Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Douwe

Hallo luitjes, ik ben sinds 1,5 week de trotse eigenaar van een Twingo uit '93. Stront origineel. Maar pluspunten van deze auto zijn o.a. dat die pas 71.000 km gelopen heeft en in zo goed als nieuw staat verkeerd. Nu ben ik wel van plan mijn auto te gaan stylen en daarna tunen, alhoewel ik daar niet direct geld voor heb wil ik toch graag in contact komen met twingo rijders die deze passie delen. Om samen naar auto dagen te gaan en elkaar de helpende hand toe te steken. Weet iemand of er bv. al een twingo club is in nederland? Wie wil reageren kan mij mailen op <a href="mailto:thedman@freemail.nl" target="_new">thedman@freemail.nl</a> Groetjes Douwe
Dirk (CRX)

Succes met je nieuwe auto.

Even On-topic, er is zoiets als de Small Cars Tuning Club, Nick is daar ondere andere lid van, en die heeft ECHT iets bijzonders van zijn Twingo gemaakt!

Stel je anders even voor in <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 83&forum=6" TARGET="_blank">wie is wie</A><!-- BBCode End -->..

In ieder geval, welkom in ons midden.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Kijk anders ff op de site van http://www.smallcarstuningclub.nl

Verder welkom bij de club! :lol:
Cleaned Style
Projecttopic
RenaultclioII16v (Peter)
Contacteer:

Cleaned Style
Projecttopic
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

thedman welkom op deze site. Natuurlijk ben je welkom bij de Renault Tuning Club (ik snap even niet waar om je naar de Small Tuning Club toe verwezen wordt?? Als je ook welkom ben bij de RTC)

Jij kan met je Twingo ook lid worden van onze club zie <a href="http://www.renault-tuning.nl">de Renault Tuning Club</a>

Zondag 3 maart, houden wij een meeting in breda, lees even het topic <a href="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 6">Meeting RTC, Breda.</a>

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/zeelande/" TARGET="_blank">Schrijf je nu in voor het weekendje</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Tino on 2002-02-28 11:05 ]
Jesper16v
Contacteer:

On 2002-02-28 10:28, RenaultclioII16v
wrote:
<A HREF="http://www.smallcarstuningclub.nl/">SCTC Small cars tuning club</A>
-----------------
Mijn dank is groot
<MARQUEE DIRECTION=right> (-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)X(-)
[ This message was edited by: Jesper16v on 2002-02-28 11:17 ]
Nick (germanstyle)

Ik ben er niet lid van, maar heb die club opgericht :wink:Nu trouwens al rond de 80 leden!!

Maar ik zal je wel ff een mail sturen en een paar foto's van mijn auto erbij doen.
Als je nog wat info wilt mail me maar, ik kan je alles over Twingotuning vertellen. (nee keb geen ego :wink: )

En waarom hij daarheen wordt verwezen ....degene die de URL heeft getypt is ook lid van onze club.
-----------------
<MARQUEE DIRECTION=right>My Twingo is for sale €8200, for more info mail me!!
[ This message was edited by: Nick on 2002-02-28 11:49 ]
twingoturbo

enne voor motorische tuning mail je mij maar.
RenaultclioII16v (Peter)
Contacteer:

Klopt kreeg alleen de link niet werkend
:sad:
Cleaned Style
Projecttopic
Anonymous

Beetje erg raar om hier "andere" clubs te promoten.

TheEdMan, je bent met de Twingo op de juiste plaats bij de renault tuning club, Er zijn zelfs meerdere leden met een Twingo. Op de volgende site lees je alles over de renault tuning club <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl" TARGET="_blank">www.renault-tuning.nl</A><!-- BBCode End -->.
Iedereen met een renault is daar van harte welkom.

Aankomende zondag drie maart is er een grote renault-meeting in breda, daar kun je ook lid worden van de rtc heb ik begrepen. Je bent van harte welkom.
Nick (germanstyle)

He, mag ik hierm ijn eigen club niet een beetje promoten ??????? Dat mag toch wel .tis hier een openbaar forum...
Ik ben voorzitter van de Small Cars Tuning Club, maar omdat ik hier zovaak kom heb ik ook maar even wat geld overgemaakt op de rekening van de RTC
Douwe

Hallo luitjes, ten eerste bedankt voor de vele reacties. Daarnaast wat betreft bij welke club ik lid wordt dit wacht ik nog even af ik wil eerst eens naar een meeting van beide clubs meemaken en dan zie ik wel verder. Ik zal me zometeen gelijk eens voorstellen in wie is wie. Groetjes Douwe.
jeroen.k

Je kan natuurlijk ook van allebei lid worden! Zoveel kost een lidmaatschap nou ik weer niet hoor!!
Nick (germanstyle)

Die van ons is zelf gratis!! Wij doen het uit hobby en een hobby mag geld kosten. Zo denken wij maar. Kosten voor uitstapjes en dergelijke betalen de leden zelf.
Douwe

Zoals gezeg wil ik eerst naar de meetings zijn geweest. En in principe wil ik kiezen voor 1 club zodat je met die club verbonden kan voelen. Tenzij de meeste lid zijn van twee dan is het een ander verhaal.

