ACT: Aan te raden nummers.
Ok. Ben namelijk vaak liedjes aan het downloaden en vraag veel aan mensen voor goeie muziek. Dus lijkt het me wel leuk om hier een topic te maken voor aan te raden nummers. Vinden jullie dat wel goed???
Heb nu een paar aan te raden trance nummers:
- Cosmic Gate - Move Any Mountain
- Veel nummers van Bass 305 (goed voor woofers)
- Cosmic Gate - The Drums
- Cosmic Gate - Mystery In Space
Hopelijk weten jullie ook voor mij nog leuke nummers
Heb nu een paar aan te raden trance nummers:
- Cosmic Gate - Move Any Mountain
- Veel nummers van Bass 305 (goed voor woofers)
- Cosmic Gate - The Drums
- Cosmic Gate - Mystery In Space
Hopelijk weten jullie ook voor mij nog leuke nummers
-
heaven - dj sammy
-----klinkt ook erg lekker als je happy bent----

<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Volgens mij kun je de volgende keer de genre mij zetten wat sorry hoor. Ik vind het maar niks.On 2002-03-04 17:02, Ben
wrote:
Come to daddy - Aphex Twins
Moet je van houden zal zeker wijs klinken met goede apparatuur. Vooral thuis als je je ouders wilt sarren.
-----------------
[ This message was edited by: Ben on 2002-03-04 17:07 ]
Voor diegene die het niet weten. Het is vind ik een beetje hard rock. corrigeer me als ik het verkeerd heb
Duo genotti - 20 CM
Huub Hangop - Kuifje
Hans Kraay jr. - Er zal er altijd eentje winnen
en niet te vergeten:
Vanessa - gehele oeuvre (vooral de kerst cd)
Huub Hangop - Kuifje
Hans Kraay jr. - Er zal er altijd eentje winnen
en niet te vergeten:
Vanessa - gehele oeuvre (vooral de kerst cd)
Ik neem hem wel voor je over want als die een keer in je radio zit komt ie er nooit meer uit 
PS die cd is het beste, met kinderen die in het plat haags kerst liedjes zingen (vreide op aahde)

PS die cd is het beste, met kinderen die in het plat haags kerst liedjes zingen (vreide op aahde)
Hardrock? en jantje smit is bij jou vette trance of zo?On 2002-03-04 18:36, Tuner
wrote:Volgens mij kun je de volgende keer de genre mij zetten wat sorry hoor. Ik vind het maar niks.On 2002-03-04 17:02, Ben
wrote:
Come to daddy - Aphex Twins
Moet je van houden zal zeker wijs klinken met goede apparatuur. Vooral thuis als je je ouders wilt sarren.
-----------------
[ This message was edited by: Ben on 2002-03-04 17:07 ]
Voor diegene die het niet weten. Het is vind ik een beetje hard rock. corrigeer me als ik het verkeerd heb
Aphex Twin is gewoon lekkere zweverige bliepbliep
-
- Contacteer:
Wat dachten jullie van Marianne Weber? Koos is ook een echte aanrader! En what about Denny Christiaens? En de King of Kings: Frans Bauer! DAT IS PAS MUZIEK!!! Niet die tranceshit
.
Nee hoor, geef mij maar goeie R&B of Speedgarage, altijd goed. Filmmuziek is trouwens ook vet. Ik weet niet of jullie hem kennen: Hans Zimmer, heeft soundtracks gemaakt voor The Rock, Face Off, Gladiator, etc. Keihard door je speakers met 180 op de teller klinkt dit ook vet hoor.

Nee hoor, geef mij maar goeie R&B of Speedgarage, altijd goed. Filmmuziek is trouwens ook vet. Ik weet niet of jullie hem kennen: Hans Zimmer, heeft soundtracks gemaakt voor The Rock, Face Off, Gladiator, etc. Keihard door je speakers met 180 op de teller klinkt dit ook vet hoor.
-
Bitte ein Beat 3
Vandeweek gekocht, is echt een aanrader
Vandeweek gekocht, is echt een aanrader
-
- Contacteer:
robert armani- hit it hard (hard trance)
een lekkere woofer-tester
een lekkere woofer-tester

