-
- Berichten: 1898
- Lid geworden op: zo 13 mei 2001 0:00
Twingo 1.2 8V
1997
52.000
echt een hele waslijst, maar motorisch:
- open luchtfilter
- chip
- Groep N vanaf kat.
1-11
1-16
1997
52.000
echt een hele waslijst, maar motorisch:
- open luchtfilter
- chip
- Groep N vanaf kat.
1-11
1-16
Heh hoe krijg je dat voor elkaar? ligt dat aan het aantal kilometers wat het blok gelopen heeft ofzo? Als ik constant doortrek ect dan kom ik nog niet eens onder de 1:8.On 2002-03-06 14:50, Rick
wrote:
Renault 5GTT Ph 1
1987
200 dkm maar kan ook 300 dkm zijn.
Remus einddemper
Bij normaal rijden maximaal 1 op 10
Bij flink op het gas, ongeveer 1 op 5 a 1 op 6
NiX©
Wedden dat ik met jou auto ook 1 op 6 haal ?On 2002-03-06 17:57, Jelmer
wrote:
Heh hoe krijg je dat voor elkaar? ligt dat aan het aantal kilometers wat het blok gelopen heeft ofzo? Als ik constant doortrek ect dan kom ik nog niet eens onder de 1:8.

Gewoon de hele tijd echt hard rijden, dan moet dat zeker lukken
[ This message was edited by: Ploegah on 2002-03-06 18:00 ]
Ut is simpel....als je hard wil kost het benzine en ik geloof er nix van dat jou auto 1 op 8 rijd als je aan het doortrekken bent...is gewoonweg niet mogelijk...Als ik met een fiat seicento 1.1 rijd en ik trap hem door haal ik net de 1 op 10....en dan zit er niet een carb op, maar een "geavanceerd" injectie systeem die de hoeveelheid benzine precies afmeet. Dus dat kan gewoonweg niet...
heb ff de benzinemeter in de gaten gehouden op de snelweg met gemiddeld 140 op de klok en af en toe een sprintje naar 200+een beetje en ik moet zeggen dat ie al minder verbruikt sinds de aanschaf 5 maanden geleden.
heeft iemand hier een verklaring voor dat de auto zuiniger is geworden?
ik denk niet dat het verbeelding is,het zijn geen liters[wel op een tank]ik schat dat ik zeker 40km verder kan rijden met dezelfde rijstijl dan in het begin.
heeft iemand hier een verklaring voor dat de auto zuiniger is geworden?
ik denk niet dat het verbeelding is,het zijn geen liters[wel op een tank]ik schat dat ik zeker 40km verder kan rijden met dezelfde rijstijl dan in het begin.
renault 21TURBO
turbodruk 1.3bar
chip van menno
en k/n filter
stevig doortrappen:17 liter per 100km
gewoonrijden :13liter op 100km
turbodruk 1.3bar
chip van menno
en k/n filter
stevig doortrappen:17 liter per 100km
gewoonrijden :13liter op 100km
renault 5 gtt
bouwjaar: 1989
kms: 125.000 ongeveer
bij bleren ongeveer 1-7/8
bij normaal rijden en af en toe sport, korte afstanden 1 op 10
en snel weg richting parijs ongeveer 1:11
meer dan 450 kilometer op een tank haal ik meestal niet dat is gekombineerd rijden.
bouwjaar: 1989
kms: 125.000 ongeveer
bij bleren ongeveer 1-7/8
bij normaal rijden en af en toe sport, korte afstanden 1 op 10
en snel weg richting parijs ongeveer 1:11
meer dan 450 kilometer op een tank haal ik meestal niet dat is gekombineerd rijden.
Citroen bx
constant planken: 1:8
relax rijden: 1:14
Mijn gtt
constant planken: 1:6
jah 1 op 6 loopt ie easy
relax rijden: 1 op 10/11
trouwens, ik rij relaxter 1 op 6 dan 1 op 11 maarja ... zal wel niet de enige zijn
zmslsls
constant planken: 1:8
relax rijden: 1:14
Mijn gtt
constant planken: 1:6
jah 1 op 6 loopt ie easy
relax rijden: 1 op 10/11
trouwens, ik rij relaxter 1 op 6 dan 1 op 11 maarja ... zal wel niet de enige zijn

zmslsls
-
- Berichten: 1019
- Lid geworden op: do 22 nov 2001 0:00
- Locatie: regio Alkmaar
1 : jerrycan
r 5 gt
1985
15000km
snelle nokkenas, kn filter, scorpion pijp, druk op 1.2
1 op 9 ongeveer
heren letten jullie er ook op welke maat velgen erop zit( ik 15 inch i.pv. 13)
Als ik dus 82,5 op teller rij is dat in het echt 100km.
Speelt ook mee in het verbruik!!!
1985
15000km
snelle nokkenas, kn filter, scorpion pijp, druk op 1.2
1 op 9 ongeveer
heren letten jullie er ook op welke maat velgen erop zit( ik 15 inch i.pv. 13)
Als ik dus 82,5 op teller rij is dat in het echt 100km.
Speelt ook mee in het verbruik!!!