En nu heeft hij wellicht wat meer tijd voor zijn GT, zien we die ook nog eens een keertje
Hmmmm, aquaplaning. Dat verbaasd me niet zo veel met bandjes van 285 breed! Nou ja, het belangrijkste is dat hij er zelf niets aan over heeft gehouden!!
En nu heeft hij wellicht wat meer tijd voor zijn GT, zien we die ook nog eens een keertje
Yepz, maar die bandjes waren wel gaahaafOn 2002-02-28 18:38, Rudo
wrote:
Hmmmm, aquaplaning. Dat verbaasd me niet zo veel met bandjes van 285 breed! Nou ja, het belangrijkste is dat hij er zelf niets aan over heeft gehouden!!
En nu heeft hij wellicht wat meer tijd voor zijn GT, zien we die ook nog eens een keertje![]()
En tsja ik heb al foto's gezien van z'n GTT en die zijn echt heeeeeeeeeel erg super ! Super exclusief
-
- Contacteer:
robert heeft net als mij een alpine turbo en tussen de regls door hetb ik gelezen dat er meer mensen zijn met een at tjeOn 2002-02-28 16:19, JBL-GT-Turbo
wrote:
Robert heeft eentje (voor zover ik weet)... ennuh Sven heeft een Alpine Turbo.. ennnuhhhh.. Bruno is met eentje bezig.
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
ik zal eens kijken of ik nog een hele gave parelmoer kleurige alpine v6 gt kan regelen voor de meeting in breda
heeft een 3 liter v6 die nogal getuned is
de mensen die de afgelopen jaren op vive la france zijn geweest kennen hem wel uit de sprint competitie
de mensen die de afgelopen jaren op vive la france zijn geweest kennen hem wel uit de sprint competitie
Ik zal jullie es vertellen, ik moet elke donderdag chinees bezorgen bij een bepaald bedrijf. Nou staat daar heel vaak een Alpine Turbo geparkeerd.
Nu toen ik dat ding voor de eerste x zag was ik er zo op gefixeerd dat ik ff niet oplette en ben bijna tegen het ding aangereje (gas bleef hangen, remmen gaar etc.) Ik heb em net kunnen ontwijken, en gelukkig maar... Ding is echt superstrak.
Als ik de eigenaar zie zal ik em zeker ff aanspreken
Nu toen ik dat ding voor de eerste x zag was ik er zo op gefixeerd dat ik ff niet oplette en ben bijna tegen het ding aangereje (gas bleef hangen, remmen gaar etc.) Ik heb em net kunnen ontwijken, en gelukkig maar... Ding is echt superstrak.
Als ik de eigenaar zie zal ik em zeker ff aanspreken

Die heb ik wel gezien.......maar hij was toch niet de snelste.On 2002-02-28 23:04, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:
ik zal eens kijken of ik nog een hele gave parelmoer kleurige alpine v6 gt kan regelen voor de meeting in breda
Was dit omdat hij zijn auto heel wil houden of is hij nog niet zo ervaren?
-
- Contacteer:
verloren van een 5 alpine in circuit modivicatie met slicks gek he
op het rechte eind had hij wel gewonnen maar om met een achterwiel aandrijver in een "kom"bocht ff vol op het gas te gaan is vragen om narigheid
het jaar er voor won ie wel in de try out een seconde sneller als de rest in de race brak ie uit en won ie mat iets van een halve seconde op nr 2
op het rechte eind had hij wel gewonnen maar om met een achterwiel aandrijver in een "kom"bocht ff vol op het gas te gaan is vragen om narigheid
het jaar er voor won ie wel in de try out een seconde sneller als de rest in de race brak ie uit en won ie mat iets van een halve seconde op nr 2
Spir@l, de renault tuning club bestaat pas twee maanden. Ze zijn hier net begonnen. Over het algemeen komen hier toch wat jongere mensen, die hoe graag ze het ook zouden willen geen Alpine A-610, renault 5 Turbo 1 of twee kunnen betalen. Dus dan is het logisch dat ze hier niet veel voorkomen.On 2002-02-28 16:14, <a href="mailto:spir@l" target="_new">spir@l</a>
wrote:
lelijk of nie.....t gaat erom dat we een club hebben voor sportieve renaults!
En dat we (volgens mij!) een belangrijk exemplaar missen.....
Net als de Renault Turbo(I en II)!!!
Die heeft volgens mij ook niemand!
Vink toch een beetje raar...
Zitten die dan liever niet bij een club, of zitten ze bij een andere club.....
Wie weet als de renault tuning club zijn 2o jarig lustrum viert er wel leden met van dat leuke speelgoed zijn.
-
Kheb wel eens achter een Alpine V6 gereeën.
Reed destijds zelf een civic. Maar toen die gozer in z'n Alpine op gas trapte.....
