Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Contacteer:
Rob beterschap jongen. Antwoord op je vraag:
Ja het is elke week daar meeting en begint rond 20:00uur. vanaf dan komen de eerste mensen binnenvallen. Ik zie je volgende week wel weer. Mazzels
Ja het is elke week daar meeting en begint rond 20:00uur. vanaf dan komen de eerste mensen binnenvallen. Ik zie je volgende week wel weer. Mazzels
Wat is dit nu weer voor een k#t verhaal sjeezes wat een ontzettende kl%tzak !!!
zijn er nog meer details over de BMW bekend ? Dan kunnen we er met z'n allen naar uitkijken.
zijn er nog meer details over de BMW bekend ? Dan kunnen we er met z'n allen naar uitkijken.
Het wordt steeds gekker hier in dit land! Het wordt tijd dat al dat uitschot en schorriemorrie opgeruimd wordt en wij, de 'normale' burger weer met een veilig gevoel over straat kunnen lopen.
Roy, Rob en de anderen: sterkte en succes!
Roy, Rob en de anderen: sterkte en succes!
t@ring Roy, ik hoopte dat het alleen je ramen waren.
(Zo zie je maar hoe weinig je in het donker ziet)
Ik hoop dat ze die vent pakken en suc6 ermee!
Niet te hopen dattie vaker langskomt...
Edit: Rob jij natuurlijk ook sterkte!
-----------------
E-volve.....
[ This message was edited by: Stevie on 2002-03-09 20:34 ]

Ik hoop dat ze die vent pakken en suc6 ermee!
Niet te hopen dattie vaker langskomt...
Edit: Rob jij natuurlijk ook sterkte!
-----------------
E-volve.....
[ This message was edited by: Stevie on 2002-03-09 20:34 ]
-
- Contacteer:
Als het veel centen gaat kosten Roy,
dan kan ik mijn Megane wel ff in je
bak parkeren en er verzekeringswerk van maken
Tis maar een optie
dan kan ik mijn Megane wel ff in je
bak parkeren en er verzekeringswerk van maken

Tis maar een optie

Sjonge jonge worden er nu ook al terroristische aanslagen gepleegd op de F-N-Meetings??? Niet te geloven.
Sterkte jongens met de schade.
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/ring2002" TARGET="_blank">[ RING 2002 ]</A><!-- BBCode End --> - <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/parts" TARGET="_blank">[ Parts Database ]</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Marius on 2002-03-09 20:29 ]
Sterkte jongens met de schade.
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/ring2002" TARGET="_blank">[ RING 2002 ]</A><!-- BBCode End --> - <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/parts" TARGET="_blank">[ Parts Database ]</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Marius on 2002-03-09 20:29 ]
rob en roy en de anderen sterkte he en roy moest je die zelf eens tegenkomen rijd hem klem en verwijder zijn hoofd van zijn romp oog om oog tand om tand als je op de flikken moet wachten ben oud en grijs
-
525tds, rij jij ze allemaal van de weg PoegjeOn 2002-03-09 19:29, Ploegah
wrote:

Guys sterkte met deze shit. Kleine tip: waarborgfonds! Dacht eerst dat het niet meer bestond maar hoorde vorige week van een collega dattie een zaak bij hen had lopen. Misschien het proberen waard. Je hebt getuigen genoeg dus proberen zou ik zeggen!
Guys sterkte met deze shit. Kleine tip: waarborgfonds! Dacht eerst dat het niet meer bestond maar hoorde vorige week van een collega dattie een zaak bij hen had lopen. Misschien het proberen waard. Je hebt getuigen genoeg dus proberen zou ik zeggen!
Jemig echt niet normaal ik heb bovenstaande een beetje doorgelezen en ik hoop dat ze de dader te pakken krijgen.On 2002-03-09 21:01, Zeeuw
wrote:

Een van de vereisten om een beroep op het Waarborgfonds te doen is echter dat de schade is toegebracht DOOR een motorrijtuig....helaas dus...ik neem aan dat het geen kekentekende bom op wieletjes was?
[ This message was edited by: Tim B. on 2002-03-09 23:14 ]
We zijn nu 24 uur verder en ik kan het nog steeds niet geloven dat er gewoon echt zoiets gebeurt is.. Rob, ik hoop dat je snel weer op de been bent (het is nog je gas-been ook, rijdt vast een stuk langzamer?)
Roy, .... Hopelijk gaan ze hier net zo fel achteraan als achter mistlampcontrole....
Roy, .... Hopelijk gaan ze hier net zo fel achteraan als achter mistlampcontrole....
Dat valt wel mee hoor Tijn, ik had op de terugweg ook nog gewoon even 200 gereden, dus het valt allemaal wel mee hoor
.
Ik heb momenteel bijna net zoveel last van die spuit als van die blauwe plek, dat vind ik wel minder. Moet ik maar gewoon even strompelen de komende dagen.
En ik rij liever hard met wat pijn, dan dat ik langzaam zonder pijn rijd
.

