en aan je usericon te zien is dat gelukt!!On 2002-02-26 17:06, Paanz
wrote:
*probeer je koppeling zo af te stellen dat hij in een volgas-situatie begint te slippen en een geur van verbrand frictiemateriaal begint te verspreiden
Tsjeemig de Peemig !On 2002-02-26 17:26, robert
wrote:en aan je usericon te zien is dat gelukt!!On 2002-02-26 17:06, Paanz
wrote:
*probeer je koppeling zo af te stellen dat hij in een volgas-situatie begint te slippen en een geur van verbrand frictiemateriaal begint te verspreiden
Nu zie ik het pas ! Ik dacht dat de auto in de sneeuw stond.
(zeker laat gemaakt gister
On 2002-02-26 17:26, robert
wrote:
en aan je usericon te zien is dat gelukt!!

Overigens om weer op de bandentour te gaan, afgelopen week ondergingen de klotebanden die achter lagen een vergelijkbaar lot. Heb nu 4 michelins!!! Rijd echt super!
Wel lollig hoor, was druk in de stad, gewoon -weer- op het gemakkie in een fileachtige situatie, maar dit keer met de handrem er op. Nou ik heb helemaal in een deuk gelegen

[ This message was edited by: Paanz on 2002-02-26 21:55 ]
Zo hoort het !!
Sta ik zaterdag bij de kwik fit, nog een beetje mijmerend terug te denken aan de FNB gisteravond. gisteravond ? nieuwe voorbanden ? Sukkel !!!
Tsja dat wordt weer een jaartje wachten
Sta ik zaterdag bij de kwik fit, nog een beetje mijmerend terug te denken aan de FNB gisteravond. gisteravond ? nieuwe voorbanden ? Sukkel !!!
Tsja dat wordt weer een jaartje wachten

vierkante banden? mwah, laatste kilometertje naar de garage viel er niet mee te rijden.
Bij de garage heb ik ook staan lachen om het feit dat iedereen er ff bijgehaald werd: "Jongens kom nou is kijken, dat heb ik nog nooit gezien."
Wat blijkt nou, had ik met mn laatste handrem actie gewoon de band tot op het staal kaal gemaakt. (gelukkig geen klapper gehad) heb er nog een fotootje van geschoten, voor bij de verkoop, kijk meneer, ik ben altijd zuinig op mn spullen.
Bij de garage heb ik ook staan lachen om het feit dat iedereen er ff bijgehaald werd: "Jongens kom nou is kijken, dat heb ik nog nooit gezien."
Wat blijkt nou, had ik met mn laatste handrem actie gewoon de band tot op het staal kaal gemaakt. (gelukkig geen klapper gehad) heb er nog een fotootje van geschoten, voor bij de verkoop, kijk meneer, ik ben altijd zuinig op mn spullen.

-

Ach als de bandje toch op zijn kan je er altijd wel wat leuks mee uithalen