Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Toine

Omdat het nogal een eind rijden is naar de meeting wil ik deze week nog een paar leuke cd's maken om naar te luisteren onderweg.
Liefst met beetje stevige trance, hardhouse etc. Daarom graag suggesties van jullie voor goeie nummers zodat ik deze kan gaan downloaden.
Thanx
Wouter.

Dan zou je even ID&T HArdhouse moeten downloaden, dat is een goede
Anonymous

Geen internettip maar wel goed voor een lang stuk rijden: diverse ministry of sound cd's.

nfree record shop heeft ze in de aanbieding iig in den haag. kheb van het weekend twee dubbel cd's voor 12,50 gescoord (daar ga ik niet voor achter me pc)
-Ray-
Contacteer:

sow!! jij wil hardhouse, jij krijgt hardhouse!! zeg het maar hoeveel!!
Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray-
Contacteer:

Lady Dana - Live @ Qlimax 2-6-2001

dj sinclair - g-dance qlubtempo mix live-ipz

mixed by dana & pavo - houseqlassics

DJ Haze & Abyss - Live @ ID&T Radio 29-08-2001

DJ Panic - Live @ ID&T Radio 10-09-2001

DJ Damien Thorn - Live @ ID&T Radio 05-09-2001

Charly Lownoise - Live @ ID&T Radio 25-07-2001

DJ Pavo @ ID & T Radio - qlimax cd special !!(superrrrrrrtip!!!)

Qlubtempo Live Mix

hardstyle by dj ricket liveset - qlimax qluptempo sound

djWesZ&djMikeB - We Call It HardStyle (superrrrtip!!!)

Kai Tracid - Live @ Qlimax 2001

en om tot rust te komen: eric clapton - Entire complete full CD Album
MOD
Dicussie over muziek == okee
Copyrighted shit verkopen != okee
[ This message was edited by: Moderator on 2002-02-27 22:55 ]
catrinus

Toine rij jij met ons mee naar breda toe? Als je mee wil dan kun je om 10,30 dolf ontmoeten bij de eerste afslag assen bij de carpoolplaats bij de rotonde. Ik kom daar dan ook met mijn rooie gtt.
Chrisv

Kai Tracid is wel chille vind ik
Paanz

Wie vind er hier de echte "oude" happy hardcore ook mooi? Is toch wel een beetje euhm "jeugdsentiment" :grin: voor de meeste hier denk ik...

Ideetje: De grote RTC muziek DBase? mp3z tegen kostprijs. (en natuurlijk de auteursrechten die we dan met z'n alle gaan betalen :wink: )

[ This message was edited by: Paanz on 2002-02-26 23:41 ]
Toine

On 2002-02-26 23:41, Paanz
wrote:
Wie vind er hier de echte "oude" happy hardcore ook mooi? Is toch wel een beetje euhm "jeugdsentiment" :grin: voor de meeste hier denk ik...

Ideetje: De grote RTC muziek DBase? mp3z tegen kostprijs. (en natuurlijk de auteursrechten die we dan met z'n alle gaan betalen :wink: )

[ This message was edited by: Paanz on 2002-02-26 23:41 ]
Zeker leuk happy hardcore, alleen toch liever het nog steverigere werk. RTC CD zou
natuurlijk leuk zijn. Kan m'n broertje vragen, die zit ook in DJ scene
MartinGTT

Ik vindt wonderfull days van charlie en mental nog steeds toppie hoor
Toine

Heb trouwens net tien stevige cd's van 'm gekregen dus ik ben inmiddels voorzien
Hoef niet meer te branden
Toine

On 2002-02-26 23:45, Martin16v
wrote:
Ik vindt wonderfull days van charlie en mental nog steeds toppie hoor
Zit nu naar die vent te kijken of TMF. Zit lekker te geilen daar met mooie vrouwtjes
jeroen.k

Als je een RTC-Muziek cd wil maken, oet je gewoon via Buma informeren wat de kosten zijn voor de muziekrechten. De standaard prijzen gaan per aantal cd's en het valt best mee! Je moet gewoon eerst doorgeven welke muziek je op die cd wil zetten, wie de componist van het werk is, wie de uitvoerende artiest van het werk is (zanger/zangeres) en wie het auteursrecht heeft (platenmaatschappij/componist). Als dat lijstje goedgekeurd wordt kun je in principe de cd gaan maken. Dan kijken ze hoe lang de cd duurt, hoeveel exemplaren je wil maken en wat de verkoopprijs wordt. Op basis van die gegevens moet je per cd een bedrag aan buma VOORAF betalen. Pas dan heb je het recht om de cd's te maken. Weet niet precies meer hoeveel het is, maar volgens mij was het bij een cd van 70 minuten, waar je 10.000 exemplaren van wil verkopen voor fl. 30,- iets van fl. 2,50 per cd! Dat wordt dan dus fl. 2.500 vooraf betalen! Weet niet of ze daar dus ook met kleinere aantallen werken. (gaat trouwes veel tijd in zitten)
Nick (germanstyle)

Keb vorige week nog ff achter KaZaA gezeten om van die "oude" happy hardcore van vroeger te downloaden.
Gaaf man, Charly Lownoise & Menthal Theo, DJ Paul Elstak ..

Komt weer helemaal in dat soort muziek.
Jesper16v
Contacteer:

Muziek van Kazaa!
Marco V - Godd
U96 - Das Boot (2000 of 2001)
Sonic Inc. - Taste of summer
????? on dope - Hardcore Vibes (2001 original mix)

Dat zijn de laatste (en <B>VETSTE</B> nummers die ik de laatste tijd gedownload heb!!...

Echte aanraders voor lange ritten vind ik zelf.

Gr.

JP
-Ray-
Contacteer:

Hardstyle heerscht!!!

de nieuwe qlimax en qlubtempo sound (de oldies van vroeger in een nieuw, heel stevig jasje), dat is pas lekker voor lange ritten!! cl&mt zijn idd ook goed, zoek maar eens de wat minder commerciele mixen van hun, rrrrrrrrr....... :cool:
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven
Car: M536

Ik vind voor in de auto echt harde muziek (hardhouse, hardstyle etc.) niet echt lekker rijden, jah misschien met je raampjes open over de boulevard :cool:

Ik vind voor in de auto echte trance het lekkerst, bijvoorbeeld DJ Tiësto's 'In search of sunrise' cd's of de Magik-series erg relaxed. Ook van die livesets van Armin van Buuren, Tiësto en Ferry Korsten (om maar wat bekends te noemen) zijn erg relax.

Zeker voor lange ritten vind ik dat keiharde geknal niet lekker rijden. Dat knallen moet je in de beter Disco's doen :smile:
Plaats reactie