Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Bart V

Ik heb het volgende probeem. Achter mijn olie filter zweet een heel klein beetje olie. Vooral na een flink stuk blazen wil er nog wel eens een beetje olie achter vandaan zweten. Nou zou je zeggen dat ie tussen me olie filter zweet en dat de rubberen afsluit ring niet goed sluit, maar gister heb ik me olie ververst en dus ook me filter vervangen, alles schoongemaakt, rubberen ring ingesmeerd met olie en heel goed vastgedraaid. Je zou denken dat het probleem is op gelost, NIET dus. Mijn vraag is dus: wat zou dit kunnen zijn??? kent iemand dit probleem???

Mazzel
Anonymous

Volgens mij hoef je je er niet zo druk om te maken. Zo lang het geen schokkende hoeveelheden zijn.
Patrick

nee ik heb het ook wel eens,ik zweet ook als ik moet werken:lol:
Bart V

nee is haast niks, maar vraag me wel af hoe het nou kan. Enige wat ik me kan bedenken is dat de oliekoeler waar me filter opzit ietsje krom is getrokken waardoor er onder druk een pietsie beetje loopt.
Patrick

zou kunnen,maar het is toch meestal wel te verwaarlozen.kontroleer het anders eens ff als je er een stuk karton een nacht onder laat liggen.ken je zelf beoordelen hoeveel te veel het is:wink:
Bart V

nee, hij zweet alleen als ik rij (met name hoge toerentallen. Het zal wel goed zijn, zolang ik maar niet hoef bij te vullen erdoor.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

misschien heb je het filter wel te vast gedraaid dan kan het rubber wel gaan uitpuilen en dicht het ook niet goed af
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Bart V

Ik heb hem met de hand vast gedraaid, dus echt te vast kan ie niet zitten.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

tja dan heb je het gedaan zo als het hoord dus zal je probleem ergens aanders aan liggen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Plaats reactie