of je moet een cliov6 blok erinhangen en daar de bi-turbo kit op hangen ik weet niet wat er dan gebeurd maar ik denk niet dat je hem nog op de weg houd
grtz Thomas
thomas lees eens terug naar een van mijn eerste replys in dit onderwerp
het is gewoon niet mogelijk past al amper in die safrane en dan de 4wd nog
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Renault Safrane RXE Biturbo
Prijs: 2000 Euro
Beschrijving: - Zeer mooie en snelle auto.
- Bouwjaar januari 94'
- Is gebruikt als taxi.
- Eerste eigenaar (aankoopspapieren heb ik nog)
- Alles erop en eraan.
centraledeurvergrendeling
afstandbediening
elektrische ramen
stuurbekrachtiging
cruise control
airconditioning
- Moet weg vanwege aankoop van een nieuwe auto.
Paanz, waarom nou weer een V6?? JAJA ze zijn sterk en snel, maar ik denk dat het HEEL veel werk is en veel geld en tijd kost om een V6 (bi) turbo in je laguna te realiseren. Waarom hou je het niet ''simpel'' en hang je er een 16 klepper lijnmotor in uit een williams ofzo, of gewoon een F7P blok?? dan ga je ook als de brandweer, en het gaat ook passen zonder al te veel aanpassingen (denk ik)
On 2002-03-03 23:31, Matijs
wrote:
Gewoon gevonden op marktplaats:
Renault Safrane RXE Biturbo
Prijs: 2000 Euro
Beschrijving: - Zeer mooie en snelle auto.
- Bouwjaar januari 94'
- Is gebruikt als taxi.
- Eerste eigenaar (aankoopspapieren heb ik nog)
- Alles erop en eraan.
centraledeurvergrendeling
afstandbediening
elektrische ramen
stuurbekrachtiging
cruise control
airconditioning
- Moet weg vanwege aankoop van een nieuwe auto.
maar zelfs als die bak 2000 euro moet kosten en 2 turbo's kapot heeft. dan is het volgens mij nog te doen. Mits je natuurlijk niet alles bij meneer reno gaat halen. Die bi-turbo's kosten hier in nederland zeker 7800 euro ofzo. Dus dan zou het nog wel heel erg mee vallen.
in duitsland staat een mooie te koop. de Bit-turbo bacara uitvoering voor 10.000 euro.
mooi ding
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Dat ding is taxi geweest, dat KAN betekenen dat er 4 ton op de klok staat, dat de auto totaal versleten is doordat hij nagenoeg altijd door stadsverkeer cross etc. etc.
Voorderest is het niet te duur, zag net op de marktplaats dat er als iets van 2300 euro op geboden is, dus.
Zon ding is overigens niet extreem snel aan de honderd vanwege zijn gewicht (7.5 sec geloof ik) maarrr, als je bij 180 gas geeft zal ie er best als een speer vandoor gaan denk ik zo. gaaf man die dingen.
Edit: Al zou je hem voor 3000 euro kopen is het voor zo'n ding nog niet duur, maar het zijn onmogelijke bakken voor iemand die niet alsteveel geld te besteden heeft. Denk eens aan de verzekering voor een auto van 175.000 guldentjes, en de belasting voor een auto van iets van 1750 kg. pfff
[ This message was edited by: Paanz on 2002-03-04 00:55 ]
Denk eerder dat ie weg moet i.v.m 2 kapotte turbo's ofzo i.p.v aanschaf andere auto. 2000 euro is verdacht goedkoop voor zo'n exclusieve auto.
Mijn gedachten precies... maar hoe gaar dan ook, het is er wel 1! Als iemand er wat liefde instopt (lees: veul tijd en behoorlijk wat geld), is het natuurlijk wel gewoon een heeele vette bak.
Een auto die als taxi is ingezet hoeft geen slechte auto te zijn. Denk maar aan het feit dat een goede taxi nooit afkoeld....
Af en toe zie ik wel eens een taxi (E 200D met 400.000 km op de teller), zonder noemenswaardige problemen.