Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Riël
Über-Spammer

Waarom heb ik een warning?
Rick

Wat denk je zelf.....(ik verneuk het forum)
Riël
Über-Spammer

:smile:

ja ff kijken wat dat deed. Had betrekking op commentaar van de ene op de andere in een ander topic, waar ik me aan erger en voordeed hoe je 't echt verneukt. Maar zeg moderators jullie doen jullie best echt waar.
:/
mark -19- 16v

ja dat vind ik wel logisch ja zoiets kan in mijn ogen ook niet ben het dus eens met de moderator

[ This message was edited by: mark -19- 16v on 2002-03-05 13:57 ]
Riël
Über-Spammer

Whahah allemaal van die weike hier.
He mensen ik vind ut harstikke vet die club mooi allemaal aardige gasten, maar af en toe krijg ik echt het idee, wat zit ik hier bij een !kakker-club!.

Voor de geringste scheet gaat iedereen wat pietsepeuterig doen. Ik ergerde me er al eerder aan maar zoals jullie zien lees ik meer dan dat ik post. Nu denk ik zal ik me eigen maar es gaan posten hoelang zou dat werken. Niet dus. Ik hoop dat dit veranderd. Dat topic hadden jullie ook kunnen verwijderen zonder warning maarja. Vraag me af of ik hier ook een warning voor krijg. Zal wel niet he.
ja dat vind ik wel logisch ja zoiets kan in mijn ogen ook niet ben het dus eens met de moderator
Heb jij om een of andere reden een probleem met die topic dan??? Of lul je met de rest mee?
Aah dat doen er naar mijn gevoel ook veel hier.

Sorry ik laat me weer es gaan he maar mijn ergernis zal wel vlug weer over zijn. Tijd dat ik mijn gt maak en dan zien jullie me wel op de volgende meeting. Ik hoop dat jullie me snappen in elk geval de groeten en mzzl

Riel.

[ This message was edited by: Riël on 2002-03-05 14:06 ]
Moderator

Je hebt die warning gekregen omdat je een topic aan maakte die nergens op sloeg. (zie Private message)

Wij proberen onze database zo schoon mogelijk te houden en op deze manier lukt dat niet.

We zijn heus wel tolerant met bepaalde dingen maar een topic aanmaken met de intensie om het forum te vern***en dat tolereren we niet.
Riël
Über-Spammer

't ging me drom, in een ander topic zei iemand wat, en iemand anders reageerde met 'he je verneukt 't forum'. weet niet meer waar. Nou omdat, nu er zo van die regeltjes zijn hoe clean alles getiept moet worden, iedereen op elkaas poten zit te kijken of daar wel aan gehouden wordt, krijg je telkens van die suffe opmerkingen.

Dus zou ik wel laten zien wanneer je 't echt vern*kt als ik allemaal zo'n topics aanmaak. Als je 't gewoon verwijderd had was 't geen probleem maarja dit benadrukt wel weer die ... kweet niet

't is net als geflits worden eigenlijk.
Moderator

Je kan het ook laten varen en gewoon er niet verder over nadenken. Waarom wil je zo graag bewijzen dat je het forum kan vern***en?
Nick (germanstyle)

Je maakt jezelf wel geliefd hier hoor ....

Dom dat je zoiets doet .... ik ben het ook wel eens met iets niet eens, maar dan zeg ik het ook niet .... je moet gewoon de grens weten. bepaalde dingen zeg je niet, die houdt je voor jezelf ... is ook in het gewone leven zo :grin:
-----------------
<MARQUEE DIRECTION=right>My Twingo is for sale €8200, for more info mail me!!
[ This message was edited by: Nick on 2002-03-05 14:38 ]
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

On 2002-03-05 14:08, Moderator
wrote:
Je hebt die warning gekregen omdat je een topic aan maakte die nergens op sloeg. (zie Private message)

Wij proberen onze database zo schoon mogelijk te houden en op deze manier lukt dat niet.

We zijn heus wel tolerant met bepaalde dingen maar een topic aanmaken met de intensie om het forum te vern***en dat tolereren we niet.
Beetje flauw om daar meteen een warning aan te verbinden, vind ik... Trouwens, waarom wordt je meteen optisch aan de schandpaal genageld als je een warning hebt? Laat dat lekker op de achtergrond zijn. Dat hoeft toch niemand te weten? Diegene weet dat zelf al en weet dus waar hij/zij aan toe is. Ik vind het persoonlijk niet nodig dat dat meteen onder iemands naam wordt gezet.

Misschien een ideetje?
Anonymous

Ben ik met merijn eens.
Anonymous

Ploegah, ik niet. Het mag best te lezen zijn dat iemand een warning heeft gehad.

Iedereen moet gewoon eens nadenken bij wat er wordt gepost. Het is geen kindercreche hier! Het gaat over auto's. Ik ben het helemaal eens met de moderator, en nee ik probeer niet te slijmen!!
Hoe het forum geoon netjes, post niet dubbel, en geef de topic een normale naam.

