Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Dirk (CRX)

Okay, ik heb dus ong. 5 maanden rondgereden met, wat ik dacht, een versleten koppeling, maar het probleem werd nooit erger..

Nu is eergisteren mijn koppelingskabel overleden, er is een nieuwe ingekomen en het blijkt dat de reeds afgebroken staaldraadjes als braampjes gefungeerd hebben zodat de koppeling niet helemaal weer op zijn plek kwam te liggen als je het pedaal losliet.

Dus mensen waarbij het koppelingspedaal zwaar gaat en bij hoge versnelling al een beetje slipt vanaf 3.000 rpm, vervang de koppelingskabel!
Stefijn

Dan heeft je koppeling behoorlijk wat te lijden gehad, zonde.
Ben al niet zo blij over die koppelingskabels van de GTT, loopt iig bij mij niet zo soepel en heb m een jaar geleden ook al moeten vervangen
Dirk (CRX)

Ik vrees idd dat de koppeling dat niet super gevonden heeft, maar dan had het maar niet een koppeling moeten worden :lol:

Ik ben allang blij dat hij het nu wel weer goed doet..
Ben

hmmm mijn koppeling slipt alleen als de koppeling warm wordt en dan ook direct als de turbo er ook maar een beetje in komt.... kan dit ook de kabel zijn? nee toch?
Arjen

Kan zijn dat de kabel te strak staat. FF loshalen en opnieuw op laten spannen door het autometatische stelmechanisme.
Dirk (CRX)

Of hij heeft ook braampjes.. je kunt het altijd proberen, kost geen flikker (niets persoonlijks tegen homofielen, kabeltje kost incl. montage slechts €45,=)!!
Ben

Thanx men, ga ik maar ff voor de zerkerheid doen...

jbl ben je op de zware niet beledig uitleg toer? :smile:
Dirk (CRX)

Better safe then sorry
Ben

FF een vraag me pa had al een nieuwe koppeling gehaald, maar hij was er niet zeker van welke erin moest er ware 3 types waar hij uit kiezen kon bij Brezan. Helaas dus ook geen powerclutch.

Het merk: AP - Borg & Beck

Type nr's van alle shit die ik hier voor me heb liggen staat niet bij wat wat is misschien kan iemand het van de cdrom van brezan af rukken?

- L 048 / HD 03990
- L 050 / HD 01043
- HB 08003 Dancia
- HB 08014 Driven plate
- HE 03916

-----------------

[ This message was edited by: Ben on 2002-03-08 14:12 ]
Plaats reactie