Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Jelmer

Vannacht 2:15 rij ik bij mijn vriendin weg vanuit Weesp richting hilversum en ik dacht ga ff lekker scheuren over de Lodijk, ging allemaal heerlijk en genieten van m'n intercooler die nou echt gekoeld werd.. Totdat ik een sprintje ging trekken na een rotonde lekker doortrekken totdat ik ineens iets wits voor m'n neus zie.. ik kijk goed zie ik een vriendelijk konijntje vrolijk rechtop zitten en een paar vriendjes van hem in de berm maar helaas was het zijn laatste vrolijke dag want ik kwam met aankachelen POK en weer een konijntje minder :sad:
Hopelijk geen schade aan m'n auto, aan de voorkant in iedergeval niet maar het geluid kwam bij mijn versnellingspook uit de buurt dus morgen maar even kijken of er wat stuk is of misschien hangt ie er nog wel onder :/

Sorry konijn,

Jelmer
-----------------
NiX©
[ This message was edited by: Jelmer on 2002-03-06 13:06 ]
Ben

Het zou verboden moeten worden. Net zoals dat mensen voor een trein gaan staan.

Peace to de kamikaze konijn.

Tip: neem een biertje Jelmer

P.s. Misschien zit het trauma aanrichtende mormel nog wel in je motorhuis met ze bek tegen je turbo aangebakken. Vlees kleeft vast op een gloeiend heet stukkie metaal. Maar ja dan zal je het wel geroken moeten hebben denk ik zo.
Jelmer

Ik rook ook inderdaad wat ergens.. of het nou voor het konijn was of erna weet ik niet meer maar m'n bumper zit vrij laag boven de grond misschien dat ie alleen m'n uitlaat heeft geraakt ofzo.
NiX©
Rick

Nou ik denk dat er vrij weinig over is gebleven van het konijntje, want kijk <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.kicken.com/funnyfiles/Patric ... ijntje.mpg" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End --> maar eens naar...
-----------------
RENAULT 5 GT TURBO GORDINI
[ This message was edited by: Rick on 2002-03-02 03:13 ]
Jelmer

Ik hoop wel heel erg dat m'n onderkant nog helemaal heel is.. als ik dat zo zie kan het nog vrij veel schade aanrichten :/
NiX©
Ben

Zal wel nix mis zijn. Je dorpels en de rest waren nog goed :lol: Je hoeft ook niet meer te tektileren (of hoe je het ook typt) doe boel is nu goed gesmeerd.

Ik had overigens getoeterd, misschien had het moedertje nog weg kunnen springen of had het alleen ze staart verloren. :lol: Zodat de kindertjes langs de weg het bloedige aanzicht niet hadden hoeven mee maken. Het zou je moeder maar wezen.
-----------------
Turbo zit er op en weg is blauwe rook. pfew.
[ This message was edited by: Ben on 2002-03-02 03:23 ]
Paanz

On 2002-03-02 03:21, Ben
wrote:

Het zou je moeder maar wezen.
Dat zou beteken dat konijnen internet en renaults hebben als dat mn moeder was :grin:
Ben

:lol: Ik kan er nog wel een paar bedenken maar dan krijg ik weer een warning van Bas denk ik.
Paanz

:lol: Niet doen dan! :lol: Alhoewel, dit valt toch gewoon onder de chat? Tis niet kwetsend behalve voor de ouders en kinderen/kleinkinderen van dat kunnajn :lol:
Ben

Misschien voelen anderen zich aangesproken. Niet doen sarcastisch bedoelt. Over belgen maken we ook grappen.

Het zal wel een bepaalde type gelovige konijn geweest zijn. Effe laten zien aan de kids hoe ze het later doen moeten.
Stap 1: Loop de weg op
Stap 2: Stop in het midden
Stap 3: ga recht op zitten met je gezicht tegen het verkeer ingericht (anders zie je nix)
Stap 4: Afwachten.
Stap 5: Hopen dat je naar de hemel gaat

Optie pakket: Bom

-----------------

[ This message was edited by: Ben on 2002-03-02 04:32 ]
Anonymous

Invriezen dat konijn en bewaren tot de kerst. Of tot pasen, kan ook, net doen alsof het een haas is. Smaakt goed hoor!
Arjen

Dit lijkt me een duidelijk geval van:

OVERSTEEKDIPLOMA niet gehaald.

Moordenaar!!!!! Ik zal Greenpies ff op je afsturen. En niet gaan zeggen: ik kon er niets aan doen. Het ging al fout op het moment dat je in de auto stapte. Dat moet je niet doen !! Gewoon met de trein gaan.
Paanz

Straks ga je me nog vertellen dat je nog medeplichtig bent ook als er dan iets gebeurd met die trein :grin:
Anonymous

Als je een flink konijn vol op je bumper raakt, maakt dat een flinke puinhoop.

De weg van de Botlek naar de Europoort stikt van de konijntjes en er liggen ook een heleboel dooie konijntjes :lol: :lol:
Riël
Über-Spammer

Hou op .... ik kan er niet tegen ... boehoe hou op
Jeffrey E.

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Bart V

Ik had pas een duif die tegen me bumper aanvloog, terwijl ik 80 reed. Ik dacht, naaah vliegt wel weg, maar nee hoor POK zo tegen me bumper, beest had teveel gedronken denk ik. Toen ik later keek zaten er alleen wat veren op me bumper.

Mazzel
Anonymous

:lol:

Dat heb ik ook een X gehad met een merel.
Dat beest heeft ook nog gescheden op mijn radiator.
Jeffrey E.

Door een groep mussen rijden en er dan 5:grin:

Eigenlijk zijn die beesten DOM ze zien de hele dag auto's pver die weg racen en dan gaan ze daar zitte dan vraag je er toch om:grin:
Anonymous

On 2002-03-03 01:35, Jeffrey E.
wrote:
Door een groep mussen rijden en er dan 5:grin:

Eigenlijk zijn die beesten DOM ze zien de hele dag auto's over die weg racen en dan gaan ze daar zitten, dan vraag je er toch om?:grin:
Jeffrey E.

Ja oke een paar spelfoutjes:wink:
Plaats reactie