-
O ja...alles van the Prodigy natuurlijk!
Zillion is failliet, althans binnenkort is de openbare verkoop. Alles is te koop, zelfs de geile mokkels. Ghehe. De eigenaar probeert het nog te redden, zou ik ook doen met als ik van de snollen rond zou hebben lopen...On 2002-03-04 20:26, catrinus
wrote:
Ik heb een cd gekocht van zillion. Die is pas super. Wat een vette cd. En dat voor maar 8.99 euro(dubbel cd). Het is zillion 11.
Dat zuigt. Ik wou nog eens naar zillion toe. Een oud klasgenoot woont in zeeland en ging daar regelmatig heen. Scheen een coole tent te wezen. Wel kicken muziek draaiden ze daar. Ik heb eens een paar cd`s geluisterd. Vette muziek voor in de auto.
There will be plenty of time to rest when your dead
Het was een super tent. Een aantal zalen, brute muziek, mooie vrouwen, super acts/ shows was echt een mooie toffe tent. Eigenaar schijnt betrokken te zijn bij een moord. Eeuwig zonde want was gewoon een mega discotheek, zoals je ze meestal alleen in spanje ziet. Er waren zelfs kelders waar je met je mokkel naartoe kon om ff wat onderzoek te plegen.
-
Jaja...de betere wijnen zoeken zeker!
Jammer dat zillion gaat sluiten. Maar als er een andere eigenaar er in komt dan kan hij best wel weer gaaf worden. Tenminste als er dezelfde dj`s er weer gaan draaien.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
Zeker, ook die Pulp Fiction muziek. Maar toch geen Tears for Fears of zo he?
[ This message was edited by: Just the Cook on 2002-03-04 22:03 ]
-
Martijn de Cherry Moon is nog gaver hoor, misschien kunnen we eens wat afspreken is ook maar een eindje rijden vanaf brabant/zeeland.On 2002-03-04 21:53, Zeeuw
wrote:
Het was een super tent. Een aantal zalen, brute muziek, mooie vrouwen, super acts/ shows was echt een mooie toffe tent. Eigenaar schijnt betrokken te zijn bij een moord. Eeuwig zonde want was gewoon een mega discotheek, zoals je ze meestal alleen in spanje ziet. Er waren zelfs kelders waar je met je mokkel naartoe kon om ff wat onderzoek te plegen.
ik vind heel veel goed van u2 tot boston.On 2002-03-04 22:02, Just the Cook
wrote:
Zeker, ook die Pulp Fiction muziek. Maar toch geen Tears for Fears of zo he?
en van dus ook tears for fears tot wham.
sorry kan het ook niet helpen.
SEIZE SOUPAPES CABRIO
Cherry moon, weleens van gehoord maar nooit geweest. Ook in belgie?On 2002-03-04 22:07, wouter 16v
wrote:Martijn de Cherry Moon is nog gaver hoor, misschien kunnen we eens wat afspreken is ook maar een eindje rijden vanaf brabant/zeeland.On 2002-03-04 21:53, Zeeuw
wrote:
-
Ja die is ook in Belgie maar de plaats naam weet ik niet meer zou ik even aan mijn vriendin moeten vragen.
-
- Contacteer:
Ik ben je aan het stangen. Ik heb zelf een singeltje van Tears4Fears. Wel heeeeeeeel lang geleden ooit gekocht, maar toch.
Lekkere vette Beegees muziek!!!
Lekkere vette Beegees muziek!!!
-
atmoz 12 en qlimax
-
- Contacteer:
De Schotse equivalent van M. Weber? Vet!
ach ja en 'silence' staat er op. tiesto met sarah mclaghlan iedereen kent die plaat wel, en meer van die semi-trance shit. Best wazig allemaal. Maar hele mooie tonen. Bass zonder 'punch' enzo en fiedeltjes en ja je kan echt zo 'luisteren' en ze zingt zo mooi en laat maar luister 'm maar es mzzl!
Mijn muziek hangt af van de bui die ik heb.
Ga ik 's ochtends naar m'n werk
dan iets rustigs. ( Dire Straits )
Ben ik 's middags klaar

Dan is er ruimte om de sub ff te laten werken.
Vooral leuk als je in de file staat, en mensen niet snappen dat het geluid dat ze horen uit die burgelijke V40 komt.
Hieronder het lijstje van wat ik tegenwoordig in de wissel heb zitten :
MOBY, Play ++
Underworld, toughest in the world -/+
Dire Straits, Alchemy ++
Jamiroquai +
Klubbheads. +++
Faithless ++
Ga ik 's ochtends naar m'n werk

Ben ik 's middags klaar

Dan is er ruimte om de sub ff te laten werken.
Vooral leuk als je in de file staat, en mensen niet snappen dat het geluid dat ze horen uit die burgelijke V40 komt.
Hieronder het lijstje van wat ik tegenwoordig in de wissel heb zitten :
MOBY, Play ++
Underworld, toughest in the world -/+
Dire Straits, Alchemy ++
Jamiroquai +
Klubbheads. +++
Faithless ++