mensen even een vraag gisteren heb ik eindelijk me GTE opgehaalt daar door was ik er zondag helaas niet bij maare nu blijken de electrische ramen het niet zo goed meer te doen(heel langzaam)gaan ze naar beneden heeft iemand een idee hoe dat kan komen alvast bedankt
Elek ramen gaan geregeld kaduuk, vooral bij wat oudere auto's als ze langzaam gaan, maar ze gaan nog wel dan zou ik de boel ff open maken en eventueel schoonmaken! Mischien kun je dan zo met het blote oog zien waarom die zo langzaam gaat (riempje spannen/vervangen oid) als het echt kapot is moet je ff een search doen. Weet niet meer wie, maar iemand bood hier laatst elek ramen aan (zoeken op raam kabouters)
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 9&forum=18" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End --> moet je dus ff kijken
-
Die van mij gingen eerst ook heel erg langzaam.. doet de startmotor het ook niet helemaal jofel, dan moet je eens met een multimeter kijken hoeveel spanning de dynamo nog afgeeft als je op ong. 2500/3000 toeren staat.. moet +/- 14v zijn. Dat was bij mij de reden waarom ze zo langzaam dichtgingen!