Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
jetab
Contacteer:

Ik zou graag willen weten wat het bereik is van de overdruksensor? Jeweetwel, de sensor die op de slang van turbo --> intercooler zit, met die 2 draadjes. Je kan deze sensor stellen met een klein schroefje wat er op zit. Nu wil ik vooral weten wat het MINIMALE bereik is.... zou dat gewoon 0.1 bar of zo zijn? Of minimaal 0.8 bar??? Maar ook leuk om te weten wat is het MAXIMALE bereik.... 1.4 bar? 2.0 bar???

Iemand die mij kan helpen?
Ben

1,1 bar
jetab
Contacteer:

1,1 bar is standaard waarde.... hierbij onderbreekt ie de ontsteking.... maar als ik 'm nou bij 0.8 bar Of 1.2 bar wil laten onderbreken kan dat met die sensor???? DUS wat is het bereik als ik aan het schroefje draai? Staat het nergens in een werkplaatshandboekje of zo? WIE o WIE?
Ben

in het werkplaatshandboek staat daar niets overvemeld.
Sander
Contacteer:

De maximale waarde is ongeveer 1,7 / 1,8 Bar. Dar heb ik hem op afgesteld, en hoger ging niet. Als je dit gaat doen doe het dan wel goed! Niet zo maar draaien, mar echt afstellen d.m.v. een compressor. Ik heb hem afgesteld door hem aan te sluiten op 7 Bar en d.m.v. een kraan lucht te laten ontsnappen zo op 1,7/1,8 Bar af gesteld. Het schroefje links om draaien (dan komt hij naar buiten) is een hogere druk.

Sander
jetab
Contacteer:

Bedankt Sander! Maar waar het mij eigelijk om gaat is de minimale waarde.... 0.6 bar??? 0.5 bar?? 0.4 bar??? 0.3 bar???
Sander
Contacteer:

Ik nie weet nie.

:grin:
Kay
Contacteer:

He Jetab wanneer is jou Gtt'tje klaar, of is die al klaar?

greets kay
Sander
Contacteer:

Jetab, wat ga je er dan mee schakelen. Ik neem aan dat je het daar voor wild weten, of niet?

S:grin:nder
jetab
Contacteer:

Kay, duurt nog wel even.... maar zo langzaam aan gaat het iets worden...... Hij moet in iedergeval NOG steeds gespoten worden maar bij de spuiter is geen ruimte.... Ben wel al wat onderdelen aan het schuren (bumpers en zo)

Sander, dat wil ik nog eventjes voor mij houden..... Maar ik ga vandeweek even proberen die sensor op een compressor aan te sluiten of zo.... en dan zelf ff meten.... als ik de waardes weet dan plant ik ze hier wel ff-kes neer.
jetab
Contacteer:

Trouwens.... kay als je wilt kan je eens komen kijken, bel mij maar op:

Veel valt er nog niet te zien.... alleen de motor en skirtset... en als je tijd over hebt kunnen we ff naar cuijk om daar wat ander leuk spul te bekijken. Het chassis kunnen we niet bekijken want die staat ergens tussen de champignonen te wachten tot er ruimte is bij de spuiter :lol:
Laatst gewijzigd door jetab op do 23 okt 2014 9:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Sander
Contacteer:

Meten is weten :smile:

Suc6 met je "geheime" project,

Sander
Plaats reactie