Mensen hoe haal ik de tellerbak uit me GTE ik wil namelijk andere plaatje en verlichting er in gaan zetten dus voor dat ik iets sloop met me linker handen dacht ik vraag het ff
Heb gezocht maare kan niet echt iets duidelijks vinden kan natuurlijk aan mij liggen
Zwarte kap boven je bak losschroeven (2x torx) kappen om je stuurkolom verwijderen (4x torx) dan zie je 2 lipjes zitten waarmee zowel boven als onder de bak vast zit. deze losschroeven en hij is los. Makkelijktste is ook om je stuur van je naaf af te halen. Als je bak iets naar voren trekt kun je alle stekkers verwijderen.
Succes.
Succes.
Let wel op dat je de boel niet al te enthausiast los trekt, want het zijn niet van die stevige stekkers en de draden zijn erg kort 

euh. ZIt het bij een GTE dan anders als bij een GTT. Want dat is absoluut niet de manier om de tellerbak bij de gtt eruit te halen. Bij de GTT moet je de (zonne)kap boven je teller naar boven eruit halen. Dan zie je 2 torx schroefjes. die haal je los. Tellerbak voorzichtig naar boven trekken en boven aangekomen naar voren trekken. Stekkers loshalen en voila. Je hebt de tellerbak in de handen.On 2002-03-11 17:05, Bart V
wrote:
Zwarte kap boven je bak losschroeven (2x torx) kappen om je stuurkolom verwijderen (4x torx) dan zie je 2 lipjes zitten waarmee zowel boven als onder de bak vast zit. deze losschroeven en hij is los. Makkelijktste is ook om je stuur van je naaf af te halen. Als je bak iets naar voren trekt kun je alle stekkers verwijderen.
Succes.
Stuur kun je bij een gtt laten zitten zoals ook de kappen eromheen.
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
Zo gaat ie idd eruit, bij de GTE zit alleen de km-tellerkabel een beetje lastig, is niet elektronisch zoals de GTT.On 2002-03-11 18:20, Michel S.
wrote:euh. ZIt het bij een GTE dan anders als bij een GTT. Want dat is absoluut niet de manier om de tellerbak bij de gtt eruit te halen. Bij de GTT moet je de (zonne)kap boven je teller naar boven eruit halen. Dan zie je 2 torx schroefjes. die haal je los. Tellerbak voorzichtig naar boven trekken en boven aangekomen naar voren trekken. Stekkers loshalen en voila. Je hebt de tellerbak in de handen.On 2002-03-11 17:05, Bart V
wrote:
Succes.
Stuur kun je bij een gtt laten zitten zoals ook de kappen eromheen.
mzzl
Okee. Met 1 van de methodes moet het dus eruit komen. En ik weet nu dus ook hoe het bij een 19 eruit moetOn 2002-03-11 19:05, Bart V
wrote:
umm, tja zo zit het bij mijn 19. ik nam aan dat dat hetzelfde zat bij een gtt of gte.
Mazzel

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.