Om maar ff op het onderwerp van de topic terug te komen ...moet je <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... ef=&style=" TARGET="_blank">dit</A><!-- BBCode End --> zien!!!!
Lijkt me niet helemaal origineel!!!
-
vliegles
1.8 TURBO
damn, 140/160 pk? zoiets?

Ik denk dat die knakker er de ballen verstand van heeft en dattie in de war is met een GT Turbo.
"Multi funcionele bestuurdersstoel"
Das zeker een stoel met trilfunctie???

"en ziet er als nieuw uit (waarheid)"
Ja ja, ik geloof 'm......... NOT
"Multi funcionele bestuurdersstoel"
Das zeker een stoel met trilfunctie???

"en ziet er als nieuw uit (waarheid)"
Ja ja, ik geloof 'm......... NOT
ik heb em toch ff gemaild want dit moet ik gewoon weten.
18 turbo ken ie hebben ingebouwd,waaruit weet ik niet maar dat ie dan zijn auto een eigen type benaming gaat geven vindt ik wel heel erg vreemd.
strakjes komen we advertenties tegen als:
te koop renault 5 440 turbo,of 5 t4 of 19 v70:lol: of 21 325i:lol:vooral die stoel is leuk ja.
18 turbo ken ie hebben ingebouwd,waaruit weet ik niet maar dat ie dan zijn auto een eigen type benaming gaat geven vindt ik wel heel erg vreemd.
strakjes komen we advertenties tegen als:
te koop renault 5 440 turbo,of 5 t4 of 19 v70:lol: of 21 325i:lol:vooral die stoel is leuk ja.
ik roep al jaren dat ik een Renault 4 Alpine Turbo heb. Mr Renault heeft er nooit gehoord, heb 't zelf verzonnen, maar kom er toch mooi mee weg (letterlijk en figuurlijk)On 2002-02-26 18:14, patrick b
wrote:
maar dat ie dan zijn auto een eigen type benaming gaat geven vindt ik wel heel erg vreemd.

rev it like a rental
-
- Contacteer:
multidinges stoel is gewoon een meervoudig verstelbare stoel
hoogte - lende steun- rugleuning- en afstand tot stuur
hoogte - lende steun- rugleuning- en afstand tot stuur
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break