Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Jeroen V
Contacteer:

Ik ga morgen dus kijken bij een 5 GTT !!! :grin:
Het is een parelmoer witte, is helemaal orgineel zelfs de turbodruk, heeft geen schuifdak ofzo, wel elctrische ramen en zo, is een phase 2 uit 88, en heeft pas 83000 km gelopen. De auto heeft alleen geen aanjaag motor je weet wel die de warme lucht je auto inblaast > ventilator.

:grin:
[ This message was edited by: Turbie on 2002-03-11 17:43 ]
jetab
Contacteer:

Succes ermee!!
Michel S.
Contacteer:

On 2002-03-09 19:14, Turbie
wrote:
Ik ga morgen dus kijken bij een 5 GTT !!! :grin:
Het is een parelmoer witte, is helemaal orgineel zelfs de turbodruk, heeft geen schuifdak ofzo, wel elctrische ramen en zo, is een phase 2 uit 88, en heeft pas 83000 km gelopen. De auto heeft alleen geen aanjaag motor je weet wel die de warme lucht je auto inblaast > ventilator.

:grin:
Ik zou goed uitkijken. Want ik kan ook zeggen dat de druk altijd standard is geweest, en ondertussen met 1.1 bar heb gereden en voor de verkoop effe terug gezet. Want er zijn nogal wat technische people wat van de auto afwillen en gewoon keihard gaan liegen over dingen en je zo een oor aan naaien. Dus ik zou even kijken naar de actuator stang. Daar zit normaal een borg punt in. ALs die is uitgeboord dan weet je genoeg. En dan meteen erop aanspreken en 500 piek ervanaf.

als je nog meer info nodig hebt laat je het maar weten.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Jeroen V
Contacteer:

okeeejjj, waar zit die acurator stang precies, hoe kna ik oprecies zijn of er mee geklooit is ????????
Anonymous

Er zit boven de turbo een hitteschild. Onder dit hitescghildje zit de turbo. Op de turbo zie je een stangetje lopen, gewoon een dun, smal stangetje van een cm of 8. Aan het einde van dit stangetje zit een plat stukje met een oogje waarmee ie op de wastegate zit. Dit platte stukje is ophet stangetje geschroef. Dit is dus verstelbaar. Normaal zit dit geborgd, mbv een klein dwarspennetje. Indien je de borging niet meer ziet zitten, is de turbo opgeschroef geweest (bijna 100%).
Jeroen V
Contacteer:

thanx.... hoop dat ik het weet te vinden.......
Jeroen V
Contacteer:

Ik heb er best wel zin in :smile:
[ This message was edited by: Turbie on 2002-03-11 17:43 ]
Jeroen V
Contacteer:

Ik ben dus wezen kijken en die bak was dus echt niks... met respect voor de eigenaar hoor maar hij kan echt geen roest verstoppen.
Het blok had zogenaamd 83000 gelopen, eerder 830000, er kwma een blauwe waklm van het blok af toen hij hem starten......
De linker dorpel was nar z'n grootje, de rechteer was al een eind onder weg, de auto had een kapotte bumper, een flinke deuk rechts, onderhoudse roest aan de linker deur,over al op elk randje zaten wel blaasjes,aan de binnekant van de scheremen en wielkasten zat ook roest, echt verschrikkelijk, en oh ja de wilen misten hun afdek kapjes, en deze bak moest 1500 euro kosten :sad:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Gave foto man waar komt die vandaan????

:smile:
.:: TurboPowerr ::.
marco

tja een goede turbo vinden wordt echt moeilijk,maar ze zijn er wel gewoon goed blijven doorzoeken,ooit vind je er wel eentje,trouwens die blauwe van peter is dat niks voor je ?????????????
greetz the marc man
Jeroen V
Contacteer:

het belangrijkste vind ik gewoon de karosserie, en ik mag van me vader er alleen een kopen als ik of eentje vind met een goede karosserie of ik moet een gehele nieuwe karosserie kopen. :sad:
Abel
Über-Spammer

En een nieuwe carrosrerie wordt niet meer verkocht... :sad:
Jeroen V
Contacteer:

mmmmmmmm, mijn vader kan ze volgens mij uit tsjechie halen.
Jeroen V
Contacteer:

week overigens niet 100% zeker......................
Jeroen V
Contacteer:

Oh ja, ik ga deze week kijken bij nog een GT, ook een witte, met 180000 gelopen, maar is volgens de eigenaar van binenn nog 100% en heeft geen roest, ( dat zeggen ze nou allemaal ) , Er zat een dumpvalve op en er ston 1 bar turbo druk op,(tenminste de meter gaat volgens de eigenaar niet verder dan het 1ste streepje voor het eind., er zit een bosch dumvalve op ( weet iemand of dit een goeie is ), en de foto's die ik heb gekregen zien er meer dan goed uit.
Jeroen V
Contacteer:

En weet iemand nou of een bosch dumpvalve een goeie is???????
robert

ja is goed.
Anonymous

Een bosch dumpvalve is volgens mij zo'n plastic ding wat standaard op een punto turbo zat. is niet echt denderend.

Maarrrr een goede dumpvalve kost 250,- dus daar moet je niet op letten !!!!!! KIJK GOED NAAR ROEST !!!! Voel hoe die rijd daar heb je veeeeeeeeeeeeel meer aan.
Jeroen V
Contacteer:

m'n pa gaat altijd mee, hij heeft een autoschade en carrosier bedrijf, dus dat met die roest zit wel goed, als het eropzit vind hij het wel...
robert

ja ok het enige nadeel is dattie niet glimt.
Jeroen V
Contacteer:

moet wel zeggen dat het me tegenvalt om een beetje goede gt's te vinden, die ik gezien heb waren gewoon stuk voor stuk restauratie objecten, en dat voor zo 3000 pek!!!
Visscher
Contacteer:

Hahaha, jochy toch :wink:

We vinden nog wel een goeie gtt, komt wel goed...

Ojah bijna runner up.... jeroen :grin:

Later
Jeroen V
Contacteer:

IK HOOP HET, TROUWENS WAAROM DENK JE DAT IK ZO VEEL AAN HET POSET BEN VANDAAG :grin:
Plaats reactie