Hallo allemaal,
Zondag 14 april houden wij met showyoursound.nl onze eerste meeting. Aangezien veel van jullie ook op het SYS forum te vinden zijn, willen we bij deze jullie als club uitnodigen om te komen.
We organiseren het bij Eddy's Autoshop in Rotterdam (Grens Schiedam) Het begint om 10 uur en zal rond het einde van de middag afgelopen zijn.
De hele dag hebben we de beschikking over een DB-meter, zodat we alle auto's kunnen meten. Na afloop van de meting krijg je een papiertje mee met daarop je score.
Tevens zijn er diverse leveranciers aanwezig met demo-auto's.
Voor meer info en een routebeschrijving, kijk even op <a href="http://www.showyoursound.nl/Editorials/ ... orialID=15" target="_blank" target="_new">http://www.showyoursound.nl/Editorials/ ... alID=15</a>
Als je komt, stuur dan ff een mailtje naar <a href="mailto:sysmeeting@stalvord.demon.nl" target="_new">sysmeeting@stalvord.demon.nl</a> zodat we een beetje kunnen inschatten hoeveel mensen er komen.
Hopelijk tot zondag 14 april!
Stoer !
Ik ben erbij... (maar dat wist je al)
Roy, doe jij ook mee aan de DB drag ?
Ik ben erbij... (maar dat wist je al)
Roy, doe jij ook mee aan de DB drag ?
-
Ik zet het in de boeken, maar kan nog geen garantie geven dat ik kom.. Als de radio vlekkeloos speelt en de derde AMP erin zit heb ik wel zin om te testen, anders zal ik mijn bak niet laten draaien daar..
Meedoen man !
Ik doe ook mee (dus je word geen laatste
), en je moet je ff van te voren opgeven dan weten ze hoeveel DB meters ze moeten regelen.
Ik doe ook mee (dus je word geen laatste
-
Als ik kom doe ik ook wel mee 

Nou ik heb me net ook maar opgegeven.
M'n 5-je is nog niet klaar dus ik kom in m'n dagelijkse bak.
Hier zoek ik nog wat speakers voor, dus dat komt mooi uit.
M'n 5-je is nog niet klaar dus ik kom in m'n dagelijkse bak.
Hier zoek ik nog wat speakers voor, dus dat komt mooi uit.