Hey mensen, wie gaan er vanuit Friesland allemaal naar de Meeting in Breda, want om dat hele stuk alleen te gaan rijden lijkt mij niet echt superleuk.. post effe wat reacties, dan spreken we onderling effe wat af..
hoor et wel,
Dirk
JBL, weet jij of Job-turbo ook van plan is om te gaan?
edit: hij staat niet op de lijst...
-----------------
--- <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.geocities.com/xedrah/profile/xedrah.htm" TARGET="_blank">Xedrah's GSi16V</A><!-- BBCode End --> ---
[ This message was edited by: Xedrah on 2002-02-27 10:02 ]
edit: hij staat niet op de lijst...
-----------------
--- <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.geocities.com/xedrah/profile/xedrah.htm" TARGET="_blank">Xedrah's GSi16V</A><!-- BBCode End --> ---
[ This message was edited by: Xedrah on 2002-02-27 10:02 ]
-
ik geloof niet dat Job zijn blok al klaar is bij de tuner.. Dus dat zal de reden zijn dat hij niet op de lijst staat..
Ik drink geen koffie, maar zal serieus overwegen om toch effe langs Hilversum te gaan, puur voor de gezelligheid..
Ik drink geen koffie, maar zal serieus overwegen om toch effe langs Hilversum te gaan, puur voor de gezelligheid..
-
Trouwens mensen die nieuwschierig zijn naar mijn spotkop 
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://images.cu2.nl/cu2.nl/196/623/pics/0.jpg" TARGET="_blank">ontzettend knappe jongen</A><!-- BBCode End -->

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://images.cu2.nl/cu2.nl/196/623/pics/0.jpg" TARGET="_blank">ontzettend knappe jongen</A><!-- BBCode End -->
Nee, dat klopt, dat kan helaas nog wel twee maanden duren, maar dat is nog geen reden om niet naar de meeting te gaan toch?On 2002-02-27 10:08, JBL-GT-Turbo
wrote:
ik geloof niet dat Job zijn blok al klaar is bij de tuner.. Dus dat zal de reden zijn dat hij niet op de lijst staat..
-
dat is niet waar!!On 2002-02-27 10:18, jeroen.k
wrote:
Zooo, eigendunk!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

-
Goed punt, maar hoe wil hij dan in Breda komen? Ik heb voor de rest nog niets van hem gehoord weer, zal wel druk aan het werk zijn, net als ik overigensOn 2002-02-27 10:26, Xedrah
wrote:Nee, dat klopt, dat kan helaas nog wel twee maanden duren, maar dat is nog geen reden om niet naar de meeting te gaan toch?On 2002-02-27 10:08, JBL-GT-Turbo
wrote:

Mijn koppeling is niet super happy meer dus hoe zwaarder mijn auto hoe sneller het spulletje slijt, dus in principe rij ik alleen, behalve als uitval-basis, dan zou hij met mij meekunnen.
-
hahahahha.. ik wist dat hij een andere auto had voor dagelijks rijden.. Hij kon mij ook prima verteld hebben dat het een Kadettilac was..

Maar goed.. nog niets gehoord.. bel em nog wel effe voordat het zover is.

Maar goed.. nog niets gehoord.. bel em nog wel effe voordat het zover is.
-
ik maak me ook schuldig aan n ander merk. heb n slopel hastra diesel voor naar m'n werk. rijd die liever in de soep dan m'n reno.
-
Goed, het blijkt dus dat er zeer weinig mensen vanuit Friesland vliegen richting Breda.. Ik heb vanmiddag Daniël nog aan de tel. gehad en die had het over de groep die vanuit Hoogezand gaat.. Misschien dat wij ergens kunnen hooken? Hoor et wel..
Tuurlijk kun je met ons "hooken". We rijden van Hoogezand/Sappemeer richting Assen dan naar....en dan naar ... dan naar.. Appeldoorn en verder. Ik vraag het nog even voor je na, of marcel/catrinus kunnen je meer vertellen als ze online komen tonight.On 2002-02-27 17:49, JBL-GT-Turbo
wrote:
Goed, het blijkt dus dat er zeer weinig mensen vanuit Friesland vliegen richting Breda.. Ik heb vanmiddag Daniël nog aan de tel. gehad en die had het over de groep die vanuit Hoogezand gaat.. Misschien dat wij ergens kunnen hooken? Hoor et wel..
-
Is goehoed 

YepOn 2002-02-27 18:21, Arjen
wrote:
Naar Apeldoorn ? Dan kun je net zo makkelijk via Berlijn rijden. Via utrecht lijkt me handiger.
snelste is Noordoostpolder door en flevoland in, dan op een gegeven moment niet meer naar amsterdam maar naar utrecht (check het uit op http://www.alh.nl)
-
JBL,
Zie onderstaande:
Groet,
Marcel
Zie onderstaande:
We zien je wel in Assen of in Hoogeveen.On 2002-02-24 20:43, catrinus
wrote:
Dolf om 10.30 in Assen?
Jacco om 11.00 bij de eerste benzine pomp voorbij hoogeveen richting zwolle. Dit is een B.P. pomp. Als het goed is staat Arjen daar ook te wachten met zijn 19 16v
Groet,
Marcel
-
Is goed jongens.. zal nog effe uitzoeken of het vanaf Assen is of vanaf Hoogeveen..
vr.gr.
Dirk
vr.gr.
Dirk
-
Dirk,
We zien je wel in Assen of in Hoogeveen.
We weten hoe je GT te herkennen is.
Als je maar rond die tijden op de plekken aanwezig bent.
Marcel
We zien je wel in Assen of in Hoogeveen.
We weten hoe je GT te herkennen is.
Als je maar rond die tijden op de plekken aanwezig bent.
Marcel
-
Job, ga jij nog naar die meeting in Breda?
Weet nog niet.. Ik een beetje balen dat mijn GT nog niet klaar is 

-
Dat snap ik idd.. maar ik d8 vraag nog effe voor de zekerheid.. Ik ga waarschijnlijk samen met die Hoogeveen/Assen groep opcrossen.. Je bent welkom om in ons gezelschap te voegen..
ThanX 
Misschien dat ik dan idd met iemand anders mee kan crossen.

Misschien dat ik dan idd met iemand anders mee kan crossen.
-
Mijn auto zit waarschijnlijk al vol, maar dat moet ik nog effe bekiekeloeren.. Want jij als Clublid gaat uiteraard wel voor de buurjongen de VW fan 

oK danOn 2002-02-28 12:32, JBL-GT-Turbo
wrote:
Mijn auto zit waarschijnlijk al vol, maar dat moet ik nog effe bekiekeloeren.. Want jij als Clublid gaat uiteraard wel voor de buurjongen de VW fan![]()

Als er nog mensen zijn die langs arnhem komen graag rij ook liever met een stel haha
-
Moet je alleen wel tegen de herrie kunnen van 10 JBL speakers (als alles goedgaat!)On 2002-02-28 12:34, Job-turbo
wrote:oK danOn 2002-02-28 12:32, JBL-GT-Turbo
wrote:
Mijn auto zit waarschijnlijk al vol, maar dat moet ik nog effe bekiekeloeren.. Want jij als Clublid gaat uiteraard wel voor de buurjongen de VW fan![]()
![]()