Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
bruno @af
Contacteer:

Yep, het is gebeurd ......

Binnen 3 weken ben ik de gelukkige eigenaar van een renault 5 turbo 1 - bj'81 !! :smile::smile:

Hij is momenteel nog geel, maar er is nog veeeeeel werk aan . Hoop hem rijvaardig te hebben tegen eind mei'02 .
Fotos volgen uiteraard !!

:wink:

Bruno (die deze nacht goed zal slapen:lol: )
Roy
Moderator

Gefeliciteerd Bruno :smile:

En omdat ik je als eerste heb gefeliciteerd mag ik zeker wel een keertje meerijden? :smile:
[ This message was edited by: -Roy- on 2002-03-12 21:52 ]
Robert dB.

BeterZ

Hoeveel auto's en welke heb je nu eigenlijk?
bruno @af
Contacteer:

renault espace 2000 '97
renault express 1900 '96
renault 5 alpine '79
renault 5 alpine turbo '82
renault 5 turbo 1 '81

en ook nog een renault 17 ts '78
en ook nog een renault 25 v6turbo '88

hé, allemaal renaults ... zou ik dan toch een freak zijn ..??? :lol::lol:

Bruno
jean
Contacteer:

HeHE ben ik eindelijk van die mailtjes af of mijn wagen al te koop is!!!
Gefeliciteerd bruno.

Groeten Jean.
gille
Contacteer:

wat bedoel je met veel werk bruno zijt eens wat speciefieker thanks man aja je hebt mail
Anonymous

Geweldig, begin hoe langer hoe meer die wagen een cult wagen te vinden. Heb een videoband over de dikke 5 besteld en een zooi pagina's bekeken. BEgint bij mij errug te jeuken.
catrinus

Gefeliciteerd Bruno met je nieuwe aanwinst. Ik vind de turbo1 toch de mooiste van de turbo`s. Dit komt mede door het futuristisch dashboard. Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
There will be plenty of time to rest when your dead
gille
Contacteer:

heb ook zo een videoband maar spijtig genoeg alleen in 'tfrans maar met mooie bakken op hoor 3 achtereen van die dikke 5TURBO's
catrinus

On 2002-03-12 22:10, Zeeuw
wrote:
Geweldig, begin hoe langer hoe meer die wagen een cult wagen te vinden. Heb een videoband over de dikke 5 besteld en een zooi pagina's bekeken. BEgint bij mij errug te jeuken.
Vertel zeeuw. Waar heb je die videoband besteld. Heb namelijk ook belangstelling voor zo`n videoband

Greetz
There will be plenty of time to rest when your dead
bruno @af
Contacteer:

Hij is kompleet ... dat is het ENIGE positieve ...
Het zit zo : De verkoper heeft de r5 gekocht , parelmoer wit . Heeft deze helemaal laten demonteren ergens in een zogenaamde 'garage' helemaal laten overspuiten in knalgeel :lol::lol:5000 €:lol::lol: JOEPIE!!!
Ondertussen staat de wagen wel terug vol krassen, maar ik was toch van plan om hem volledig in een deftige kleur te spuiten !

So, that's the story .....

Bruno
Anonymous

Gille, ken je Garage Raepers misschien? Weet dat het te koop stond maar is het al verkocht?
bruno @af
Contacteer:

On 2002-03-12 21:55, jean
wrote:
HeHE ben ik eindelijk van die mailtjes af of mijn wagen al te koop is!!!
Gefeliciteerd bruno.

Groeten Jean.
:lol::lol:
misschien krijg je nu mailtjes met de vraag of je geen onderdelen verkoopt !!