Ps. ik weet niet of ik komende zondag red om naar de RTC meeting te komen ik was namelijk van plan om een Aluminium ombouw te maken voor mijn speakers achterin de twingo. Zodat ik deze aan de achterste draagbalk kan hangen. Maar ik zal kijken. Van hoe laat tot hoe laat is die meeting trouwens?

Groetjes Douwe.
jeroen.k

Meeting begint om 13:00 en duurt totdat je geen zin meer hebt! Als sctc gratis is kun je toch makkelijk van allebei lid worden, vindt het een beetje raar als je gaat kijken naar wat anderen doen! Je doet het toch voor jezelf. Moet ook best mogelijk zijn om met meerdere clubs verbondenheid te voelen. Je kunt toh bijvoorbeeld ook lid zijn van een voetbalclub en een tuningsclub ofzo??? Als ik een small car had zou ik ook van beide lid worden. Als je lid bent hoef je ook niet perse met alles mee te doen ofzo hoor! Maar ja, je meot het zelf weten, het is jouw keuze en het lijkt mij niet verstandig om jouw keuze van de keuze van een ander af te laten hangen. Gewoon doen wat je zelf wil! :smile:
Douwe

Daarom wil ik ook eerst een meeting bijwonen. Als ik dit weekend niet kan wanneer is de volgende RTC meeting? Groetjes Douwe.
Douwe

En wat ik bedoelde vane met dat het een ander verhaal is als meerder mensen van twee club's lid zijn is dat er ook auto clubjes zijn die zelf niks organiseren maar voor dat soort dingen lid zijn van een andere (grotere) club. Groetjes Douwe
Nick (germanstyle)

He Douwe,

Als je een meeting van de SCTC wilt meemaken, dan is er 16 maart 1tje in Utrecht. Ik mail je alle info wel ff.
RenaultclioII16v (Peter)
Contacteer:

He nick kan ik ook gewoon komen, ondanks dat ik niks van sjors gehoord heb?
Cleaned Style
Projecttopic
Nick (germanstyle)

Tuurlijk, post je mail ff hier, dan stuur ik jou ook dat mailtje.
Ik weet dat je mij ooit eens een mailtje hebt gestuurd, maar als je weet hoeveel mailtjes ik op een dag krijg van leden en dergelijke, dan kan ik niet alles onthouden.
-----------------
<MARQUEE DIRECTION=right>My Twingo is for sale €8200, for more info mail me!!
[ This message was edited by: Nick on 2002-03-01 15:17 ]
wouter 16v

Nick er staat een foto van je koplamp, motorkap in de heilige koe.
Nick (germanstyle)

Ik ga gelijk een ff kijken!!!
Douwe

Hoi luitjes, deze zondag zal ik er waarschijnlijk niet bij zijn ik ga van geponst aluminium een ombouw voor mijn speakers maken zodat ik deze achterin mijn twingo kan hangen, dan hoef ik geen gebruik van de hoedenplank te maken. En alleen dit weekend kan ik het bij mijn pa doen zelf heb ik niet het juiste gereedschap. Maar ik wil graag weten wanneer de volgende is?
Ps. Nick de 16e zal ik er in principe bij zijn. Je kunt me mailen op thedman@freemail. (ik heb eerder al gemaild met je vanaf ria.krul@wxs) Groetjes Douwe
[ This message was edited by: thedman on 2002-03-01 21:23 ]
Anonymous

Edman, als ik jouw was dan zou ik zondag echt naar Breda gaan! Heb je geen zien hoeveel Renaults er komen, kun je gelijk wat ideeen opdoen. Je vader heeft dat gereedschap volgende week of de week daarna toch ook nog wel? Deze meeting mag je niet missen, ik kan me de foto's van de vorrige meeting nog goed herinneren.:smile:
Douwe

Hij heeft het gereedschap volgende week en ook daarna nog wel maar ik heb ook zijn hulp nodig en de komende weekenden is hij weg. Dus vandaar dat ik het dit weekend moet doen. Als ik het vandaag af krijg kom ik zeker maar als dit niet lukt moet ik helaas de meeting missen en kom ik de volgende keer. PS. wanneer is de volgende? Groetjes Douwe.
RenaultclioII16v (Peter)
Contacteer:

nick mŽn email adres is <a href="mailto:Renaultclio@16v.tmfweb.nl" target="_new">Renaultclio@16v.tmfweb.nl</a>
maar ik heb de uitnodiging al gehad van je
Ik snap alleen niet dat ik niks van sjors hoor
Cleaned Style
Projecttopic
Plaats reactie