Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Super5

Hoi,

De aanjager van mijn R5 maakt een geluid alsof er een stel muizen in zit. Piepen, knarsen, soms "slipt" hij zelfs, alsof hij klem komt te zitten. Pas als hij 3 minuten voluit aanstaat wordt het geluid langzaam minder.

Als ik in het rooster onder de motorkap kijk, dan zitten er verder geen bladeren ofzo in.

Mijn vorige R5 had hier ook last van, het schijnt ook bij de R11 en R9 een bekend probleem te zijn. Eentje op de sloop halen lijkt me dus niet echt een oplossing.

Doet een drupje olie misschien wonderen, en waar moet ik het tussen mikken, voordat straks m'n interieur onder zit als ik 'm aanzet?

Greetz

Niels
Think Different: Think Supercinq!
Ben

Volgens mij heeft elke 5 dat. Wij hebben er 2 voor de deur staan en beide maken een takke herrie.

Proberen zou ik zeggen...
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik denk niet dat die olie zal werken, want het heeft te maken met speling op de ventilator. Het schijnt dat je die redelijk gemakkelijk kan vervangen en ook niet zo duur is. Maar daar weet ik zelf ook niet het fijne van...
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Je ken gewoon wat naaimachine olie er tussen vrotten.

De mijne deed dat n.l ook nadat ik op het asje wat naaimachine olie gedaan heb is het weg (is alweer 3 jaar geleden en hij piept nog steeds niet)
.:: TurboPowerr ::.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hmmm... Zal ik ook eens doen dan! :wink:
Goof

Bij mij lijkt het ook wel of er een stel dooie vogeltjes in opgesloten zitten.... ik heb de hele handel al 's ingevet, maar maakt nog steeds een k*l$re herrie.
Plaats reactie