Zo.... Die vloog er vandoor!! Wat een bak was dat
Reed destijds zelf een civic. Maar toen die gozer in z'n Alpine op gas trapte.....
Zo.... Die vloog er vandoor!! Wat een bak was dat
Yo daar is i weer,ben idd int bezit van een Alpine. 2.5 V6 Turbo uit 1986. Prestatie's 0-100 in ca 6.9 en een top van 250(onbegrensd)
Kom idd zondag in Breda en kan niet meer doen als foto's meenemen,de Alpine wordt geheel gestript en nieuw gespoten.
Greetz
Kom idd zondag in Breda en kan niet meer doen als foto's meenemen,de Alpine wordt geheel gestript en nieuw gespoten.
Greetz
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
AAAAAhhhh KIJK!
Nou komen de "Alpine apen" uit de mouw!!!
DUDE>>jammer dat-ie er zon. niet bij is!!
Maar als je wat kwijlmateriaal meeneemt is dat ook al cool!
Ik snap ook wel dat die auto's (=Alpine, Turbo I, II) niet echt makkelijk aan te schaffen zijn voor jonge rijders.(ookal denk ik dat we niet allemaal meer zo jong zijn...)
En deze club is ook nog niet zo oud....
Maar t zou gewoon vet zijn als we een paar (of 1 om te beginnen!!!) van die monsters in ons midden hadden!!
Duss....
Zoals Stevie zei...
En DUDE>> Schiet is effies een beetje op met die wagen van je man!!!(hihi!)
eerder!
Nou komen de "Alpine apen" uit de mouw!!!
DUDE>>jammer dat-ie er zon. niet bij is!!
Maar als je wat kwijlmateriaal meeneemt is dat ook al cool!
Ik snap ook wel dat die auto's (=Alpine, Turbo I, II) niet echt makkelijk aan te schaffen zijn voor jonge rijders.(ookal denk ik dat we niet allemaal meer zo jong zijn...)
En deze club is ook nog niet zo oud....
Maar t zou gewoon vet zijn als we een paar (of 1 om te beginnen!!!) van die monsters in ons midden hadden!!
Duss....
Zoals Stevie zei...
Dat soort dingen kunnen helpen!Als ik de eigenaar zie zal ik em zeker ff aanspreken
En DUDE>> Schiet is effies een beetje op met die wagen van je man!!!(hihi!)
eerder!
Zal ik de picture's dan maar ff insealen??
Greetz
Greetz
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Dat vind ik een goed idee dude, ik wil hem binnekort trouwens ook in het echt bewonderen, als jij daar geen bezwaar tegen aantekend. 
Oja ff off topic, ik rij denk ik zondag toch wel zelf naar de meeting, en het word nog een renault ook, waarvan er geen 1 staat, misschien kom ik wel in de oprij wagen
Renault master
Laters
Oja ff off topic, ik rij denk ik zondag toch wel zelf naar de meeting, en het word nog een renault ook, waarvan er geen 1 staat, misschien kom ik wel in de oprij wagen

Laters
Das goed vissie,kom as zondag maar dan VLIEGEN we samen naar Breda(zoals laatst naar Enschede,de druk bezochte "meeting")
Greetz
Greetz
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
Ik hoop toch niet dat julllie 2 zo'n megahard op de weg van Enschede naar Groenlo hebben gereden..... het stikt daar van de flitspalen!!!
Volgens de krant werkt er maar 1 van de 4 palen,waar is het probleem ???
Greetz
Greetz
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
in veenwouden friesland is een soort van handelaar achter het spoor daar staan altijd
wel een stuk of 6 a 7 buiten
ik bedoel dus a 110 / 310 / v6 en v6turbo
leuk om eens te gaan kijken mits je in de buurt bent.
van de prijzen die er voor gevraagd worden
weet ik echter niks.
wel een stuk of 6 a 7 buiten
ik bedoel dus a 110 / 310 / v6 en v6turbo
leuk om eens te gaan kijken mits je in de buurt bent.
van de prijzen die er voor gevraagd worden
weet ik echter niks.
Een maat van me is zelf ook helemaal gek van de renault Alpine.
Hij heeft een rode A110 cabrio, een blauwe v6 gt en is nu bezit een witte A310 groep 4 op te knappen.
Hij is echt helemaal lijp van die wagens en racet er zelfs mee op het circuit!
Gumpt ie zo even voor 1000 euro bandjes op, maar dan heb je wel lol.
Ik zal eens vragen of hij een keer met een van zijn alpines naar een meeting komt.
Hij heeft een rode A110 cabrio, een blauwe v6 gt en is nu bezit een witte A310 groep 4 op te knappen.
Hij is echt helemaal lijp van die wagens en racet er zelfs mee op het circuit!
Gumpt ie zo even voor 1000 euro bandjes op, maar dan heb je wel lol.
Ik zal eens vragen of hij een keer met een van zijn alpines naar een meeting komt.