-----------------
It's nice to be important, but it's more important to be NICE.

[ This message was edited by: Matthijs on 2002-03-10 12:34 ]
Als je die moer losdraait, dan draai je als het goed is de schroefdraad zo uit de radiator. Als je hem ver genoeg losdraaid, kun je op een gegeven moment de schroefraad/aansluiting er zo uit trekken.On 2002-03-09 20:24, Matthijs
wrote:
Als ik die grote moer los draai kan ik die schroefdraad die in de radiateur wel heen en weer bewegen dus er zit wat los, maarja dan ???
Ik heb geen boeren in mijn auto, maar heetstoken lijkt me geen goed plan met olie.On 2002-03-09 20:24, Matthijs
wrote:
Oja iemand een suggestie om die boeren boven je oliefilter los te kijgen ?? heet stoken ofzo ??
Het schijnt goed te kunnen met een snijbrander, niet op snijvlam zetten maar een wat lossere vlam, ik ben zelf niet huiverig voor een fikkie, maar meer voor beschadeging van andere dingen door de vlam/hitte. Ik denk dat er ook een andere manier moet zijn.On 2002-03-09 20:27, Marius
wrote:Als je die moer losdraait, dan draai je als het goed is de schroefdraad zo uit de radiator. Als je hem ver genoeg losdraaid, kun je op een gegeven moment de schroefraad/aansluiting er zo uit trekken.On 2002-03-09 20:24, Matthijs
wrote:
Als ik die grote moer los draai kan ik die schroefdraad die in de radiateur wel heen en weer bewegen dus er zit wat los, maarja dan ???
Ik heb geen boeren in mijn auto, maar heetstoken lijkt me geen goed plan met olie.On 2002-03-09 20:24, Matthijs
wrote:
Oja iemand een suggestie om die boeren boven je oliefilter los te kijgen ?? heet stoken ofzo ??
Ik heb wel eens gezien dat ze dat in het uiterste geval doen, daar ben ik gelukkig nog niet, ik doe het ook liever niet,l draai ik liever een nippel verrot (over de kop) en zet er een nieuwe op dan dat er meer kapot gaat, maar wat zijn andere opties o het los te krijgen ?? of maken jullie die slangen nooit los ??On 2002-03-09 20:37, Marius
wrote:
Hmmm.... tja, lukt het echt niet op een wat minder ruige manier?
wrote: