Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Dan misschien toch maar laten zitten. :sad:

Nee, toch maar niet. :grin:
Just the Cook
Contacteer:

:lol:
Hans R.

On 2001-12-31 19:35, JBL-GT-Turbo
wrote:

Die fietsers bijvoorbeeld..Schuld maakt nog geen aansprakelijkheid.. In beginsel zijn fietsers nooit aansprakelijk gezien de zwakkere verkeersdeelnemers regel... Behalve als deze duidelijk aantoonbaar gevaarlijk rijgedrag (in dit geval fietsgedrag) vertoond, dan heb je nog een kleine kans.. Ook heb je altijd verhaalmogelijkheden als je eigen auto gewoon geparkeerd/stil staat.

Verdere vragen? mijn email, msn en ICQ zijn bekend..
Bij mij waren het dus minderjarige fietsers......2 jongens op een mountianbike (dus de 1 op het zadel en de ander staand trappen) die staken over aan de verkeerde kant van de kruising over een zebrapad en door rood licht!!

Hoe veel fouter kan het nog? :sad:

Ze fietsten over en toen ze zagen dat ik eraan kwam wou de 1 stopen en de ander door fietsen......en toen stonden ze midden op mijn rijbaan.

Tegen de politie zeiden ze al meteen dat ze fout waren.

Schade: Motorkap en rechter voorscherm uitdeuken en 4 delen spuiten, totaal ong. 1750,-

Maar de verzekering is er nu al 1.5 jaar mee "bezig" of wat ze ook aan het doen zijn :sad:
Dirk (CRX)

Uuuhm, ja inderdaad de aansprakelijkheid ligt duidelijk bij de tegenpartij. Ik snap niet waar de verzekering al 1,5 jaar zo moeilijk over doet.. Hoe had je je eigen auto verzekerd? WA/Casco? of gewoon WA? of WA+ (ruitbreuk, diefstal, wildschade).

Email mij hier anders even over, gaat de rest eigenlijk vrij weinig aan.. Ik zal het voor je uitzoeken.. schrijf zoveel mogelijk op wat ze al gedaan/gezegt/toegezegt hebben.

vr.gr.
Dirk
Armando.B.

On 2002-01-10 21:07, Taco 16V
wrote:
En weet je al waarom dat weggewerkte renault teken terug begint te komen?? Ik ben het ook van plan (motorkap moet toch gespoten worden), maar ik wil het natuurlijk liefst meteen goed doen. Alle tips zijn dus welkom. :smile: :smile:
[ This message was edited by: Taco 16V on 2002-01-10 21:11 ]
als je het goed laat doen of zelf goed doet dan hoort die niet terug tekomen.

je moet zorgen dat het plamuur goed uitgehard is en dat er geen vocht in zit
goed gronden
en spuiten maar.

maar wij hebben al een paar keer de teken weggehaald nooit klachten gehad dat de plamuur terug kwam ofzo...

succes!
Armando.B.

On 2002-01-09 23:13, Just the Cook
wrote:
dank je :smile:
wat ga je er nu aan doen?
terug naar de dealer???
hoe lang geleden is die gespoten ??

ben heel erg benieuwd

greetz
Just the Cook
Contacteer:

Ik de Renault Dealer gisteren alweer gebeld. Ze vertelden mij dat ik daar geen garantie op had, m.a.w. eigen risico. Mooi shit dus.
Armando.B.

zo shit
dat is zeker erg :sad:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

tja je auto laten spuiten als liefhebber moet je er eens aan beginnen he
maar welke kleur???????
ik weet het niet meer
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Just the Cook
Contacteer:

Alsik het geld ervoor zou hebben, ha ik mijn Laguna reeds over laten spuiten in silvermetallic/ blauwachtige lak (parelkleurtje). Maar helaas, ik geloof dat het spuiten van binnen en buiten dus tussen de 5 a 7 duizend piekjes kost. Snik.
Anonymous

Kunnen ze over dat logo weghalen gewoon zeggen: Sorry valt niet onder de garantie? Lijkt mij eigenlijk sterk wanneer je een doodnormale goedbetalende klant bent. Ze zouden toch vakmanschap moeten leveren (toch zeker een dealer). Zijn ze niet aangesloten bij de FOCWA o.i.d. Misschien kun je daar terecht met je verhaal.
Just the Cook
Contacteer:

Tja, de onderdelen heb ik alweer binnen. Ik moet ze alleen deze maand nog laten spuiten. Wat betreft die garantie, ik zou niet weten. het is natuurlijk wel iets wat ik zelf wilde en wat dus niet standaard is. Ik moet dit inderdaad uitzoeken.
Visscher
Contacteer:

Afgelopen weekend lied ik een kameraad van me, in mijn 19 rijden. Het begon al een beetje te schemeren, en het was een beetje nat.

Je raad het al, die jongen vliegt de bocht uit, tegen een stoeprand.

Schade: Subframe krom, fusee krom, draag arm krom, de velg kan ook in de afval container, stuur stang krom, ik hoop dat het stuurhuis nog goed is, maarjah , ik kan in iedergeval niet naar de meeting komen 3 maart, in mijn eige auto :sad: :sad: :sad:
Ik denk dat de verzekering zoiets ook niet betaald, tenminste dat zei mn vader.
Dat word dus afwachten

Jullie horen het nog wel, ojah ik kom denk ik wel naar de meeting, kan wel met iemand mee rijden, dus tot 3 maart dan maar
Anonymous

Tegenwoordige meten ze de kleur doormiddel van een laser. Zodat altijd de goede kleurcode naar boven komt. Dus verleden tijd het kleur verschil :smile:.
Michel Meganefreak
Contacteer:

dat logo weghalen heb je uiteraard garantie op, op alle uitgevoerde werkzaamheden van de renault spuiter heb je 1 jaar garantie.......dat ze het niet kunnen das hun probleem moeten ze er niet aan beginnen
Robert dB.

Errug kl*te Visscher! Echt zonde, want het is zo'n mooie bak.
Steven
Car: M536

Idd erg klote man!

Ik ben bang dat mijn GTT het ooknie gaat redden om 3 Maart te komen :sad:

Altijd zo met meetings....
Dirk (CRX)

Die schade, tja, die maat vloog uit de bocht, dus moraalhalve zou hij de schade toch moeten dokken.. of in ieder geval een groot deel.. maar dat is iets wat ik aanneem dat jullie onderling wel goed zullen regelen.
Goof

Vrijdag was het dan zover, m'n eerste schade met m'n GT :(:( Ik reed bijna een fietser plat.
Uiteindelijk viel het allemaal wel mee.

Ik wilde vanuit een zijstraat de Binckhorstlaan (Den Haag) oprijden. Geen fietsers, brommers of auto's van links dus gas........
komt er een fietser van rechts!!!!
Hoewel hij daar niet mocht rijden (fietspad 1-richting) heb ik gewoon niet uit me doppen gekeken :(
Hij zat inmiddels al links voor me en ik ramde z'n fiets tegen het achterwiel. Gelukkig had hij niets, z'n achterwiel was dubbel.
Inspectie van mijn wagentje leverde gelukkig niets meer op dan een linker koplamp in tienen, dus eerlijk gezegd veel me dat zwaar mee :).

Komt ie met een zwamverhaal over fietsers en auto's blah, ik zeg tegen hem dat ie het mooi kon bekijken.
Ik wil er logisch geen verzekeringswerk van maken, en omdat mijn koplamp eruit lag had ik zoiets van HOI. Dus...

Vannochtend ff bij Opdam een andere koplamp gehaald, 10 euro :)
Gelukkig zat me nieuwe grilletje d'r nog niet in, vandaag naar de spuiter gebracht ;)
clio_rally
Contacteer:

ARgggh, fietsers.... ze hebben altijd gelijk. Ze mogen dronken zonder licht met 60km/u door rood heen fietsen met hun ogen dicht, en als je hun dan raakt....jij bent altijd de zak..... goed vanaf gekomen met 10 eur0, een nieuw wiel kost een hoop meer >-)

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Jesper16v
Contacteer:

Tjonge jonge, rijdt ik vanmorgen naar mijn werk (vrijdag is linksachterschade afgehandeld) Knalt er iemand recht in mijn rechterzijkant!!!@#@#&@($^@(^@(!%!

Ik kan vanaf hier niet op mijn webruimte want ik heb fotos! kan ik die aan iemand mailen??? dat die ze hier neer zet.

Ik ben er behoorlijk treurig/ziek van!! Ze zeiden bij het schadebedrijf "waarschijnlijk een TOTAL!!"

P.S. sorry ploegah, kon em ff niet vinden!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Aiaiaiaaaai.... Sterkte ermee, man... :(
Jesper16v
Contacteer:

En als het een total loss is ga ik huilen. Hij was gvd net weer in originele staat (muv velgen)!! :evil: :evil: :evil: :evil:
Robke
Car: Lexus IS250

Da's zwaar kl*te man, ik hoop voor je dat hij weer gemaakt kan worden.
Was het jou schuld of zat die ander fout?

Veel sterkte in ieder geval met de afhandeling van de schade.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

JP >> PM mail :D
Jesper16v
Contacteer:

Laatst gewijzigd door Jesper16v op ma 1 jul 2002 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
rasit..

zo dan :(
Jesper16v
Contacteer:

En mensen! kenteken op foto 1 boeit mij op dit moment niet zoveel!!!
Robke
Car: Lexus IS250

t***ng dat er echt zwaar kl*te uit man.
:evil: :( En je was zo blij met die auto.
Marijn

echt kl*te Jesper :(

ik zou die kerel toch wat aan doen zeg, die em d'r in zette :evil:

ik hoop echt voor je dat ie niet loss is
gille
Contacteer:

Jesper16v schreef:Tjonge jonge, rijdt ik vanmorgen naar mijn werk (vrijdag is linksachterschade afgehandeld) Knalt er iemand recht in mijn rechterzijkant!!!@#@#&@($^@(^@(!%!

Ik kan vanaf hier niet op mijn webruimte want ik heb fotos! kan ik die aan iemand mailen??? dat die ze hier neer zet.

Ik ben er behoorlijk treurig/ziek van!! Ze zeiden bij het schadebedrijf "waarschijnlijk een TOTAL!!"

P.S. sorry ploegah, kon em ff niet vinden!
vind ik echt erg voor je man ,hopelijk kun je iets fixen met je verzekering, want total-los is ie niehoor heb er al ergere gemaakt, maar voor verzekering is ie total-los moet je zelf wat uitmaken of het de moeite is voor te maken en andere zoeken of maken sterkte in ieder geval.
rasit..

economisch zal ie totallos verklaart worden ja..
edwinvr
Contacteer:

sow, dit is echt zwaar klote man! :(

hopen dattie niet TL is...
Jasper16v

omg, zwaar balen :(
Plaats reactie