hallo,
Er is van alles aan de hand met mijn rechter voorwiel:
Soms piept ie een beetje meestal als ik over een drempel of klinkers rij. (lager misschien ??)
De slijtage van de band is aan de binnenkant veel meer als aan de buitenkant. het rechter wiel staat meer naar binnenkant als het linker wiel.
wie heeft een oplossing voor deze problemen??
johan
-
- Contacteer:
yep
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
aan de binnenkant van je wiel de ophanging,je kunt dit het makkelijkst kontroleren als je iemand aan het stuur laat bewegen als jij het wiel vastpakt.
je moet dan ff goed aan de kogel voelen of daar speling in/op zit,je mag 0,niks speling hebbe dus alles meer dan niks is te veel.
ook kan je je stuurstangkogels eens checken,kontrole heel simpel wagen gewoon op wegdek laten staan en stuur draaien zodat je aan de stuurstang kan voelen,er zit 1 kogel in het zicht maar voelen zegt meer,en er zit 1 kogel in/onder de rubber.iemand beweegt weer ff aan het stuur heen en weer en je moet gewoon ff goed voelen of je speling voelt.hier idem alles meer dan geen speling is teveel speling.
heel vaak het probleem als je piepjes en kraakjes hebt,de kogels.
je moet dan ff goed aan de kogel voelen of daar speling in/op zit,je mag 0,niks speling hebbe dus alles meer dan niks is te veel.
ook kan je je stuurstangkogels eens checken,kontrole heel simpel wagen gewoon op wegdek laten staan en stuur draaien zodat je aan de stuurstang kan voelen,er zit 1 kogel in het zicht maar voelen zegt meer,en er zit 1 kogel in/onder de rubber.iemand beweegt weer ff aan het stuur heen en weer en je moet gewoon ff goed voelen of je speling voelt.hier idem alles meer dan geen speling is teveel speling.
heel vaak het probleem als je piepjes en kraakjes hebt,de kogels.
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
hoeveel zou dat ongeveer kosten?On 2002-03-12 10:47, Bart V
wrote:
stuurkogel zou weleens het probleem kunnen zijn van de band die aan 1 kant versleten is. Vervangen en laten uitlijnen.
Mazzel
ik heb laatst alle kogels vervangen en ik kwam geloof ik op een totaal van 180 euro voor twee fusees en twee spoorstangeinden en twee binnenkogels spoorstang.
ik heb ze dus meteen allemaal vernieuwd om er in 1 ruk vanaf te zijn.nieuwe banden zijn duurder namelijk
btw anders blijf je aan het uitlijnen als je iedere keer 1 doet vernieuwen.
ik heb ze dus meteen allemaal vernieuwd om er in 1 ruk vanaf te zijn.nieuwe banden zijn duurder namelijk
btw anders blijf je aan het uitlijnen als je iedere keer 1 doet vernieuwen.