-
het was allemaal goed geregeld, was n relaxte dag. zeker voor herhaling vatbaar. enne errug tof dat die clio V6 effe langs kwam rijde.
(wouter. kom op met die mooie pic's )hehehe
mazzl Paul
mazzl Paul
Die zwarte GTT die helemaal links stond, daar zit me toch een geluid in, werd er stil van, Ben gelijk helemaal verkocht.... ik wil er ook zo'n een..........
Heb ze nu van de cam af maar nu even zoeken naar webspace van ong. 53mb voor de foto's tedumpen, zijn 64 foto's.On 2002-03-03 19:50, twingoturbo
wrote:
het was allemaal goed geregeld, was n relaxte dag. zeker voor herhaling vatbaar. enne errug tof dat die clio V6 effe langs kwam rijde.
mazzl Paul
FF goede JPG van maken, dan kan het veel kleiner !On 2002-03-03 19:53, Wouter.
wrote:Heb ze nu van de cam af maar nu even zoeken naar webspace van ong. 53mb voor de foto's tedumpen, zijn 64 foto's.On 2002-03-03 19:50, twingoturbo
wrote:
mazzl Paul
He wouter had jij zo'n haast dan ?? Heb jij een renault sport sticker op je achterruit ?? Leuk geluidje

-----------------
It's nice to be important, but it's more important to be NICE.

[ This message was edited by: Matthijs on 2002-03-03 19:58 ]
-
whaaat das aardig wat man. ik wil ze echt allemaal. als t gelukt is zien we t wel.
Ook ik en Chris zijn moeder vonden het gaaf. Echt super geregeld allemaal. Proficiat voor de zeer geslaagde dag. Ik heb erg genoten en vond het ook super gezellig. Wanneer weer....haha....!
Ben niet die clio met die sticker op de ruit maar daar reed ik wel net achter.On 2002-03-03 19:56, Matthijs
wrote:FF goede JPG van maken, dan kan het veel kleiner !On 2002-03-03 19:53, Wouter.
wrote:Heb ze nu van de cam af maar nu even zoeken naar webspace van ong. 53mb voor de foto's tedumpen, zijn 64 foto's.On 2002-03-03 19:50, twingoturbo
wrote:
mazzl Paul
He wouter had jij zo'n haast dan ?? Heb jij een renault sport sticker op je achterruit ?? Leuk geluidje
-----------------
De foto's zijn wel al in jpg'tjes, nu nog kleiner?
Ik hoor net dat die R5 GTT wat het op het einde stond van de 2de rij(kort bij de tent) met die blauwe samco slangen. dat die een turbo druk van 4.4 bar had en 400 PK. GEloof er eigenlijk weinig van. Iemand meer informatie erover?
mzzl
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Dat is toch de gt van Henk?
Volgens mij had hij ongeveer 180pk en liep nu op 1.2 bar turbodruk. 400pk lijkt me iets wat veel. Ik heb namelijk op de terugweg geen gt over zien vliegen.
Volgens mij had hij ongeveer 180pk en liep nu op 1.2 bar turbodruk. 400pk lijkt me iets wat veel. Ik heb namelijk op de terugweg geen gt over zien vliegen.
Even een heel stom vraagje tussen door: Hoe kan ik eigenlijk ook alweer zien wie er allemaal online zijn? Alvast mijn excuses voor deze stomme en domme vraag. 

