Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
frank_williams

ik wil nu toch eindelijk eens een radio in m'n clio bouwen. er zitten achter speakers in, maar die doen het niet. lopen de kabels van de achterspeakers normaal boven of onder de voordeuren langs naar de radio?
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Frank, als je bij Brezan ofzo een ISO verloopje haalt, dan kun je zonder kroonsteentjes je radio aansluiten op je speakers (of de voorbereiding)
frank_williams

ik wil graag weten waar de kabels naar de achterspeakers normaal langs lopen. dus onder de deuren door, of boven de deuren langs. anders moet ik eerst uitzoeken waar ze langs lopen en dan draai ik verkeerde dingen los :wink:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ah, okee.
Volgens mij lopen ze onderlangs, langs de dorpel aan de binnenkant zegmaar.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
frank_williams

okee, thnx!
Anonymous

Frank ze lopen idd onderlangs.
Tom
Moderator
Car: MB

Frank_16v schreef:ik wil graag weten waar de kabels naar de achterspeakers normaal langs lopen. dus onder de deuren door, of boven de deuren langs. anders moet ik eerst uitzoeken waar ze langs lopen en dan draai ik verkeerde dingen los :wink:
Dat soort kabels lopen toch nooit boven langs.
frank_williams

Tom schreef:Dat soort kabels lopen toch nooit boven langs.
als ik dit nou had geweten, denk je dat ik deze vraag dan gesteld zou hebben?
Tom
Moderator
Car: MB

nee dat denk ik niet (duh), maar ik denk dat je in nog geen minuutje achterhaald hebt ofdat die kabels boven of onder lopen. Dat is dus minder tijd als het posten van een topic!!!!! Snappie
frank_williams

ja heb je gelijk in hoor, maar ik ben nogal huiverig met het uit elkaar halen van dingen. voor het hetzelfde geld ben ik dan weer een hele middag bezig, dat kwam (toen) niet zo heel goed uit
RonaldClio16v
Contacteer:

Ik weet niet wat voor speakers jij wil gaan gebruiken, maar anders zou ik toch overwegen nieuw iets dikker snoer te plaatsen.
frank_williams

dikkere kabel? waarom? ik stel niet zulke hoge eisen aan het volume, als ik maar muziek er uit krijg.
Plaats reactie