Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
cliomaniac

even een vraagje:
ik heb via de website van dit duits bedrijf een devil spruitstuk besteld voor mijn clio16v .
nu vraag ik me af hoe dit af loopt nemen ze een bestelling serieus zonder aanbetaling?
heeft er iemand ervaring met reichhart of heeft er iemand een rvs spruitstuk van devil voor clio 1 liggen (zeeuw toevallig)?
MartinGTT

Ze nemen het wel serieus. Alleen het nodeel is dat je zoveel verzendkosten betaald
Michel Meganefreak
Contacteer:

ik heb wat interieurdelen daar besteld en kreeg een nette bevestiging mail en dat het wat langer duurde aangezien het niet op voorraad was, ik heb alles netjes opgestuurd gekregen (ook dik 150 euro voor een bestelling) en het was echt perfect verpakt en zo, de verzendkosten en omwisselkosten van het postkantoor waren wel vrij hoog (leve 1 europa zou ik maar zeggen, maar je ziet er nix van terug :smile: ), was iets van 35 euro.......
Marcel dLC

Hoe werkt dat daar eigenlijk met betaling? Met creditcard of krijg je een acceptgiro od rembours????
cliomaniac

hoe lang duurde het voor de bevestigings mail?
Michel Meganefreak
Contacteer:

een dag of 3/4 geloof ik, gaat gewoon onder rembours......
wouter 16v

On 2002-02-24 17:49, cliomaniac
wrote:
even een vraagje:
ik heb via de website van dit duits bedrijf een devil spruitstuk besteld voor mijn clio16v .
nu vraag ik me af hoe dit af loopt nemen ze een bestelling serieus zonder aanbetaling?
heeft er iemand ervaring met reichhart of heeft er iemand een rvs spruitstuk van devil voor clio 1 liggen (zeeuw toevallig)?
Ik heb vorige een uitlaatspruitstuk voor een williams gekocht van zeeuw, heb ik op mijn 16v gezet, dus ik denk dat je net te laat bent.
Tuner
Contacteer:

Donders lange lever tijd. Hotshot had een integral motorkap besteld maar is nog steeds niet binnen.
Anonymous

heb je de url van die website ik heb ook nog wat goodies nodig die mij leverancier op het moment niet kan leveren wegens nie op stock en ik tja als ik iet in men kop heb dan wil ik het gelijk :smile:
Marcel dLC

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reichhard-motorsport.de" TARGET="_blank">Reichhard Motorsport</A><!-- BBCode End -->, bij <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.sk-tuning.de" TARGET="_blank">S&K Tuning</A><!-- BBCode End --> hebben ze anders ook nog wel leuke goodies.

-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.madkow.nl" TARGET="_blank">www.madkow.nl</A><!-- BBCode End -->

Microsoft logica: Op 'Start' moeten drukken om af te sluiten
[ This message was edited by: Marcel dLC on 2002-02-25 18:24 ]
Plaats reactie