Die laatste met die oveale luchthapper in ze bumper. Hij kwam tegelijk aan met een maat van hem die ook zo'n ovale luchthapper in ze bumper had.
Hij vertelde dat hij 4,nogwat bar had en dat hij een v8 met turbo van mercedes AMG er uittrok. Klonk wel wijs maar of het waar is ten 2de
Hij vertelde dat hij 4,nogwat bar had en dat hij een v8 met turbo van mercedes AMG er uittrok. Klonk wel wijs maar of het waar is ten 2de
TTTTTTHHHHHHHHHAAAAAAAANNNNNNNKKKKKKSSSSSSOn 2002-03-03 20:14, -Roy-
wrote:
Gerda, blond??
Ga naar latest messages bovenaan.
Dan zie je bovenaan blauw gescreven Who's online![]()
-
Zijn die 2 oude 5jes zo supersnel?
Ik zag ze in kolonne op de snelweg rijden maar ze gingen niet harder als 85 km/h.
Best wel zuur als hij iedereen zoek rijd, maar niks laat zien.
Ik zag ze in kolonne op de snelweg rijden maar ze gingen niet harder als 85 km/h.
Best wel zuur als hij iedereen zoek rijd, maar niks laat zien.
Logisch dat ik dat nie kon vinden, want dat past nie allemaal op het beeldscherm bij Chris thuis. Dus ik kon het ff niet in 1 oogopslag lezen. Maar bedankt voor de gouden tip in ieder geval. Groetjes van mij en tot de volgende keer, en dan zal het vast en zeker net zo gezellig worden en zijn als dat het vandaag was. Groetjes
Er doen vele verhalen de ronden, maar er is maar heel weinig van waar !!

-----------------
Mooiste wat er is > GTTurbo
[ This message was edited by: Sander on 2002-03-03 20:26 ]

-----------------
[ This message was edited by: Sander on 2002-03-03 20:26 ]
Yeps maak de foto's even wat kleiner qua formaat met Corel of PhotoShop. Dit scheelt erg veel, je kunt dan ook nog de kwaliteit instllen, die wij toch vaak niet zien met het blote oog en dat scheelt ook weerOn 2002-03-03 20:06, Wouter.
wrote:Ben niet die clio met die sticker op de ruit maar daar reed ik wel net achter.On 2002-03-03 19:56, Matthijs
wrote:FF goede JPG van maken, dan kan het veel kleiner !On 2002-03-03 19:53, Wouter.
wrote:
mazzl Paul
-----------------
De foto's zijn wel al in jpg'tjes, nu nog kleiner?

Oja, dan heb ik jouw ook zien rijden !!
Wie was diegene met die sticker achter op dan ?? Zag er ook wel strak uit !
Maar was een mooie meeting. Was wel kou en er gingen er al heel wat vroeg weg. ( dit hangt misschien wel samen) Maar voor de blijvers kwam er nog een clio V6! 
Sander
-----------------
[ This message was edited by: Sander on 2002-03-03 20:29 ]

Sander
-----------------
[ This message was edited by: Sander on 2002-03-03 20:29 ]
-
Hmmm die heb ik dus gemist....
Was redelijk vroeg naar huis want mijn broertje was niet lekker. Had dus beter nog even kunnen blijven
Was redelijk vroeg naar huis want mijn broertje was niet lekker. Had dus beter nog even kunnen blijven

deze clio was van mijOn 2002-03-03 18:31, Maus
wrote:
Petje af voor de organisatie! Echt een zeer geslaagde meeting, veel moois gezien. Ik ben alleen vergeten m'n welkomspakketje op te halen. De heenweg was echt helemaal te gek, de terugreis ging ook wel aardig.
Van wie was eigenlijk die Clio RS met 18 inch eronder? Dat stond echt zeer strak!

