tijdens een rit ineens twee kloppen in uitlaat auto stil nie meer aan de praat bougies nagekeken relais van benzinepomp
ok dan module en geen vonk dus module waarschijnlijk stuk nu lijkt die module wel op die van mij R21T maar zijn die wel hetzelfde en zo nie zijn er van een andere type renault die wel passen thanks en greeting's
Er staat een nummer op als het goed is.... re208 en re209 is van de gtt turbo (respectievelijk phase1 en phase2) Geloof dat die van een renault 11 ook redelijk werkt, maar weet het niet zeker.... ik heb misschien nog een re208 voor je, MAIL maar als je interesse hebt.
vriend had er nog een en 204of 206 ik weet het zo juist nie ik monteer die maar nope dat kan nu toch nie alletwee stuk zijn iemand nog een suggestie????????????,
heb ik nie maar ik heb een andere gemonteerd dat kan nu toch nie dat die alletwee stuk zijn he waar zou ik nog kunnen zoeken in verband ontsteking opnemere toerental op vliegwiel???????, by the way tis een phase 2
niemand raad ????
onstekingsmodult type renix 254 van wat type renault is die en past die op een GTT phase 2
ik heb nu de derde bobijn of zoals ze bij jullie zeggen dynamo of module en nie te starten ik dacht aan een relais maar die van de benzinepomp zou volgens vorige eigenaar nieuw zijn dus ja en benzine krijgt hij maar geen vonken nog iemand raad
een radeloze GTT driver thanks and greetings
een radeloze GTT driver thanks and greetings
had ik met mij 21T ook eens maar na een tijdje startte die terug heb wel vervangen toen want bij warmte terug stil maar dan startte die altijd terug bij koele motor en nu wil die GTT niks starten en geeft geen vonken ook nie bij koele motor
heb jij dat al ook voorgehad dat je sensor stuk was wat deed je auto toen startte die nog achteraf of ook totaal nie meer
nee, ik heb eigenlijk nooit iets aan mijn auto, behalve dan 4 weken geleden een ongeluk. ik heb zelf 5 jaar bij mr. reno gewerkt en dit zelfde kwam nog weleens voor, anders moet je het relais van de ontsteking eerst ff controleren, die zit in je waterbak net onder het motorkap slot (als de het plastic weg haalt zie je hem zo zitten) zit daar geen corrosie aan de stekkertjes?
dacht ik ook net aan want die module blijkt bij vorige eigenaar vernieuwd te zijn en ziet er ook nieuw uit en opname element dan zou hij tenminste moeten starten bij koude motor zegt mijn ervaring ik hoop dat ik het mis hebt je bent nooit te oud om te leren hé maar ga nu eens kijken naar relais thanks he en sucses met je wagen hopelijk rap gemaakt by the way die velgen van je GTT wat type is dat?????????,
die klote bak heeft een uur goed gedraaid met stukken van een andere GTT die nog dagelijks rijd.ik heb module,opnemer vliegwiel geprobeerd na een uurtje knallen en toerenteller op en neer en dan stil niks meer iemand nog raad kabels en boegies zijn uitgemeten en goed bevonden delcokop is nog recent ?????? please
weet niemand een oplossing soory voor het aandringen maar ben een beetje radeloos
Ik heb anders nog wel een ontsteking liggen
re 208
Van een fase 1
re 208
Van een fase 1
ik heb er al 3verschillende gemonteerd twee renix208 en een renix 209 dus daar zit het probleem nie
Verder heb ik er ook niet z'on verstand van.
Helaas
Helaas
ja mensen tis opgelost module kreeg geen stroom relais kapot maar er moet nog een en ander uitgemeten worden want die nieuwe ging ie ook nie mee heb rechtstreeks van de battery een kontakt gelegd