Ik zou zeggen boeien, tis maar net hoe je het beesje een naampje geeft. Zij noemen het blueprinten, de ander noemt het tunen. Toch? Als jij voelt dat het harder gaat is het goed.On 2002-03-08 10:57, robert
wrote:
nee tuurlijk niet.
blueprinten als in: blueprinten is ONZIN voor op de weg.
"blueprinten" als in: netjes opbouwen natuurlijk niet.
Immers: op de weg heb je geen standaardklasse met een technisch reglement.
Je doet toch gewoon wat je wilt?
yep. Klinkt ook wel stoer: geblueprint.
Ze nemen het ook wel heel letterlijk
(blauw gespoten blok)
kwam trouwens in rallycars for sale nog wat ads van je tegen. Ik dacht dat je eea al kwijt was.
Ze nemen het ook wel heel letterlijk

(blauw gespoten blok)

kwam trouwens in rallycars for sale nog wat ads van je tegen. Ik dacht dat je eea al kwijt was.
Ja idd letterlijk blauw. Ik ben alles al kwijt maar weet niet hoe ik het zaakje weghaal.
Bij vege motoren kost een compleet gereviseerde toch rond de 1000Euro met inruil??
Ik heb er toen voor gebeld, en ik moest voor die complete motor 2300 gulden betalen ongeveer. Is zo'n revisie wel duur zeg..
Ik heb er toen voor gebeld, en ik moest voor die complete motor 2300 gulden betalen ongeveer. Is zo'n revisie wel duur zeg..
Wat ik over VEge gehoord heb is :
a: ze hebben geen motoren voor 16v bij Vege (ik ziteer frank16V)
b: ze zeggen dat het revisie is, maar in praktijk vervangen ze alleen datgene dat kapot is. Dus kapot drijfstanglager, alleen dat vervangen en hupsakee.
Heb het zelf nooit ervaren maar heb het van verschillende mensen gehoord. Met een standaard VW motortje zou ik het wel aandurven maar met een 16V of Gt blok....
b: ze zeggen dat het revisie is, maar in praktijk vervangen ze alleen datgene dat kapot is. Dus kapot drijfstanglager, alleen dat vervangen en hupsakee.
Heb het zelf nooit ervaren maar heb het van verschillende mensen gehoord. Met een standaard VW motortje zou ik het wel aandurven maar met een 16V of Gt blok....
Als dat zo is dan gaat die van mij meteen weer retour.On 2002-03-08 17:39, Zeeuw
wrote:
Wat ik over VEge gehoord heb is :
Tja, zoals ik al aangaf, heb het gehoord. Of het zo is geen idee. Je gaat idd niet ff het blok open schroeven om te kijken of het goed gedaan is. En anderzijds, ze geven geloof ik wle garantie.
Jaja,blokje op en neer naar maleisie. Das heel grappig. Wat zou dat kosten, ff op en neer naar maleisie. Moet het arbeidsloon zo ong gratis zijn om dat rendabel te maken. Zeker als ze per stuk gaan. Tegen frank zeiden ze dat ze er geen konden leveren.
dat reviseeren kost laten we zeggen 2000 euro.
maar als je hem laat blueprinten voor 2400 euro zit daar dan ook de reviesie bij in.
of kost het reviseren van de motor 2000 euro + daar nog bij het blue printen wat ook nog eens 2400 euro kost.
dus in totaal 4400 euro.
voor 20 pk.
maar als je hem laat blueprinten voor 2400 euro zit daar dan ook de reviesie bij in.
of kost het reviseren van de motor 2000 euro + daar nog bij het blue printen wat ook nog eens 2400 euro kost.
dus in totaal 4400 euro.
voor 20 pk.
SEIZE SOUPAPES CABRIO