Ik denk dat als er een forum zou zijn voor alleen leden, het forum lang niet zo'n romel zou zijn. Want het is nu een overzichtelijke puinhoop.. Is dat niet een idee? Gelijk weer een reden om lid te worden..:smile: Okee, misschien gaat de post snelheid/hoeveelheid naar beneden, maar er zou toch een afgesloten forum voor leden kunnen komen? De chaos zal minder worden dan denk ik.

Groeten van Dennis.
Anonymous

ja maar toen jij voor het eerst wilde posten en je zag staan dat het dan eerst ff 35 euro's kost, dan doe je dat toch niet ?

Dit forum moet juist zo vrij mogelijk zodat de drempel lekker laag blijft voor nieuwe mensen.
Anonymous

En begrijp me niet verkeerd: misbruik moet worden bestraft maar ik vond dit geen misbruik.
Dirk (CRX)

Alleen leden, okay, en wat heb je dan in vredesnaam aan al die kennis als geen enkele buitenstaander en profijt van heeft? dat is de verkeerde uitstraling .. Ik bedoel, er zijn best niet-leden die een frisse kijk op de zaak hebben en het van een kant bekijken waar wij nooit aan zouden denken..

Buiten dat, waarom alleen leden? zijn wij zo bijzonder dan? Alleen omdat wij 35 pleuro betalen voor een paar stickers + kentekenplaten>
Anonymous

zijn wij zo bijzonder dan? Alleen omdat wij 35 pleuro betalen voor een paar stickers + kentekenplaten>
Er zijn wel iets meer voordelen van lid worden dan dat hoor....
[ This message was edited by: Ploegah on 2002-03-05 15:22 ]
Anonymous

Daarom zeg ik dus ook een afgescheiden forum voor de leden. Dan zal de chaos minder zijn, en je zou het open forum voor iedereen dus in een bescheidenere vorm door kunnen zetten.
Geloof me, het zal alleen maar drukker worden, steeds meer mensen, de chaos zal steeds groter worden. In een leden forum zullen de postings veel duidelijker en normaler zijn dan dat het hier is. Hier staat tegenwoordig alles drie keer dubbel, vreemde titels, topics die helemaal nergens over gaan.

Heb je weleens een search gedaan? Die functie kan net zo goed weg worden gehaald, want je wordt helemaal gek als je iets probeert te zoeken.

Over een paar maanden is de chaos hier compleet.

Leden forum Voordelen) :
- Reden om lid te worden.
- Normale postings.
- Regels zullen beter nagevolgd worden.
- De info wordt beter verdeeld, er wordt eerste gezocht door de leden voordat ze posten.

Nadelen :
- Minder postings.
- Minder bezoekers.
- Minder toevallige posts van mensen die er hier toevallig langskomen en willen helpen.

Dit zijn zomaar wat goed bedoelde ideeën.

Groeten, Dennis.
Anonymous

On 2002-03-05 15:16, Ploegah
wrote:
En begrijp me niet verkeerd: misbruik moet worden bestraft maar ik vond dit geen misbruik.

Toen ik hier vanmorgen keek, vond ik het maar een rare titel, hoe verneuk ik het forum!

Moderator zijn goed bezig!! Ga zo door! Terechte warning die vandaag is gegeven!
Anonymous

On 2002-03-05 15:16, JBL-GT-Turbo
wrote:
Alleen leden, okay, en wat heb je dan in vredesnaam aan al die kennis als geen enkele buitenstaander en profijt van heeft? dat is de verkeerde uitstraling .. Ik bedoel, er zijn best niet-leden die een frisse kijk op de zaak hebben en het van een kant bekijken waar wij nooit aan zouden denken..

Buiten dat, waarom alleen leden? zijn wij zo bijzonder dan? Alleen omdat wij 35 pleuro betalen voor een paar stickers + kentekenplaten>

Is het dan niet mogelijk dat niet leden wel kunnen lezen maar niet reageren??

En er zou toch een klein forum voor niet leden kunnen blijven?
Anonymous

On 2002-03-05 15:16, JBL-GT-Turbo
wrote:

Echt een beetje foute opmerking dit.

Vergeet niet wat het bestuur allemaal regelt!
Kijk eens hoe het zondag allemaal geregeld was! Zit ook allemaal in je lidmaatschap!
frank_williams

On 2002-03-05 15:22, Dennis R5GTT.
wrote:
Geloof me, het zal alleen maar drukker worden, steeds meer mensen, de chaos zal steeds groter worden. In een leden forum zullen de postings veel duidelijker en normaler zijn dan dat het hier is. Hier staat tegenwoordig alles drie keer dubbel, vreemde titels, topics die helemaal nergens over gaan.

