Cilinderkop.bouten........... 18.15
Koppakingsetcompl............162.00
Thermostaat.................. 36.08
Waterpomp(event.)............ 51.96
Geleidebus (event. voorkopp.) 55.26
Koppelingsetcompl............147.37
Koppelingskabel(event.)...... 23.51
Oliefilter................... 10.48
Bougie`s..................... 16.00
Rotor........................ 3.55
Verdelerkap.................. 15.80
Distributie setincl.spanrol..130.14
Cilinderkop vlakken
/wassen contr..............+/-85.00
Olie......................... 30.00
Koelvloeistof................ 30.00
Klein materiaal + div........ 25.00
Reparatieuren 15 uur`a 35.00 525.00
------------------------------------
totaal excl. btw 19% 1365.00
WOW, dat is flink wat geld.
Is trouwens wel goedkoper als bij de Reno hier in Den bosch, die manuren waren hier vorig jaar nog 140 piek per uur!!! Is dus ongeveer 65 euro!!!
Maar is er zoveel mis met je auto???
Da's minder.
Is trouwens wel goedkoper als bij de Reno hier in Den bosch, die manuren waren hier vorig jaar nog 140 piek per uur!!! Is dus ongeveer 65 euro!!!
Maar is er zoveel mis met je auto???
Da's minder.
dan zou ik een andere garage gaan zoeken wat qua inderdelen vind ik dit toch absurt duur.On 2002-02-28 18:22, Armando
wrote:
Heb motorschade gehad.. En heb nu een ander blok dacht er toen meteen aan om bijna alles te laten vernieuwen. Heb de offerte van een lokale vakgarage..(niet renault)
arbeidsloon tot daaraan maar om ooknog een keer zoveel aan de onderdelen te verdienen gaat er bij mij niet in
Ik denk ook dat je bij de Brezan goedkoper uit bent dan bij Smits, Arman...
Koop die onderdelen en laat hun ze 'inbouwen' voor dat uurloon. Dat is wel te doen. Ik denk dat je dan heel wat eurootjes in je zak houdt.
Koop die onderdelen en laat hun ze 'inbouwen' voor dat uurloon. Dat is wel te doen. Ik denk dat je dan heel wat eurootjes in je zak houdt.
ik weet het wel zeker.
30 euro ex voor 6 liter koelvloistof gaat er bij mij niet in.
maar dr staan ook dingen tussen je lijstje waar ik bij denk waarom vervangen.
en wat ik helemaal niet snap is je koopt een blokje en je gaat er nogeens voor 1300 euro dus zo,n 2500 gulden aan verspijkeren>?
zie niet helemaal het nut ervan in. op de broodnodige dingen na gaat zo,n blokje zich niet echt beter voelen.
sonde van zoveel centen.
[ This message was edited by: dennis16v on 2002-03-01 18:12 ]
30 euro ex voor 6 liter koelvloistof gaat er bij mij niet in.
maar dr staan ook dingen tussen je lijstje waar ik bij denk waarom vervangen.
en wat ik helemaal niet snap is je koopt een blokje en je gaat er nogeens voor 1300 euro dus zo,n 2500 gulden aan verspijkeren>?
zie niet helemaal het nut ervan in. op de broodnodige dingen na gaat zo,n blokje zich niet echt beter voelen.
sonde van zoveel centen.
[ This message was edited by: dennis16v on 2002-03-01 18:12 ]
-
- Berichten: 753
- Lid geworden op: vr 4 jan 2002 0:00
- Locatie: Zeeland
Waarom geen ruil blokje?