Mat bij bestuurdersstoel zeiknat en opbergvakje achterin net een vijver.
Bij optrekken/remmen klinken golfslagbad geluiden en wordt de vijver achterin spontaan bijgevuld. Dealer heeft het nog nooit meegemaakt (wij zijn al iemand tegengekomen met hetzelfde probleem maar dan rechts). De Scenic is pas 3 jaar oud, dus lekkende rubbers kan volgens mij niet, ook nooit ruit vervangen.
WIE HEEFT EEN SUGGESTIE WAT ER AAN DE HAND KAN ZIJN???
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
He herold welkom op de site stel je even voor in het topic Wie is Wie...
thanks,
voor je probleempje zou ik eens naar de afwateringsgaatjes kijken of er geen troep voor zit.
thanks,
voor je probleempje zou ik eens naar de afwateringsgaatjes kijken of er geen troep voor zit.
.:: TurboPowerr ::.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.scaldis-smc.com/salvage/salvage_herald.html" TARGET="_blank">herold?, das toch oud nieuws</A><!-- BBCode End -->
-----------------
*** no cash - no problem ***
[ This message was edited by: robert on 2002-02-27 16:38 ]
-----------------
*** no cash - no problem ***
[ This message was edited by: robert on 2002-02-27 16:38 ]
Best direkte vraag 
Ik kan je helaas niet helpen, er zullen hier vast wel mensen zijn die dat wel kunnen. Tot dan zou je je eerst even <A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... um=6">hier </A>voor kunnen stellen!
Gr.
JP
Ik kan je helaas niet helpen, er zullen hier vast wel mensen zijn die dat wel kunnen. Tot dan zou je je eerst even <A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... um=6">hier </A>voor kunnen stellen!

Gr.
JP
hey,
welkom op de site als eerste megane scenicer (denk ik) . Ik val je even direkt aan met de vraag of je geen carzone-specials spoilerlip nodig hebt ... ik heb er nog een liggen voor de grappige prijs van 100 Euros ...

Bruno
welkom op de site als eerste megane scenicer (denk ik) . Ik val je even direkt aan met de vraag of je geen carzone-specials spoilerlip nodig hebt ... ik heb er nog een liggen voor de grappige prijs van 100 Euros ...
Bruno
Ik heb het een keer gehad met een sarfrane uit 97. Afwatering zat vol bladeren, dus water liep zo via de blower naar binnen. Gewoon alles goed schoonmaken, desnoods met luchtspuit alles doorspuiten, en dan de tuinslang erop en testen 
Succes

Succes
-
- Contacteer:
herald hoe is het met de koffer bak? is die ook nat en de belangrijkste vraag heb je een schuif kantel dak?
zo ja dan moet je die afvoer ff bekijken dat probleem heb ik wel vaker gehad
zo ja dan moet je die afvoer ff bekijken dat probleem heb ik wel vaker gehad
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
precies wat bart zegt, de afwateringsbakken onder de motorkap onder de voorruit zouden wel eens verstopt kunnen zitten met allerlei narigheid.
als er dan te veel water in komt wat in deze tijd van het jaar niet geheel raar is, tsja dan gaat je auto wel verdacht veel lijken op het tjeukemeer.
als er dan te veel water in komt wat in deze tijd van het jaar niet geheel raar is, tsja dan gaat je auto wel verdacht veel lijken op het tjeukemeer.

Immer wieder die verdammte Holländer