Vraagje:
Waar zit in de electrische benzinepomp bij een renault 19????
Mazzel
-
- Contacteer:
eeeeeh in of voor de tank
dan moet ik helemaal weer onder de auto gaan kijken
maar ik geloof in
dan moet ik helemaal weer onder de auto gaan kijken
maar ik geloof in
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
IN de tank???????? kan je die achteraf in een tank zetten waar er geen 1 in zit?? of moet je dan de hele tank gaan vervangen??
Ik heb nu een meachanische pomp op mn motorm zitten, maar ik krijg binnenkort een injectie motor dus ik moet een elec benzinepomp monteren.
Maar die zit dus in de tank??? hopelijk hoef ik niet me hele tank te vervangen dan.
Mazzel
Ik heb nu een meachanische pomp op mn motorm zitten, maar ik krijg binnenkort een injectie motor dus ik moet een elec benzinepomp monteren.
Maar die zit dus in de tank??? hopelijk hoef ik niet me hele tank te vervangen dan.
Mazzel
-
- Contacteer:
robert heeft daar wel ideetjes over
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
u ja, maar ik heb nu dus een mechanische pomp omdat ik een carburateur motor heb. Maar er komt een injectie motor in dus heb ik een elec benzine pomp nodig. Maar waar zit die origineel en waar kan ik hem het beste plaatsen.
Ik heb 'm eigenlijk nog nooit gezien, ik lul de vraagbaak maar na.
Diezelfde vraagbaak zegt dat de pomp aan de rechter dwarsbalk voor de tank is gemonteerd
Diezelfde vraagbaak zegt dat de pomp aan de rechter dwarsbalk voor de tank is gemonteerd
tja mijn vraagbaak staan alleen alle modellen mat carburateur in beschreven, dus nergens een benzinepomp te vinden.
Maar hij zou dus op de dwarsbalk zitten. Nou dat is beter, hoef ik niet me hele tank eraf te slopen. alleen een voedingsdraadje leggen, slangetjes erop enn klaar dus. (hoop ik)
Mazzel
Maar hij zou dus op de dwarsbalk zitten. Nou dat is beter, hoef ik niet me hele tank eraf te slopen. alleen een voedingsdraadje leggen, slangetjes erop enn klaar dus. (hoop ik)
Mazzel
De brandstof pomp is een Bosch, type 0580 464 027.
Deze is hetzelfde als die van een 16V.
Het brandstoffilter hoort in de buurt van de pomp te zitten, Purflux EP 90C
Deze is hetzelfde als die van een 16V.
Het brandstoffilter hoort in de buurt van de pomp te zitten, Purflux EP 90C