Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Ik wou even zeggen dat ik De Renault Tuning Club echt een supergave club vind! Mooie siteS, leuke mensen, supergave meetings!! Ik ben al een aantal jaren lid van Club Renault Sportives, maar daar voelde ik me nooit thuis hoe ik me nu bij jullie thuis voel! Bestuursleden, bij deze bedankt voor het opzetten van de meest gave club die ik ken! Ga zo door, en er volgen een hoop leuke jaren! Dit moest ik even kwijt.
Vind het echt helemaal te gek hier!!

Ik baal er alleen wel van dat mijn vriendin standaard het lidmaatschap van Club Renault Sportives heeft betaald! :sad: Ze zei "Je bent er toch al jaren lid van?!" Van mij hoeft dat niet meer, lange leve RTC, bestturders GA ZO DOOR!!

Dit mag toch wel eens gezegd worden?

Wat zijn jullie ervaringen?

Groeten, Dennis.
Arjen

Ik stond er zondag ook van te kijken hoe profi alles er al uit zag en hoeveel club"meuk" er al te krijgen was (stickers/shirts enz.).

En dat mag inderdaad wel eens gezegd worden !!!
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Ik heb 1,5 jaar gezocht naar een club,dus ik weet ook hoe het is om zo'n goede club te vinden,eentje waar je ook trots bent om de stickers op je renault te hebben en de mensen laten blijken waar je voor staat.

Het was idd zondag een dag om flink van te genieten,hopelijk (en dat zal ook wel) komen er meer van dit soort dagen.

mzls
Bart V

Hoop ik ook, dan kan ik hopelijk WEL komen.
Rudo

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Ook ik voel me thuis bij de RTC en niet echt bij de CRS, ondanks dat ik al zeven jaar lid ben daarvan.
Het is natuurlijk zo dat de RTC uit een grote groep jonge enthousiaste mensen bestaat, en de CRS bestaat over het algemeen uit wat oudere mensen die zo hun eigen denkwijze hebben. Grote spoilers, booskijkertjes en subwoofers worden daar niet echt gewaardeerd is mijn ervaring.

Bij de RTC zijn een boel mensen die hier wel van houden, maar ook genoeg die hun auto (zo goed als) standaard houden onder het motto: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Het mooie is dat dit dus prima samen gaat!
Ook geen eeuwige discussies over welke type Renault nu wel of niet toegelaten moet worden!

Vooralsnog ben ik echter niet van plan om mijn lidmaatschap van de CRS op te zeggen, omdat ze nog steeds het onovertroffen Alpine Magazine hebben en omdat het een club is met erg veel ervaring waardoor ik altijd nog ideeën op doe die wellicht voor de RTC ook gebruikt kunnen worden.

Maar dat mijn voorkeur absoluut naar de RTC gaat is wel duidelijk dacht ik zo! :grin:
Pieter
Contacteer:

Bedankt voor de complimenten. Door dit soort reacties weet je weer waarom je het allemaal doet.

Wij zijn als bestuur ook heel erg trots op zo'n grote, gezellige club enthousiaste mensen als de RTC.

Ik heb zondag dan ook de hele dag onwijs genoten van al het enthousiasme om me heen.

Ik hoop dat we dit zo door kunnen zetten zodat we er mooie jaren van kunnen maken.

Als je ideeen hebt zoals Rudo, meld dit dan bij ons op de clubsite of per e-mail, zodat we er wat mee kunnen. Naar alle ideeen zal serieus gekeken worden.
robert

On 2002-03-05 18:02, Rudo
wrote:
..ondanks dat ik al zeven jaar lid ben daarvan....
....het onovertroffen Alpine Magazine....
dus je leest al 2 jaar de herhalingen.
("clubleven van 5 jr geleden")
-----------------
*** no cash - no problem ***

[ This message was edited by: robert on 2002-03-05 18:13 ]
Rudo

On 2002-03-05 18:12, robert
wrote:
On 2002-03-05 18:02, Rudo
wrote:
..ondanks dat ik al zeven jaar lid ben daarvan....
....het onovertroffen Alpine Magazine....
dus je leest al 2 jaar de herhalingen.
("clubleven van 5 jr geleden") *)
-----------------
*** no cash - no problem ***
[ This message was edited by: robert on 2002-03-05 18:12 ]

:smile:
Jep, en het leuke is... ik herken er ook nog iets van (ik wordt ook al een dagje ouder :wink: )

Gelukkig staat er meer in... :smile:
(En als iemand met een grafische opleiding val ik eigenlijk voor het uiterlijk van het blad)
Anonymous

Rudo, ik denk dat het niveau van het blad zowel minder zal worden. Degene die hem maakte, ben zijn naam kwijt en heb geen zin om het op te zoeken, die stopt ermee.
Ik heb dat blas trouwens altijd binnen 5 minuten uit, er staan altijd, maar dan ook altijd foto's in ban dezelde Renaults. Dat vind ik altijd erg vervelend, op meetings maken ze nooit een foto's van de clubauto's het zijn altijd de eigen auto's op de foto's. En de stukjes die erin staan vind ik nou ook niet echt denderend. Maar let wel dat dit mijn mening is, ik betaal dan liever om op de mooie RTC-sites te surven, en dat kan elke dag, elke uur van de dag!

RTC is tè gek!
-Ray-
Contacteer:

doe mij jullie mening ook maar jongens!!

RTC Rulez!!!! :cool:
Immer wieder die verdammte Holländer
catrinus

Jep R.T.C. is de beste. ben wel benieuwd hoe r.t.c. er over 5 jaar uit ziet
There will be plenty of time to rest when your dead
Chrisv

ik ben nog geen lid, maar ben wel elke dag hier rond aan het surfen en ik weet zeker dat ik lid ga worden van de rtc zogauw er een gtt-tje voorde deur staat :smile:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

On 2002-03-05 21:06, catrinus
wrote:
Jep R.T.C. is de beste. ben wel benieuwd hoe r.t.c. er over 5 jaar uit ziet
Ik hoop net zo enthousiast en net zo gezellig als dat we het zondag met z'n alle hadden.

Ook vanuit mijn kant bedankt voor de complimenten. Hiervoor doen we dit alles.
.:: TurboPowerr ::.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hoeveel leden zijn er nu in totaal eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar!
Anonymous

We tellen nu 80 leden, het gaat nog steeds de goede kant op.
Jeroen
Contacteer:

Misschien is het handig om op de .nl site een ledenlijst te plaatsen, weten we gelijk wie er nog meer lid zijn.
gille
Contacteer:

wat betreft dat lidmaatschap weet jullie wanneer ik die lidnummer krijg thanks anyway
Anonymous

wordt aan gewerkt Jeroen, we hebben het op dit moment zo ontzettend druk, maar het gaat lukken.
Plaats reactie