dank je,,,
Yep, was die met mooie dikke buizen rolkooi! Verchroomd of gepolierd! Nie de zwarte dus maar donker grijze! Allééé denk toch da ge die gaat voor hebben want heb een tijdje met die manne aan babbelle geweest maar denk da ze wa veel naar fast and furious gekeken hebben! Maar was wel piekfijn in orde en zal ook wel gaan als een banaan! Daar twijfel ik niet aan! Maar tege mij zei ie dat ie op 2.8 bar reed! Geloof dit eigelijk niet, heb het ook gezegd maar ja daar gaan we nu geen ruzie voor maken è! Achteraf kwam iemand anders vertelle dat die gasten gezegd hadden dat hun Turbo 4bar kon draaien! Nog meer fast and furious gelul! KAN DUS NIET è MENSEN!Iets van 400pk heb ik ze wel niks horen zeggen maar wel +200pk! Maar niet gemeten! En wat zegt het spreekwoord dan"nie weten"! Maar vond het wel een prachtig 5GTje, vooral hoe de motor eruit zag!On 2002-03-03 20:08, Michel S.
wrote:
Ik hoor net dat die R5 GTT wat het op het einde stond van de 2de rij(kort bij de tent) met die blauwe samco slangen. dat die een turbo druk van 4.4 bar had en 400 PK. GEloof er eigenlijk weinig van. Iemand meer informatie erover?
mzzl
Zooo in totaal zo`n beetje 6 uur gereden maar de meeting was super. Vooral de 21 turbo`s van hakke en roy vond ik mooi. En die rooie belgische 5 was ook bruut(Red devil). Maar wat een aantrekkingskracht heeft de 21 turbo van hakke. Hakke komt op het terrein en bijna iedereen stuift er op af. Er was zoveel moois te zien dat ik maar 1 rolletje heb volgeschoten. en veel bijgepraat met verschillende mensen. Hettrieste was toen ik mijn gtt starte. Het bleek dat ik een slang lek had. Maar gelukkig waren er wat clubgenoten die mij te hulp schoten(nog bedankt). Verders ben ik goed thuis gekomen en zie met smart de volgende meeting tegemoet.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
Die rolkooi was wel heel mooi maar hij stond niet vast. Echt levensgevaarlijk om met zo'n kooi rond te rijden. Als je zo een klapper maakt kunnen ze je met auto en al begraven. Dat ding slaat meteen om je oren.
-
- Contacteer:
een hele goedenavond beste renault freaks!!
hier een verslag van Edwin (mede-organisator) geflankeerd door <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl/~rtc013" TARGET="_blank">Ray</A><!-- BBCode End -->, die hem zo goed en zo kwaad bijgestaan heeft in dit errug gezellige weekend!!
zondagmorgen 0930, langs de kant van de weg in oosterhout staan twee mensen met de klanken van een aantal carnavalskrakers in het achterhoofd en een droge bek (...)
een normaal mens zou denken wat doen die gasten daar??? die gasten staan hun auto te wassen, want het is vandaag renault-dag!! nadat we zelf ook enigszins opgefrist zijn gaan we op weg naar breda. als we daar aangekomen zijn zien we het voltallige rtc-bestuur met aanhang al druk doende om alles in het gareel te krijgen. effe snel een bakkie koffie scoren (was effe nodig) en zo langzaamaan gaan we richting 1300 uur.
de eerste auto's druppelen binnen en alle renaults worden op type neergezet, goed bedacht van de organisatoren om alle auto's baksteensgewijs neer te zetten, geen deuren tegen je wagen, veel ruimte om er omheen te lopen, foto's te maken en als je je interieur of ICE wilde showen, alles was mogelijk.
al snel staat het gehele parkeerterrein vol, volgens de inside information is er een opkomst van tegen de 110%, wat natuurlijk echt TOP is!
heel veel mooi speelgoed te zien, een hele relaxede sfeer en mooi weer, alhoewel het later op de dag toch wel ietwat frisjes werd in de wind.
ook de tent was een prima opzet, hap en snap, beetje luwte uit de wind, video'tje en de merchandise, alles was aanwezig.
als je lol hebt gaat de tijd snel, aan alles komt een einde dus ook aan deze dag. langzaamaan vertrekken de eerste auto's alweer richting huis, sommige mensen moesten natuurlijk nog een paar uur rijden, breda is niet voor iedereen om de hoek!!
als het parkeerterrein net zo leeg is als vanochtend om 0930, en de tent afgebroken is, kijken de overgebleven rtc-ers op een meer dan geslaagde dag terug.
vanuit deze stoel wil ik, sorry willen wij (E+R) een groot compliment maken naar de organisatie, die deze dag vlekkeloos en zonder ongelukken heeft laten verlopen. laat deze dag een basis zijn voor de volgende meetings en laten we hopen dat die net zo druk en net zo gezellig zijn als deze!!
ook willen we alle mensen die geweest zijn bedanken voor hun komst en gezelligheid, en we hopen jullie vaker weer terug te zien.
grtz Edwin en Ray
ps: mijn foto's zullen hier morgenavond staan, ik ben nog ouderwets met zo'n rolletje en ontwikkelen enzo.... Ray
hier een verslag van Edwin (mede-organisator) geflankeerd door <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl/~rtc013" TARGET="_blank">Ray</A><!-- BBCode End -->, die hem zo goed en zo kwaad bijgestaan heeft in dit errug gezellige weekend!!

