ik wil in mijn laguna halogeen (of xenon, ik bedoal van die kleintjes die een heleboel licht geven) koplampen klussen. nu vraag ik mij af of iemand weet wat de regels zijn voor koplampen en wat je er allemaal aan mag veranderen. Bijvoorbeeld: 'booskijkers' mag blijkbaar wel, maar wat als je ronde koplampen erop wil zetten (zoals bij steverea.com). Moet je dan goedgekeurde bla bla erop hebben of kan je zelf e.e.a. klussen en laten keuren door garage ? De koplampen die ik wil hebben (ze zaten op de BTCC laguna uit 1997) heb ik als plaatje bij mezelf gezet. Plaatje is een beetje onduidelijk, mail maar voor grote versie.
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 26 apr 2001 15:42, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vraag het ff bij de rdw .staan in de goudegids . die geven alle info over je kop-lampen die je wil weten , wat wel mag en niet
Sjeezesmarius waar heb je deze vandaan gehaald dan ? Das mijn 8ste en 9de post ofzo
-
Marius graaft in de oude doos.. Trouwens Paul zegt dat wij op elkaar lijken? gaan we nu voor straf zijn auto op blokjes zetten? 
by the way, wat wij onderling besproken hebben over de mail, gaat dat nog lukken?

by the way, wat wij onderling besproken hebben over de mail, gaat dat nog lukken?
Ja marius jij lijkt op dirk, of dirk jij lijkt op marius. Niet sprekend ofzo maar toen ik dirk zag dacht ik heel even dat het marius was.
-
hahahhahaha
ach ja.. nou uuhm, tjah, wat zal ik er es van zeggen?! Misschien dat we tweeling babes kunnen versieren bij een meeting op Hugh Hefner zijn parkeerplaats?