Over een paar maanden is de chaos hier compleet.
Komt een van jullie wel eens op het computertotaal forum? Daar liep het het ook nogal uit de hand. Idioten die zich niet wisten te gedragen, aandacht trokken, etc. Daar zijn de mods keihard, dat is ook nodig anders zou het een puinhoop worden.
Hoe meer mensen op het forum, des te meer chaos inderdaad.
Dirk (CRX)

UUhm, vast wel, maar dan moet je dus 2 forums in de gaten houden? :lol: ach ik bemoei mij er verder ook niet meer mee.. Ga wel gewoon als een kuddedier met de massa mee, behalve als het mij totaal niet aanstaat, dan merkt men het wel :lol:
Arjen

.
Anonymous

Ik denk dat het beter is als we hier niet verder over door blijven zeuren, want dit is toch een eideloze discussie. De een wil dit en een ander weer dat, enzovoort. Als je het niet bevat kan je altijd ergens anders heen, niemand verplicht jou om hier te komen.
Anonymous

On 2002-03-05 14:08, Moderator
wrote:

Schoon houden ?? Dit is geen forum meer, meer een veredeld chatprogramma :grin:

We krijgen weer het verhaal van....... lama..... dit kunnen we toch niet duidelijk maken !

Ik ga hierover ook niet meer in discussie !! Ik volg mister JBL !!!!
marco

Is het dan niet mogelijk dat niet leden wel kunnen lezen maar niet reageren??

En er zou toch een klein forum voor niet leden kunnen blijven?

[/quote]uhm als ik me niet vergis is er al een forum voor leden ,waar niet leden dus niet kunnen komen,waarom zouden we dan deze site af moeten gaan sluiten??????,of dat een niet lid niet meer kan reageren ????
weet niet waar het op slaat?????
en ik weet ook niet waar iedereen zich nu weer druk over maakt ????
gewoon ff lekker relaxen mensen,laten we het leuk houden ,en ja die warning,trek je er niet te veel van aan riel,
greetz the marc man
Anonymous

On 2002-03-05 16:59, marco
wrote:
uhm als ik me niet vergis is er al een forum voor leden ,waar niet leden dus niet kunnen komen,waarom zouden we dan deze site af moeten gaan sluiten??????
Waar is tie dan ?

die heb ik nog niet gezien
marco

ploegah wat dacht je van het forum ,renault tuning .nl , is toch alleen voor leden toegankelijk,of vergis ik mij ,dacht het niet he
Anonymous

Marco er is geen forum op renault-tuning.nl
marco

huh,geen forum ,???????
zou toch ook een forum worden ,????
of is het alleen maar een data base van info???????
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

On 2002-03-05 17:02, marco
wrote:
ploegah wat dacht je van het forum ,renault tuning .nl , is toch alleen voor leden toegankelijk,of vergis ik mij ,dacht het niet he
Marco je vergist je. Leden kunnen inloggen en de rest van de artikels lezen. Ze kunnen ook zelf artikels toe sturen naar de site en die worden er dan op gezet.

Maar er is nog geen forum achter de inlog van .nl
.:: TurboPowerr ::.
marco

maar oke , dan nog vindt ik dat we dit forum dus niet moeten gaan sluiten voor niet leden,gewoon omdat we allemaal hier onze info vandaan halen ,en iedereen draagt er een steentje aan bij ,samen hebben we heel veel info verzamelt over allerlij renault ,vindt ook dat dat dus in de toekomst zo moet blijven ,maar goed ik mix me nu niet verder meer hierin ,let someboddy else do the talking now
Anonymous

Je kan alleen artikelen posten, die worden eerst door de internet editors goedgekeurt (of niet) voordat ze geplaatst worden.

Het plan is dat leden daarop kunne gan reageren, dat is dus nu nog niet zo. Maar echt een forum zoals hier zal het niet worden.
marco

oke ik snap het nu ,thx voor de uitleg
Patrick

ploega wij zijn niet op de hoogte van gebeurtenissen van .nl dus weten daar ook niet de inhoudt van.maakt ook verder niks uit.
ja riel,het is om kommentaar vragen infeite toch,je weet het eigenlijk al als je zo een post zet dat je daar op wordt aangesproken.
daarbij vindt ik het niet echt nodig om daar een warning voor onder iemand zijn naam te gaan plakken.
ik vindt het voor nieuwkomers geen gezicht als ze hier een veld vol met warnigs moeten zien,in mijn ogen houdt je het forum dan niet echt schoon!!:smile:
ik heb zelf ook es wat uitgespookt hier en vondt het wel prettig dat ik eerst een mailtje kreeg en de kands heb gehad om ff uit te leggen waarom hoe en wat.
dat was wel zo prettig,er wordt naar je geluisterd en je wordt hopelijk begrepen zodat het plaatsen van warnings ook binnen de perken kan blijven.

daarbij vindt ik het ook op zijn plaats als het weer een tijd is goedgegaan om eventuele warnings te verwijderen en met schoon schip verder te karren.
verder:smile::wink:happy wezen.
hoi marco:wink:
Gesloten