zondagmorgen 0930, langs de kant van de weg in oosterhout staan twee mensen met de klanken van een aantal carnavalskrakers in het achterhoofd en een droge bek (...)
een normaal mens zou denken wat doen die gasten daar??? die gasten staan hun auto te wassen, want het is vandaag renault-dag!! nadat we zelf ook enigszins opgefrist zijn gaan we op weg naar breda. als we daar aangekomen zijn zien we het voltallige rtc-bestuur met aanhang al druk doende om alles in het gareel te krijgen. effe snel een bakkie koffie scoren (was effe nodig) en zo langzaamaan gaan we richting 1300 uur.
de eerste auto's druppelen binnen en alle renaults worden op type neergezet, goed bedacht van de organisatoren om alle auto's baksteensgewijs neer te zetten, geen deuren tegen je wagen, veel ruimte om er omheen te lopen, foto's te maken en als je je interieur of ICE wilde showen, alles was mogelijk.
al snel staat het gehele parkeerterrein vol, volgens de inside information is er een opkomst van tegen de 110%, wat natuurlijk echt TOP is!
heel veel mooi speelgoed te zien, een hele relaxede sfeer en mooi weer, alhoewel het later op de dag toch wel ietwat frisjes werd in de wind.
ook de tent was een prima opzet, hap en snap, beetje luwte uit de wind, video'tje en de merchandise, alles was aanwezig.
als je lol hebt gaat de tijd snel, aan alles komt een einde dus ook aan deze dag. langzaamaan vertrekken de eerste auto's alweer richting huis, sommige mensen moesten natuurlijk nog een paar uur rijden, breda is niet voor iedereen om de hoek!!

vanuit deze stoel wil ik, sorry willen wij (E+R) een groot compliment maken naar de organisatie, die deze dag vlekkeloos en zonder ongelukken heeft laten verlopen. laat deze dag een basis zijn voor de volgende meetings en laten we hopen dat die net zo druk en net zo gezellig zijn als deze!!
ook willen we alle mensen die geweest zijn bedanken voor hun komst en gezelligheid, en we hopen jullie vaker weer terug te zien.
grtz Edwin en Ray
ps: mijn foto's zullen hier morgenavond staan, ik ben nog ouderwets met zo'n rolletje en ontwikkelen enzo.... Ray
[quote]
On 2002-03-03 20:52, Maus
wrote:
Waar heb je overigens dat kleine antennetje vandaan? Ook bij Renault gekocht of bij de automaterialenzaak
bij een autoshop heb ik het antennetje gekocht,de kleur was eigelijk zilver maar ik vond zwart mooier ,vandaar dat ik hem gespoten heb ....
ps staan er foto's op de site van vandaag???
groetjes patrick
On 2002-03-03 20:52, Maus
wrote:
Waar heb je overigens dat kleine antennetje vandaan? Ook bij Renault gekocht of bij de automaterialenzaak
bij een autoshop heb ik het antennetje gekocht,de kleur was eigelijk zilver maar ik vond zwart mooier ,vandaar dat ik hem gespoten heb ....
ps staan er foto's op de site van vandaag???
groetjes patrick
-
ik vond het jammer dat er weinig getunede clio's waren doet geen eer aan de naam rtc
vooral die clio s ahum
vooral die clio s ahum
het was een leuke middag , en wat mij betreft ook de complimenten voor de organisatie,het was een goede lokatie en de auto's stonden goed opgesteld.
de volgende meeting ben ik zeker ook weer van de partij,leuk met mensen gesproken te hebben over onze hobby, het was een leuk gezicht om zoveel renaults bij elkaar te zien
groetjes patrick rs^^
de volgende meeting ben ik zeker ook weer van de partij,leuk met mensen gesproken te hebben over onze hobby, het was een leuk gezicht om zoveel renaults bij elkaar te zien
groetjes patrick rs^^
-
Jongens, het was ontzettend gaaf.. veel inspiratie opgedaan voor mijn eigen GTT.. ook nog even bevestiging gekregen dat mijn Installatie toch wel erg hard gaat maar dat er ook meer binnen de club zijn met aso-geluids Db's
waaronder, Roy, Paul en Sven..