Ik heb momenteel bijna net zoveel last van die spuit als van die blauwe plek, dat vind ik wel minder. Moet ik maar gewoon even strompelen de komende dagen.
En ik rij liever hard met wat pijn, dan dat ik langzaam zonder pijn rijd

Shit he. Het word steeds erger in nederland. Roy suc6 met je auto. Hopelijk kun je wat van je schade wegpoetsen en is het wat oppervlakkig. Maar het is super klote. Zo`n mooie 21 die beschadigd word door `zo`n <a href="mailto:l@l" target="_new">l@l</a> van een vent. hopelijk pakken ze hem eens en leren ze hem eten door een rietje.
Rob jij nog sterkte met je been en als je voor de volgende spuit gaat doe hem dan in je boven arm. Heb ik ook gedaan dit omdat ik de hele dag moet zitten en geen last van mijn been/reet wil hebben. Ik denk dat de volgende spuit door de dokter/assistente word gedaan en die verneem je wel goed
Suc6 allebeide en sterkte
Greetz catrinus
Rob jij nog sterkte met je been en als je voor de volgende spuit gaat doe hem dan in je boven arm. Heb ik ook gedaan dit omdat ik de hele dag moet zitten en geen last van mijn been/reet wil hebben. Ik denk dat de volgende spuit door de dokter/assistente word gedaan en die verneem je wel goed
Greetz catrinus
Dat is toch niet normaal meer! Ik hoop dat ze die L*l te pakken krijgen! Roy succes met de afwikkeling en Rob sterkte bij de herstelling! Gaat de F.N.B. wel gewoon weer door??
Ik ben er 1 keer geweest en heb er zeker geen spijt van. Het was zeker de moeite waard. Toen ik naar de fnb was geweest had ik een 19 16v mee omdat ik het niet aandurfte met mijn rooie gtt. Het was 2 uur heen rijden en 1.5 uur terug. Maar dat was vanaf sappemeer
There will be plenty of time to rest when your dead
Zo hey, das een behoorlijk stukje rijden! Kwam je speciaal daarvoor naar Bodegraven dan? Dus je hebt een paar GTT's en een 19? Mazzelaar!
Nee ik heb geen 19. Ik had de 19 16v van mijn broer mee. Ik wou de 19 16v van mijn ouders mee maar die waren er mee weg. En ik heb niet veel auto`s hoor. Ik heb maar 3 gtt`s en een express van het werk.
Hallo dan! Gaaf man zoveel Renaults voor de deur! Maar jullie hebben toch de F.N.G.? Bodegraven schint wel superdruk te zijn als ik altijd die lijst zie. Ik kom er doordeweeks wel vaak. Dus jullie hebben echt een Renault familie! Schrijf een brief naar Autoweek, laatst stond er een Ford familie in!
Klopt bij ons is de fng. Helaas niet zo druk als in bodegraven. De honda`s en vw`s rijden ons voorbij of gaan appart staan. Das wel jammer. En het is wel een mooi idee om de autoweek een brief te schrijven. Ik zal er sterk aan denken. Ik zal vrijdag met arjen praten of hij weer zin heeft om naar de fnb te gaan.
Is natuurlijk wel erg gaaf als er een Renault familie in komt te staan! Heb je het toen gelezen met die Ford familie? Zijn er in het noorden minder Renault fanaten dan? Omdat het bij jullie wat rustiger is? Nogmaals die lijst van Bodegraven is altijd best groot. Ik ga er ook maar eens een keer kijken,maar als je dat dan van die bom hoort.
Bij ons in groningen rijden veel clio 16v`s en clio williams rond. Verder zie ik niet veel gtt`s rond rijden. eigenlijk zie ik nooit gtt`s onderweg. Volgens mij ben ik haast ook de enige in sappemeer met een gtt. Het was altijd wel lachen als ik met de gtt door de omringende dorpen reed. Heel veel mensen keken achterom. Waarom weet ik nog niet maar ik vond het wel altijd grappig.
Dat is leuk inderdaad als je met je auto bekijks trekt. Over het algemeen zie je maar weinig Turbo's nog rond rijden. Dat is aan de ene kant wel weer jammer, maar aan de andere kant wel weer exclusief! Maar kunnen jullie niet meer auto's bij elkaar krijgen dan bij de F.N.G.? Waarom lukt dat ze hier wel dan? Raar eigenlijk.
-
Heeft iemand nog het radio programma van die ncrv reporter gehoord? Ik ben helemaal vergeten wanneer dat uitgezonden zou worden...lijkt me toch leuk Andre & Tijn's interview te horen 'on the air'.
je kent mijOn 2002-03-09 20:45, Robert dB
wrote:525tds, rij jij ze allemaal van de weg PoegjeOn 2002-03-09 19:29, Ploegah
wrote:
nee maar tis dus een BMW 525 tds. Nieuw/oud type?
Kleur ?
Kenteken ?
volgens mij is dat op 22 maart a.s., hoe laat weet ik niet.On 2002-03-11 09:29, Robert dB
wrote:
Heeft iemand nog het radio programma van die ncrv reporter gehoord? Ik ben helemaal vergeten wanneer dat uitgezonden zou worden...lijkt me toch leuk Andre & Tijn's interview te horen 'on the air'.
Clio 1.8 16v
-
- Über-Spammer
oke dat schrijven we even op 

en mijn zenuwachtige verhaal!!On 2002-03-11 09:29, Robert dB
wrote:
Zat U net naast tijn in de auto??? Ehhh, ehh, geen idee!!
Heeft ie te hard gereden?? Ehhh, ehh, geen idee!!
Goeie antwoorden al zeg ik het zelf!!

Immer wieder die verdammte Holländer
Veel plezier in tijn's 1.4 , toch, Ray?