Bruno
Anonymous

On 2002-03-12 22:12, catrinus
wrote:
On 2002-03-12 22:10, Zeeuw
wrote:
Vertel zeeuw. Waar heb je die videoband besteld. Heb namelijk ook belangstelling voor zo`n videoband

Greetz
Heb em in Frankrijk gekocht (wel een engelse uitv), samen met The Best of Group B rallycars.
gille
Contacteer:

ja ken rapers heel goed zelfs heeft er twee dacht ik een turbo 1 en een turbo2 maar doet ze nie weg rapers in een tuner voor renault heeft kris princen zijne nieuw clio nu getuned voor de 1600 wk ik kom er veel stukken halen voor de 21T heeft ook een 21europacup zelfs
bruno @af
Contacteer:

On 2002-03-12 22:13, Zeeuw
wrote:
Gille, ken je Garage Raepers misschien? Weet dat het te koop stond maar is het al verkocht?
Voor geinteresseerden : Benny (Raepers) weet nog een turbo 1 te koop (in Duitsland) zonder deuren,achterval,interieur en draadboom voor ongeveer 5000 €

:wink:

Bruno
gille
Contacteer:

bruno voor 200.000fr joh dat meen je nie das pas een koopje die verkoper is gek man
Anonymous

Hij heeft ook een van de drie Renault Alpine 2 l. turbo. Is de motor van de 21 turbo. Ik heb gehoord dattie wil stoppen. Krijg em zelf ook zelden aan de lijn.
gille
Contacteer:

das ook juist maar ook met een slechte motor die duitse he motor verbruikt veel olie heeft me zelf verteld
gille
Contacteer:

wil wel wat afbouwen en zich meer toe leggen op tuning voor de rally en that's itt
bruno @af
Contacteer:

ja ok, maar een setje chemise-piston en daar zal al veel minder van te merken zijn ...

Bruno
Anonymous

Ah, ok, dacht dattie echt wilde gaan stoppen. Vind em echt de king. Die man weet waarie over praat. Volgens mij heeft ie Louis zelf nog gekend :grin:
Anonymous

Mijne heren Zuiderburen, kennen jullie Jo Jambers toevallig ook? Zit in Zolder.
bruno @af
Contacteer:

Paul Jambers wel ... :lol::lol: maar de Jo nie
bruno @af
Contacteer:

Nu we het toch over namen hebben : Luc Blocken uit Zonhoven, iemand ??
Anonymous

Ja dacht eerst ook dattie een grapje maakte.
[ This message was edited by: Zeeuw on 2002-03-12 22:28 ]
Anonymous

Luc Blocken, jazeker ken ik die. Had een jaartje of drie geleden een winkeltje in de kelder aan huis. Deed veel zaken met Prima.
gille
Contacteer:

en kent iemand dan Tanya deckters ? LOL wat een kipje daar verkoop ik mijn renault's voor
Anonymous

EEn echte mokke? FF pienken die handel.
bruno @af
Contacteer:

heeft nu een tuninshopje (zonder kelder). Ken ik ongeveer 15 jaar . Is nu een leverancier van mijn winkel voor oa Seidl,Lumma,Weitec en Sk-tuning
Zeeuw, van waar ben jij eigenlijk ??
Anonymous

Kom uit Roosendaal, net over de grens bij Essen, Kalmthout. Ben een paar keer bij Luc geweest. Was toen net aan het opstarten. Heeftie het nu goed voor mekaar, lijkt me zo.
Heb oa een Scorpion utlaat bij em gekocht.
gille
Contacteer:

zeg bruno wist jij dat ook dat benny raepers ging afbouwen want tegen mij zei die als hij ne keer goedgezind was dat hem toch nog zin heeft voor voortedoen want hem weg gedaan renault voor goede stukken in de belgiek kunnen we naar onze noorderburen voor de restjes (sorry mannen ) die zij toch weggooien hahahahahahaha
Anonymous

Degenen bij wie ik mijn auto altijd laat repareren komen regelmatig bi Raepers.
bruno @af
Contacteer:

On 2002-03-12 22:33, Zeeuw
wrote:
Kom uit Roosendaal, net over de grens bij Essen, Kalmthout. Ben een paar keer bij Luc geweest. Was toen net aan het opstarten. Heeftie het nu goed voor mekaar, lijkt me zo.
Heb oa een Scorpion utlaat bij em gekocht.
Scorpion, dat is idd al even geleden, nu zou hij u een Magnex verkocht hebben :smile::smile:
Anonymous

Vond hem echt een hele toffe kerel. Als ge em ziet, doet em de groeten van Martijn de Zeeuw. Misschien dattie me nog kan herinneren, tis ff geleden.
Plaats reactie