hoi ik heb een probleem met de elektrische bediening van de ruiten soms gingen ze omlaag soms maar 1kant en nu niks meer heb alle kontakten proper gemaakt en ingespoten met wd 40 maar niks iemand raad thanks anyway
eerst gingen ze alletwee dan de rechterkant en dan niks meer
ja want als ik die kontakten reinigde ging het even en dan niks meer
heb ik allemaal nagezien ik ga de boel morgen volledig demonteren
misschien is die electromotor toch niet meer zo goed, die spoel die erin zit...?
tja ga ik morgen uitmeten ingeval van heeft er iemand zo een elktomotor's nog liggen mail me ik kom ze kopen
Op de 21 phase 2 zit een automatische schakelaar en handmatige in 1 d.m.v een relais. Mischien ligt het hier aan. Wat je ook ff kan doen is de schakelaar eruit halen, contact aanzetten en meten of er spanning op de stekker staat. Zo niet dan weet je dat het een zekering is of kappotte bedrading.On 2002-02-24 18:02, Martin16v
wrote:
Ik denk dat je t beste ff zekeringen (weet nie of er een relais tussen zit)nakijken. Mischien zit er ergens een breuk in de kabel of heb je dat allemaal al na gekeken?
tis nie voor mij 21 tis voor ne vriend zijn GTT thx voor de info hor ga morgen eens kijken op sloop voor die elekromotor's