand of het een goed merk is en waar ik het mee kan vergelijken alvast bedankt
Dirk (CRX)

1 zin : nicht versagen, clublid fragen :lol:

Boschmann.. ik hoor KLOTE verhalen over die speakers.. dat ze binnen 1 week aan puin zijn.. dat ze hevig overdrijven met hun Watt power.. etc.etc.etc.

oftewel, spendeer liever een paar centen meer voor iets waar je langer tevreden over blijft.
Menno

wie levert die dingen ook alweer? Kan je die niet ergens bestellen ofzo?

Over de speakers zelf, gewoon proberen. Zonder referentie klinkt alles top.
Dirk (CRX)

Henk Pluim in Finsterwolde, Van der Woude in gods knows where..

kijk maar es op marktplaats.nl
Menno

On 2002-03-11 09:33, JBL-GT-Turbo
wrote:
Henk Pluim in Finsterwolde, Van der Woude in gods knows where..
:lol:
ik doelde meer op een wat bekendere. Een bouwmarkt of postorder, online winkel ofzo?
Nouja, LB
Anonymous

Heb ze niet gekocht zaten in de auto toen ik die kocht vandaar dacht als het nou wat is kan ik ze wel laten zitten maare helaas
Dirk (CRX)

hehehehe.. sorry maandagmorgen syndroom.. niet gelezen :lol:

Ze zitten al in je auto? hmmz.. nou ja, mooi meegenomen, maar nog steeds zelfde verhaal.. maar als jij tevreden bent en ze blijven heel, perfect toch?
Riël
Über-Spammer

Waarom moeilijk doen, speel die speakers op en als het je niet zint haal je andere. Duh.
rasit..

On 2002-03-11 09:28, JBL-GT-Turbo
wrote:
1 zin : nicht versagen, clublid fragen :lol:

Boschmann.. ik hoor KLOTE verhalen over die speakers.. dat ze binnen 1 week aan puin zijn.. dat ze hevig overdrijven met hun Watt power.. etc.etc.etc.

oftewel, spendeer liever een paar centen meer voor iets waar je langer tevreden over blijft.
vette handtekening onder dit verhaal, spreek uit ervaring :smile:
MartinGTT

Bij Remco carsystems verkopen ze dat spul ook
rasit..

On 2002-03-11 11:30, Martin16v
wrote:
Bij Remco carsystems verkopen ze dat spul ook

rara waar had ik die bosschmans gekocht :smile: :smile:
bruno @af
Contacteer:

Boschmann , is die rommel met 'OLIE'gekoelde tweeters en zo dacht ik . Met max vermogens van 200 W voor een 10cm en dergelijke ... Dit spreekt voor zich vind ik !! :lol::lol:

Bruno
Dirk (CRX)

Dat zeg ik! :lol:
Anonymous

oke oke mensen ze liggen al op de vuilnishoop
ga wel weer opzoek naar wat anders hahaah
Dirk (CRX)

Je hoeft ze niet meteen weg te flikkeren.. je kunt ze eerst zelf testen of je het een beetje redelijk geluid vind.. en dan er gewoon in laten zitten tot je geld hebt voor iets anders!
Anonymous

Ja weet ik wel hahah ze zitten er ook nog in ben al hard aan het sparen voor een leuk setjes
Paanz

Gratis af te halen bij paanz, 1 setje boschmann 280 watt speakers. binnen 1 week opgeblazen met een 65W rms versterker die op half vermogen stond.

En niet gewoon opgeblazen met rook er bij enzo!
Neehee, ze zijn heel stilletjes gestopt zonder te laten merken dat ze overbelast waren :smile:
elwin81

bij <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.mrvanderwoude.nl" TARGET="_blank">www.mrvanderwoude.nl</A><!-- BBCode End -->
Zijn een setje pioneer TS 6988 voor mar 87 euro!!!
Zijn mooie speakers
Dirk (CRX)

vraag maar aan Paul wat Pioneer zoal maakt, zit kennelijk SUPER spul tussen als ik dat zo bij hem in de auto beluister!
Arjen

Ziet er over het algemeen wel mooi uit, die Pioneer spullen. Maar echt super geluid heb ik er zelf nog nooit uit horen komen. Leuk voor Dance-muziek, dan klinkt het best vet.
Roy
Moderator

vraag maar aan Paul wat Pioneer zoal maakt, zit kennelijk SUPER spul tussen als ik dat zo bij hem in de auto beluister!
Je kan nog zoveel kwaliteit spul hebben. Maar als de inbouw niet optimaal is krijg je er nooit goed geluid uit. :smile:
5 GT Turbo '88 GT5
Dirk (CRX)

Klopt helemaal Roy.. maar beter een goed begin qua speakers.. montage kun je altijd nog veranderen.. :smile:
Roy
Moderator

Ja het is beter om gelijk wat betere speakers te kopen maar als het budget het ff niet toelaat kan je ook met goedkope speakers heel goed geluid krijgen.

En meer speakers wil niet zeggen dat het geluid meer of beter word.
5 GT Turbo '88 GT5
Arjen

Meer speakers wil over het algemeen juist zeggen dat de kwaliteit van het geluid slechter wordt.
Dirk (CRX)

het stereobeeld wordt minder duidelijk bij een heleboel speakers.. ik heb er zelf 10 in de GT T zitten.. 3weg compo set voorin, 2 jbl 6x9 achterin en 2 subs.. meer hoeft echt niet!
Arjen

En het geluid wordt minder strak omdat al die speakers elkaar overlappen. Oftewel: 6 speakers eruit gooien en klaar is klara. Eigenlijk is een hele goed composet voldoende in combinatie met een goede sub. Eventueel naar smaak een setje achterspeakers (mono spelend) toevoegen voor de rearfill en het omhoog halen van de buhne.

Aha, leesfoutje van mijn kant. Jij telt de losse speakers van een composet ook gewoon mee. Dat is weer eens wat nieuws !
-----------------
Al zit het boutje nog zo vast, Arie heeft WD40 in de kast.............
[ This message was edited by: Arjen on 2002-03-12 22:54 ]
Robke
Car: Lexus IS250

Ik heb ooit wel eens een paar Boschmann luidsprekers gezien die wel heel erg veel op JBL Decade's leken. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk veel en veel slechter geklonken hebben. :smile:
Dirk (CRX)

On 2002-03-12 22:42, Arjen
wrote:
En het geluid wordt minder strak omdat al die speakers elkaar overlappen. Oftewel: 6 speakers eruit gooien en klaar is klara. Eigenlijk is een hele goed composet voldoende in combinatie met een goede sub. Eventueel naar smaak een setje achterspeakers (mono spelend) toevoegen voor de rearfill en het omhoog halen van de buhne.

Aha, leesfoutje van mijn kant. Jij telt de losse speakers van een composet ook gewoon mee. Dat is weer eens wat nieuws !
-----------------
Al zit het boutje nog zo vast, Arie heeft WD40 in de kast.............
[ This message was edited by: Arjen on 2002-03-12 22:54 ]
lijkt zo spectaculiar.. 10 speakers :grin: zijn er uiteraard maar 6.. :grin:
Plaats reactie