Ga binnenkort mijn gtt strippen en vraag me eigenlijk af hoe de side skirts eraf moeten.
Ik kan natuurlijk op onderzoek uit gaan maar kan het ook hier natuurlijk ff vragen!!
Greetz Erik.
-
- Über-Spammer
Ligt eraan hoe ze vast zitten 
of ze zitten gekit zoals bij mij..
of ze zitten met boutjes moertjes schroevjes of weet ik veel wat vast..
of een combinatie ervan..
Zo ver ik weet moet je eerst je achter skirts eraf halen dan zijskirts en dan voor..
maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..
i.i.g veel suc6.

of ze zitten gekit zoals bij mij..
of ze zitten met boutjes moertjes schroevjes of weet ik veel wat vast..
of een combinatie ervan..
Zo ver ik weet moet je eerst je achter skirts eraf halen dan zijskirts en dan voor..
maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..
i.i.g veel suc6.
-
voorspatbord hoeft er niet persé af, je kunt ook de skirt van het achterscherm eerst losmaken, zitten vast met moertjes. Dan de skirt (dorpel)losmaken (popnagels doorboren) en naar achterschuiven achter het voorspatbord vandaan.
-
- Über-Spammer
ebeltje volgens mij moet je hier wel wat aan hebben...
dit natuurlijk met dank aan alle mede RTC'rs
dit natuurlijk met dank aan alle mede RTC'rs

Okee guys dit komt allemaal goed.Ik heb nog wel ff tijd om er aan te beginnen.
Oh ja Patrick,de complete poten en assen pasten perfect!!
Was in eerste instantie wel ff schrikken want jou phase1 spul was 4 cm hoger dan m'n oude poten!!
Maar toch is de hoogte hetzelfde gebleven.
de wikkelingen van jouw veerpoten zaten verder uitelkaar maar zakken waarschijnlijk(blijkbaar dus)iets verder in.
Kortom het scheelt een jas of 3 qua wegligging.Bedankt nog!!
Greetz Erik.
Oh ja Patrick,de complete poten en assen pasten perfect!!
Was in eerste instantie wel ff schrikken want jou phase1 spul was 4 cm hoger dan m'n oude poten!!
Maar toch is de hoogte hetzelfde gebleven.
de wikkelingen van jouw veerpoten zaten verder uitelkaar maar zakken waarschijnlijk(blijkbaar dus)iets verder in.
Kortom het scheelt een jas of 3 qua wegligging.Bedankt nog!!
Greetz Erik.
Geloof dat ik bij de laatste werkzaamheden toch iets te onvoorzichtig ben geweest.
Skirt spatscherm r.voor zat los aan onderkant. Netjes vastgekit.
Loop ik eergister naar me oto, zie ik een randje blauwe lak net boven me skirt. Hé, dat's vreemd.......... hangt skirt half los
:sad::sad:
Kan dus ook weer aan de gang, klemmetjes heb ik gelukkig nog
Skirt spatscherm r.voor zat los aan onderkant. Netjes vastgekit.
Loop ik eergister naar me oto, zie ik een randje blauwe lak net boven me skirt. Hé, dat's vreemd.......... hangt skirt half los

Kan dus ook weer aan de gang, klemmetjes heb ik gelukkig nog

Gewoon een paar spanbanden rondom, stevig aanratelen en ze vallen er nooit meer af.On 2002-03-14 12:59, Goof
wrote:
En tot die tijd doet ducktape ook wonderen![]()

Oja, deuren vrijhouden en een strikje op het dak voor de afwerking!
is dat bij een 19 ook zo met skirts en spatbordverbreders en zo ja kan je die er op de sloop makkelijk af krijgen of eventueel ergens nieuw of 2e hands kopen?????
jah ik mag geen 5 of clio meer mijn vriendin vint et te klein en we vinden een 19 of een 19 camade wel mooi vandaar
jah ik mag geen 5 of clio meer mijn vriendin vint et te klein en we vinden een 19 of een 19 camade wel mooi vandaar